Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csabicsucsu Creative Commons License 2004.06.06 0 0 315
hoppá!mire ezeket elolvasom év vége lesz.igaz közben elkészül a Volvom.remélem.
Előzmény: keepitretro (314)
keepitretro Creative Commons License 2004.06.06 0 0 314
Hanzelka féle sorozat kb 10 kötet vagy több!!!! Nekem van 10!!! A hetvenes években TATRA805-tel járták a világot!!
Előzmény: csabicsucsu (312)
keepitretro Creative Commons License 2004.06.06 0 0 313
www.tatraworld.nl

innen mindenhova eljutsz!!!!

ide is!:-))))

Előzmény: csabicsucsu (312)
csabicsucsu Creative Commons License 2004.06.06 0 0 312
Üdv itt is!!

Szóval az "autórestaurálók" fórumban megpendítettem, hogy egyre jobban tetszik a típus.Erre mit kaptam az anyósomtól:
J.Hanzelka és M.Zikmund:Afrika az álmok világában és a valóságban(3 kötet) és a A Folyón túl van Argentína c. könyveket.Folytassam?

Tehát belinkelnétek egy-két alap Tátrás oldalt nekem...

köszi
ja, és mitha vkinek lenne egy autója amit meg lehet nézni asszem Újpesten.ugye?

poén Creative Commons License 2004.06.06 0 0 311
"Találjátok ki, hogy ez hol van..."

Huh, ezt így kapásból nem tudom, de Hollandiát szeretném elsőként kizárni a lehetséges megoldások közül, mert ennek a Kamaznak a fülkéjéből is jól látszik, hogy ez nem lehet az.
poén

Előzmény: tatrafan (303)
poén Creative Commons License 2004.06.06 0 0 310
"Nem tudjuk, Szarul, Kevéssé, Találomra, Felborul, Lassítók, Brutál, Bátorságpróba"

Meggyőztél, kell nekem egy ilyen kocsi :-))
poén

Előzmény: tatrafan (308)
keepitretro Creative Commons License 2004.06.06 0 0 309
tatrafan: ha nem kambodzsa és a lehajoló fazon nem Polpot akkor feladom. :-)))

poén: minden brutál nekem elhiheted, iszonyatosan megy, a tárcsafékes nagyonjól lassul, a 613 olyan mint egy Lotus szóval TATRA és semmi más!!!!

Előzmény: tatrafan (308)
tatrafan Creative Commons License 2004.06.06 0 0 308
1. Nem tudjuk
2. Szarul
3. Kevéssé
4. Találomra
5. Felborul
6. Lassítók
7. Brutál
8. Bátorságpróba
tatrafan Creative Commons License 2004.06.06 0 0 307
poén: Hümm, hümm... még SOHA nem vezettem Tátrát...

keepitretro: Nem nem, de langyos...

keepitretro Creative Commons License 2004.06.05 0 0 306
tatrafan: vietnamban???
Előzmény: tatrafan (303)
poén Creative Commons License 2004.06.05 0 0 305
613-téma: Jóvannaa! Akkó' úgy mondom, hogy a krómozott szériák tetszenek :-)))

Meséljen már valaki: milyen érzés T603-at vezetni? Hogy gyorsul? Miképp fogja az utat? Milyen a váltó? Hogyan viselkedik kanyarodáskor? Milyenek a fékek? Milyen a hangja menet közben?
Mekkora a legnagyobb sebesség ami még tartható?poén

tatrafan Creative Commons License 2004.06.05 0 0 304

Hogy csodálkoznak... :-)))


A kis stilizált hátuszony a 603-ason.

tatrafan Creative Commons License 2004.06.05 0 0 303

Találjátok ki, hogy ez hol van...
keepitretro Creative Commons License 2004.06.05 0 0 302
WAITING FOR RESTAURATION:

Előzmény: tatrafan (301)
tatrafan Creative Commons License 2004.06.04 0 0 301

A csővázban vannak a diffik, még a tengelyek előtt. Egymásban futó csőtengelyek viszik be a hajtást külön-külön minden féltengelynek. Minden tengely és féltengely között diffi van, az összes pneumatikusan zárható.




A légrugó védett helyen van, egy nyomókaron át dolgozik a lengötengelyre és még egy spirálrugó is van benne(!) tehát nem esik össze mint az Ikarus busz, ha kidurran a légrugó. A tekercsrugó tart alapjában véve, a légrugó szintez. Nagyobb teherbíráshoz (13 tonna/tengely!) kap laprugót is, ekkor üresen a tekercsrugó a laprugó ellen dolgozik, hogy ne álljanak "befelé" a kerekek. Terhelten kezd dolgozni a légrugó, hogy ne dőljenek kifelé a kerekek.A végeredmény: útra merőleges kerekek, NO gumikopás.

keepitretro Creative Commons License 2004.06.01 0 0 300
poén: meg a legvége amit már 700-nak hívtak! Volt szerencsém utazni benne nagyon durva!!!!
Előzmény: poén (298)
tatrafan Creative Commons License 2004.06.01 0 0 299
Egyes-kettes széria gyakorlatilag megegyezik. 85-ig vagy 86-ig ment.

fan :-)

poén Creative Commons License 2004.06.01 0 0 298
Gyorsulási motor... noooormáálisak ezek? :-))
A 613-ból nekem csak az első széria bejövős: arról még nem spórolták le a krómot.
poén
Előzmény: tatrafan (294)
embecska Creative Commons License 2004.05.31 0 0 297
Nekem a 603-as tetszik a tatrák közül


tatrafan Creative Commons License 2004.05.31 0 0 296



T700
tatrafan Creative Commons License 2004.05.30 0 0 295

T613-1


T613-2


T613-3


T613-4


T613-5

tatrafan Creative Commons License 2004.05.30 0 0 294

T603 T77


Gyorsulási motor 603-as erőforrással... 1983.
Ezek az előbb lemaradtak...

tatrafan Creative Commons License 2004.05.30 0 0 293

T77


T77


http://www.tatraklub.sk/t77t603a_1.jpg
T603 T77

http://www.tatraklub.sk/moto603b.jpg
Gyorsulási motor 603-as erőforrással... 1983.

Nem nyugszok :-)

Taunus75 Creative Commons License 2004.05.30 0 0 292
"...Magamnak írogatok."
nehogy azt hidd! :-)))
(jojjenek csak azok a kepek! brutalis balnak! hmm, ...gyonyoru peldanyok!)
Előzmény: tatrafan (291)
tatrafan Creative Commons License 2004.05.30 0 0 291


T77. Ennek még két lámpája volt. 99 db készült 1934-35 között. Magamnak írogatok.

tatrafan Creative Commons License 2004.05.30 0 0 290



T77a. Nagyon ritka, most mégis előkerült egy. Persze nem ebben az állapotában, már restaurálják :-))). Mindössze 150 db készült belőle annak idején, körülbelül 1935-36 között.

doca Creative Commons License 2004.05.29 0 0 289
Már-már kevesebb lesz a szélmalom! :-))
Hát ez jó kirándulás lehetett.
tatrafan Creative Commons License 2004.05.29 0 0 288
Akarom mondani: http://www.openthinkinc.com/tatra/index.html#top
tatrafan Creative Commons License 2004.05.29 0 0 287
Aki megteheti, hogy a veteránjával utazgasson. Két család, két Tátra, három óceán. Akit érdekel:





tatrafan Creative Commons License 2004.05.29 0 0 286
Kicsit suhan a táj, mi? Szép álmokat! :-)))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!