Ez így igaz. És átvitt értelemben is igaz. A balliberálisok kitalálhatnak mindenféle rágalmat, mégis mi kormányzunk és ez feltehetőleg így is marad 2018 után is.
A Fehér Ház honlapja után most az Amerikai Környezetvédelmi Hivatalt szólította fel az elnöki stáb, hogy töröljék a véleményére cáfoló anyagokat weboldalukról – írja a Reuters.
Pontosan:), egyrészt kisebb volt régen a szervízig(ê)nye, masfelöl nem ha valaki a :-) neobarokk, vagy hasonló stílusú és ahhoz hasonló igény szintű anyagokat keres, annak nem tud ilyesmit adni, tehát igénytelen a belsejük, de a külső megjelenésük sem egy nagy durranás.
Ha megfigyeltet Trump feljebb tolja a szintet a lakberendezéstől, a ruhazaton át, a szgk sem lesz kivétel. ;)
Tehát leszarja konkrétan a szervízigényt, reprezentatív autót akar, magasabb erkölcsi értékkel.
2.
Nem tudom mennyire akar Mathias eladni az USA-ban, de ha igen akkor be kell nyelnie .
El van ő a 150 milliós lakosságaval, meg azzal a pár millió medvével, a telek bal oldalan lévő kerítés építése meg a szomszéd dolga (EU), jobbra meg az óceán.
Nem tudom mit értesz igénytelen alatt, ha azt, hogy jó minőségűek, nem szervizigényesek, akkor igénytelenek. Nekem kettő is van ilyen, csak igazolni tudom ezt a fajta igénytelenséget.
Az ami autók általánosságban nem valami csúcsszuper minőségűek...van a családban rálátásom...
Viszont:
Ezúttal a Német Autóipari Szövetség (VDA) elnöke vette védelmébe a német autógyártókat. Matthias Wissmann arra figyelmeztette Donald Trumpot, ha hozzányúl a fennálló kereskedelmi egyezményekhez, az súlyos csapást jelent majd az Egyesült Államoknak. A tervezett importvámokkal kapcsolatban pedig arra figyelmeztetett, hogy annak bevezetésével Amerika magát lövi majd lábon.
Ha rosszak lesznek a jenkik, :-) Trump húzza a falat a Mason-Dixon vonalra is:-)
Állítólag :-) pkenaris tervek vannak egy a Berring szoroson átívelő :-) híd megépítésére ;-), ami a transz szibériai autopalyát fogja összekötni Amerókával, és így száraz lábon lehet majd Londonból leautózni New Yorkba :-)