Szóval az "autórestaurálók" fórumban megpendítettem, hogy egyre jobban tetszik a típus.Erre mit kaptam az anyósomtól:
J.Hanzelka és M.Zikmund:Afrika az álmok világában és a valóságban(3 kötet) és a A Folyón túl van Argentína c. könyveket.Folytassam?
Tehát belinkelnétek egy-két alap Tátrás oldalt nekem...
köszi
ja, és mitha vkinek lenne egy autója amit meg lehet nézni asszem Újpesten.ugye?
Huh, ezt így kapásból nem tudom, de Hollandiát szeretném elsőként kizárni a lehetséges megoldások közül, mert ennek a Kamaznak a fülkéjéből is jól látszik, hogy ez nem lehet az.
poén
613-téma: Jóvannaa! Akkó' úgy mondom, hogy a krómozott szériák tetszenek :-)))
Meséljen már valaki: milyen érzés T603-at vezetni? Hogy gyorsul? Miképp fogja az utat? Milyen a váltó? Hogyan viselkedik kanyarodáskor? Milyenek a fékek? Milyen a hangja menet közben?
Mekkora a legnagyobb sebesség ami még tartható?poén
A csővázban vannak a diffik, még a tengelyek előtt. Egymásban futó csőtengelyek viszik be a hajtást külön-külön minden féltengelynek. Minden tengely és féltengely között diffi van, az összes pneumatikusan zárható.
A légrugó védett helyen van, egy nyomókaron át dolgozik a lengötengelyre és még egy spirálrugó is van benne(!) tehát nem esik össze mint az Ikarus busz, ha kidurran a légrugó. A tekercsrugó tart alapjában véve, a légrugó szintez. Nagyobb teherbíráshoz (13 tonna/tengely!) kap laprugót is, ekkor üresen a tekercsrugó a laprugó ellen dolgozik, hogy ne álljanak "befelé" a kerekek. Terhelten kezd dolgozni a légrugó, hogy ne dőljenek kifelé a kerekek.A végeredmény: útra merőleges kerekek, NO gumikopás.
T77a. Nagyon ritka, most mégis előkerült egy. Persze nem ebben az állapotában, már restaurálják :-))). Mindössze 150 db készült belőle annak idején, körülbelül 1935-36 között.