Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cx25tri Creative Commons License 2004.06.15 0 0 375
Hm, en szivesen ellatogatnek, ugyhogy osszemelezhetunk, viszont elfelejtettem mondani, hogy sopronban lakom(elvileg), es Julius elott nem jutok el pestre... Viszont Pozsony majdnem kozelebb van igy mint pest... :)
Előzmény: tatrafan (374)
tatrafan Creative Commons License 2004.06.15 0 0 374
Na szóval 613 gyári adatok.

168LE/5200 270Nm/3000 190km/h

Elöl-hátul belső hűtésű, négydugattyús tárcsafékek. Középmotor, 3500 ccm, négy vezérműtengely fogazottszíj hajtással. Négy sebességfokozat, negyedikben 4000 rpm-nél 205km/h.

Futómű elöl: McPherson kereszstabilizátorral, hátul: ferde lengőkar száraz féltengellyel. Fogasléces kormány biztonsági kormányoszloppal.

Hosszúság 5025mm szélesség 180mm.

Alkatrész: Szlovákia (Pozsony) a szomszédban van (200km) de gyári új alkatrészek Brno-ban kaphatók, az utolsó még működő hivatalos TATRA boltban.

"Telepünk" nincs, Kípit Retró-nak van egy műhelye Csepelen ahol szerelget néha, ha van ideje meg kedve. Ott pihen még a topikban előrébb látható restaurálatlan T87, meg egy romos 603. Egyéb kincsek mellett. Mélben összebeszélünk egyszer és kimegyünk, oké?

cx25tri Creative Commons License 2004.06.15 0 0 373
ize, bocs, szal nem telepetek, hanem bazisotok... akkor a mailcimed lehet ki is probalom.
Előzmény: cx25tri (372)
cx25tri Creative Commons License 2004.06.15 0 0 372
Remek, bar szerencsere meg nincs tul sok hozzaszolas... :) Elarulom, hogy neha-neha beneztem ide regebben is, de foleg 603es regebbi kepeket, temat olvastam/lattam. Pl. nem jott le, hogy kozuletek valakinek van 613asa...

Ok, tehat special... akkor az a nekem valo, ha ugy nezzuk, hogy a CXekbol is a hosszuakkal kezdtem... Tenyleg, alapbol milyen hosszu egy 613as, illetve a special?

Azt mar latom, hogy nagyon van mit bepotolnom az evjarat/felszereltseg/modell dolgokban...

Ja, hogy nektek kesz telepetek van? :) Most irigy vagyok, nekem sajna minden helyem le van fedve autoval, illetve a meg szabadon levo hely is mar le van foglalva nyari projektre... Szuleim nagy oromere.

Előzmény: tatrafan (369)
tatrafan Creative Commons License 2004.06.15 0 0 371
a címem pedig stílusosan: tatra@t-email.hu
tatrafan Creative Commons License 2004.06.15 0 0 370
Ja, Csepelen van a Tátra BÁZIS :-)))
tatrafan Creative Commons License 2004.06.15 0 0 369
cx25tri: Felhatalmazlak, hogy végigolvasd a topicot! :-))))

Kockalámpás csak a 613 Special volt (100db) "hosszú" tendelytávval (az alap 613 2980mm...) de nem sok maradt mert kormányautó volt és a leselejtezetteket bezúzták...

Krómkeretes lámpákkal (613/2) meg króm lökhárítókkal '86-ig gyártották a GÉPET. Előtte volt az egyes széria 74-80-ig, nem sok különbséggel.

cx25tri Creative Commons License 2004.06.15 0 0 368
kiralysag :)

de most latom, hogy keepitretro felajanlott Teged, mint celszemelyt egy megtekintest szervezni. Ez tenyleg lehetseges lenne? Ja, es helyileg hol is laktok, es a jarmuvek merre talalhatok?

Előzmény: tatrafan (367)
tatrafan Creative Commons License 2004.06.15 0 0 367
Akkó ide is beirom:

tatrafan válasz erre | adatok | e-mail 2004-06-15 20:12:05 (1354)

Kb. 20 jött be '79-ben. Ezenkívül nulla. Nem tudom mennyi lehet meg, én 3-ról tudok, abból kettő nem eladó. Ide sorolom Retróét is. A fekete ebből a szériából való, a piros '83-as.

Monnyuk nemenyim a zaató hanem barátom, "Kípit Retró" tulajdonát képezi. De amikor nem ér rá akkor én dicsekszem vele! :-))))))))

cx25tri Creative Commons License 2004.06.15 0 0 366
akkor en lenni otodik. :) Csak a mashol erdeklodtem eddig... :)
Előzmény: csabicsucsu (365)
csabicsucsu Creative Commons License 2004.06.15 0 0 365
+1

hol lehet megnézni ezt az autót?

Előzmény: tatrafan (364)
tatrafan Creative Commons License 2004.06.15 0 0 364
De jó! Már hármunkat érdekel a Tatra az országban! :-))
keepitretro Creative Commons License 2004.06.15 0 0 363
rg500: tatrafannal egyeztessél és vele lehet jönni múzeumot nézni :-))))
Előzmény: RG500 (362)
RG500 Creative Commons License 2004.06.15 0 0 362
Üdv tatrafan

Úgy látom a telefonszám utáni mondatom is elkerülte a figyelmedet. Amíg nem láttam a táblán a tel.számot addig az 1 pillanatig én is belelkesedtem.

Előzmény: tatrafan (361)
tatrafan Creative Commons License 2004.06.15 0 0 361
Most látom van telefonszám. Szlovák. Úgy nem kunszt :-))))
tatrafan Creative Commons License 2004.06.15 0 0 360
RG500: Aszt jól megnézném, hogy ki árult 613-at és millyet!! Jól megnézném asztat. At. Mér nem voltam ott...
Előzmény: RG500 (355)
RG500 Creative Commons License 2004.06.15 0 0 359

Szép a "kilincs-autó" is szomorú, hogy értelmesebb célra szinte lehetetlen egy ilyenhez jutni. A lenti képeket láttam csak nem volt világos elsőre, hogy ez is a tied.

Üdv: Tamás

Előzmény: keepitretro (356)
RG500 Creative Commons License 2004.06.15 0 0 358
Akkor te nem tudom hol jártál mikor kiabálta az eredeti gyári simmeringeket, meg hogy két napos lessz az októberi börze. stb. stb.

Tamás

Előzmény: boles (357)
boles Creative Commons License 2004.06.15 0 0 357
Mit izélsz, most nem is volt nála mikrofon :)))

Előzmény: RG500 (355)
keepitretro Creative Commons License 2004.06.15 0 0 356
Már megvettem a "kilincs-autót" ld lentebb a képeken :-))))
Előzmény: RG500 (355)
RG500 Creative Commons License 2004.06.15 0 0 355
A Campónában az Ordibáló Jenő és egy másik árus között egy 3 lábú táblán volt. próbáltam érdeklődni, de mind a kettő azt hitte, hogy a másik tette ki.
Egyből az elveszett kilincseidre gondoltam, hogy meg kell vetettni a galvanizálóval a kilincseket, az meg tiszta haszon, hogy adnak mellé egy autót is.:-))
Előzmény: keepitretro (354)
keepitretro Creative Commons License 2004.06.15 0 0 354
melyik börzén?
Előzmény: RG500 (353)
RG500 Creative Commons License 2004.06.15 0 0 353
Üdv mindenkinek

Szépek ezek az autók a 613-as nekem is tetszik 79-ben volt szerencsém utazni vele:-), akkor még létezett a nagy cégek közötti csere üdültetés.

Amiért írok a vasárnapi börzén volt egy tábla

T613 200 000 huf
T603 400 000 huf

Tel 00 421 90 5840112

A 613-ast horror behozni de alkatrésznek lehet, hogy érdemes ennyiért megnézni.

Üdv Tamás

Előzmény: keepitretro (352)
keepitretro Creative Commons License 2004.06.14 0 0 352
A ciki az hogy nem nagyon tudtunk kettőnél feljebb kapcsolni, mert az 1 laza vége 60 a kettő laza vége kilótíz!!! :-)))

Szóval ma a lég hűtött minket :-)))))

Előzmény: tatrafan (350)
tatrafan Creative Commons License 2004.06.14 0 0 351

Nem csak kívül nagy (5 méter 2 centi) hanem belül - NAGYON durrva!!!

tatrafan Creative Commons License 2004.06.14 0 0 350



Ezzel randalíroztunk délután keepitretroval. Nagyon megy....

603-1961 Creative Commons License 2004.06.13 0 0 349
KÖsz Boles , erre !Rájöttem, hogy hol a hiba.
Előzmény: boles (344)
tatrafan Creative Commons License 2004.06.10 0 0 348

Ilyen szörnyek is készülnek. 12WD! :-)))))


Nicsak! Ezek csak a csővázas-lengőtengelyes szabadalom miatt vették meg a TATRA-t??? A motorja már Cummins. Mi a fene lehet ez? Talán valami amerikai katonai izé?

tatrafan Creative Commons License 2004.06.10 0 0 347
Őszintén szólva nem bírom elhinni, hogy egy ilyen patinás és régi márkát veszni hagyjanak. Bár az anyacég a TEREX birtokába került az pedig óriásbillencseket gyárt. Nem profiljuk a személyautógyártás... nem tudom mi lesz. Talán még a név is veszni fog??? Most TATRA-TEREX néven fut a szekér. Ahol a TATRA hangzik jobban ott úgy, ahol a TEREX, ott meg úgy árulják a szekereket. A TEREX-nek nem volt a közúti közlekedésben is részt vehető billencse, ezért vette meg a TATRA-t. De legalább valami szakmai befektető van, mert a rendszerváltás óta csak jöttek-mentek a különböző "befektetői" csoportok akik aztán "elfelejtettek" befektetni...
tatrafan Creative Commons License 2004.06.10 0 0 346
Nagy királyság lenne ha előrukkolnának valami piacképes dologgal. De ez már több mint egy évtizedes sztori szerintem...
Előzmény: yenoee (323)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!