gábor_s135: megragadom az alkalmat és kifejtem a kérdéseidre megfogalmazott válaszaimat:
3. 10 év múlva talán (ld T87. 10 évvel ezelőtt még a MÉH telepen is lehettet találni!!) a 3 lámpás 603-ast már most is nagy kuriózum meg drága is!!!!
6. CsehÉSSzlovákiában 300-500e forint körül (de ezt tatrafan jobban tudja) ez persze relatív hogy olcsó-e de üzemképes az biztos !
Mindenesetre ha van valakinek helye meg LÉ-je biztos érdemes begyűjteni, de megcsinálni (csak is anyagi szempontok miatt!!!!!!) nem érdemes szerintem!!!!!!
Nincs hiba a gondolatmenetedben ez a nickedből is látszik :-)))))))))
Köszönöm a válaszokat!
Kicsit összefoglalom amit kivettem belőlük és persze kommentálok is. Persze ha tévedek, akkor tessék belém kötni! :)
1. nem a 100e a sok... -az biztos.
2. ...hanem ami utána! -az is biztos. :) DE (Szvsz) ha egyszer 100e-est veszek, ez benne van a pakliban.
3. nem is olyan ritka. - MÉG!!! És mondjuk 10 év múlva...?
4. úgy a T87-estől lenne jó befektetés. - mint fenn...
5. 1M-ért kapsz üzemképest - Nincs annyi kp-m! Ilyesmire meg nem kéne hitelt felvenni....
6. "üzemkész" 613-ast lehet venni olcsón - "olcsón"?! - mihez képest? Egyébként, hol?
7. Csak a fullosat nem kéne egyből szerelni, de abban nincs semmi pláne. - ez is biztos! De rólam azt mondják, hogy nekem ilyen autó nem való! :)))
Tehát inkább vennék egy (komplett!) romot ma, aztán majd kész leszek vele. Persze tudom, hogy ez nem túl olcsó, vagy gyors módszer. De sokadik autónál nem szempont, hogy mikor lehet majd "használni".
Van valami alapvető hiba gondolatmenetemben?
...viszont akik ilyen autókat "imádnak" (pl TATRA) biztos nem a "felvágósság" miatt ülnek be egy ilyen autóba!
Nincs abban semmi probléma de tényként meg kell állapítani, hogy bizonyos márkákánál igencsak előfodul, nem az autó a főszereplő hanem aki benne ül. Sokan rájöttek már, hogy a legdrágább legújabb autóval sem tudnak akkorát "villantani" mint egy szép veteránautóval. :-)))))
Ha megtehetik tegyék meg! A mi lelkünk pedig örül egy-két nagyon igényesen és valószínűleg méregdrágán restaurált autó láttán :-))))
Ehez mint jövöbeli oldtimeres csak annyit, hogy nekem az a fontos, hogy vagy ritka legyen vagy egy kis macerálásra beindul és használható. De hogy kész tip-top oldtimert nem vennék az tuti. Abben semmi élvezetes sincs... És nem tudhatod soha, hogy olyan igényesen lett-e megcsinálva, mint ahogy azt te szeretnéd...
Na ennyi. Jah meg az, hogy senki nem írt a Fórumomba (kommentekbe)... =( brühü-brühü
tatrafan: ez a "drive now, restoration later" kategória (asszem így kell írni) szerintem azért ilyen veteránosból lesz több, ha majd itt is nagy jólét lesz :-))
Igen, itt semmi sem biznisz. Nem éri meg, ahhoz meg túl sok pénz, hogy benne álljon és ne tudd kivenni belőle. Személy szerint nekem nem kéne restaurálatlan, de: "tök jó csak bele kell ülni!" típusú 603-as se. Előbb-utóbb úgyis rájössz, hogy fel kell újítani. És kiadtál érte másfelet, most meg ráköltöd megint?
doca: 100e forint körül vannak a romok. 1000EUR-ért kapsz üzemképeset de resti-t igénylőt. 1M körül kapsz olyat amibe tényleg csak bele kell ülni, vagy költség szinten is minimális ráfordítás kell. Egy ilyen reg aóval mindennel együt megáll 1.4M-1.5M-ben. (Szerintem havalaki 603-ban gondolkodik ilyenbe érdemes beleugrani)
Na most ha hozzáfogsz a 100e-hez biztos nem áll meg 2M-2.5M alatt mert túl nagy vas és elég bonyolák autó!!!!
Ez van, ezek egyelőre csak viszik a pénzt.
Nem úgy a T87 (vagy itthon dynamiknak csúfolják). Az még befektetésnek sem rosz, viszont elfogyott és az ára a csillagokba szökött. 20.000.- EUR körül kérnének egy romért ha lenne de nincs!!!!!!
613-at lehet venni nagyon olcsón is üzemképeset. Itthon nem nagyon van. Behozni nem érdemes mert nem oldtimer. Megcsinálni meg k..va sokba van :-))) Ezt én is meg TATRAFAN is bizonyíthatjuk :-))))
Mennyiben van és mennyit ér?Nem sértő szándékkal kérdezem.Most még igy nézhető,de lehet néhány év múlva a pofámba röhög a szerző.Bár igy lenne.Akkor talán többen is vigyoroghatnának.
keepitretro: nem már négylámpás, átmeneti típüs még régi műszerfalas, boltíves km órával, oldalán eltolt díszlecekkel, de már négylámpás, de a lámpák párosával külön krómkeretben, krómháttérrel vannak, közöttük TATRA logóval. A lapomon van egy-két ilyenről fotó. Asszem 64-ig csinálták aztán jött az új szögletes km óra aztán 68-tól az egybe krómkeretes lámpák a tárcsafékkel. Az enyém még dobfékes.
Nagy nehezen beindítottam az "oldalamat"... =)
TATRA menüpont is van... Sajnos még nem a 603/1es.. =((((
Azért nézzetek bele... hátha =) Elöbb-utóbb ott lesz az is...
Én és a veteránok...
Ha felhívod ne felejtsd el megkérdezni, hogy járt-e nála egy éve egy hülyegyerek egy digitális fényképezőgéppel ami lemerült a harmadik képnél! :-))) Mondjuk a forgalmit ott se nagyon találták... Ha ők azok egyáltalán.
Ja, az más. Az sokkal jobb mint amelyikre gondoltam. Normális fazon és az autó is fedett helyen állt. Akkor még legalábbis. És akkoriban nem nagyon érdekelt egy 603-as felújítása. Csináltam képeket retro gépével de nem sikerültek. Talán Ő lehetett Borsos Zoltán. Talán. Rémlik valahonnan a név.
tatrafan: szerintem érdemes nézni a külföldi hírdetéseket ha valaki 603-ast akar mert 1000 EUR körül lehet gépet szerzni ld a múltkori E-BAY aukciót. Amit meg a HOSEK barátunk ajánlott az is 900+reg -re jött volna ki és még restaurányi sem nagyon kellett volna!!!!!4