Tyer, vagy valamelyik szakértő! :-) Találtam egy jóállapotú első kereket Mustangra, erősítsetek meg legyetek szivesek, hogy az hátra is jó! Mert ha jól emlékszem az első keréken is megvan a 3 "persely" a hátsó lánckerék csatlakozásához. Sürgős lenne, úgyhogy kérlek titeket mihamarabb válaszoljatok! Köszönöm előre is!
Aha, értem. Mostmár emlékszem, tényleg simson felniről volt szó. Azzal az a baj, hogy mire azt átfűzetem az egy kisebb vagyon lesz (új küllőkkel). Valószínűleg az lesz akkor, hogy veszek egy garnitúra küllőt és azzal megcsináltatom az én felnimet. Azért köszönöm!
Simson felnim van kettő. (alu) Azt beszéltük. Ha járnék Szentesre, szereznék mustangét is, az ottnai méhtelepen van egy konténer már évek óta teli van kerekekkel, mindig találni benne mustangét, rigáét, rometét. Csak az a gond, hogy multkor egik mustang kerék gumija teli votl pumpálva vízzel, ezért nem hoztam haza.
Tyer! Említetted múltkor, hogy van neked két jó felnid Mustangra. Az lenne a kérdésem, hogy
1. milyen állapotúak (át vannak-e rozsdálva, van-e nyócas, ütődés, stb.)? 2. ha van akkor elpostáznád-e (tudom, hogy nem akarsz postázni), amennyiben megegyezünk egy mindkettőnken megfelelő, korrekt árban?
Az az igazság, hogy a hátsó kerekem nagyon szar már, és küllőt kéne cserélni, de az első sem kutya mondjuk....de az még menthető.
Nem tudom hányatokat érint a dolog, de idén sajnos nem lesz Jawa Fesztivál, a pontos okokat nem tudom, de sajnos már biztos hogy 6.-án Csemőn nem lesz sűrű kék füst.
Mindenképp nézzétek meg a képeket a "Pannónia versenyszakosztály" fórumban: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9161076&la=80609992 10840-es hozzászólás verseny Mustangok
Nekem, amíg direkt szűrőm volt, tanácsolták, hogy kb a 4/3-ét szigszalaggal tekerjem be, igaz, nekem ment rendesen, csak bizonyos tartományokban fulladozott, de azt hamar átlépte. :)
Ma levizsgázott a múlthéten "gyártott" direkt légszűrő. Sajnos megbukott. Valószínűleg túl szegény így a keverék, túl sok levegőt kap, mert elég nehezen indul és gyenge, alacsony fordulaton fulladozik. Úgyhogy visszatettem a betétet a gyári légszűrődobozba és most újra száguld a vadló :-)))
A könyököt 10 cm-el a körbepukli előtt vágtam le. Köszi a tesztet!. A többieknek pedig a címeket, a henger már Kelemenéknél van, vagy ma vagy holnap bátyám elviszi, a főtengellyel nemtudom mi legyen, írtam nekik tegnap este, de még nem kaptam választ.
Motával megnéztem a csöved, nem is olyan rossz (bár biztos lehetne jobbat is összeütni). Most csak simán a gyári könyök után raktam a rezód, így nem olyan rövid a könyök, mint ami a videódon látszik (ott végül mennyit hagytál meg a könyökből?). Mivel a csöved összhossza ránézésre is rövidebb, a valóságban többet forog a motorod, mint ami az ábrán látható.
(a kék vonal a széria csöves motor teljesítménygörbéje, a piros a rezóddal elért)
Ma újabb lépcsőfokra ért a Mustang felújításhoz gyűjtögetett alkatrészek beszerzése: megvettem a gumikat. 2.75x16 Vee Rubber, darabja 3100 Ft, a belsők darabja 750 Ft Miskolcon, így az egész garnitúra 7700 Ft-ból kijött, szerintem nem rossz ár.
Hát ha gondolod hivd fel őket lehet hogy van mert mondom foglalkoznak régi motorokkal is
NV Motoros Bt.
Kistarcsa
Szabadság út 54/a
28/471-350
nvmotors@fibermail.huja a másik meg igen itt is 2000-2500 fúrnak...