He? Dehogy. A zöm 95 százalék Kipcsák, nos ami emögött van arról szól a topik.
Na jó nem olyan rossz a dolog.
Milyen EU-s? Nem hagynd, mert abba ezt a hülyeséget!
A Magyarok, a Germagyarok olyanok voltak mint ma csak tisztábban, nem volt ennyi kipcsák vér bennük.
Nem akarod felfogni, hogy az egész egy bullshit, egy avitt marhaság, amit a nyelv megcáfol,meg ezt a nyugati rabszolgadolgot is, miközben a keleti vér került be ide rabszolgaként.
"És még azzal a magyarázattal is adós vagy, hogy hogy lehet az, hogy a honfoglalók az első 50 évben nem vették át az s-végű karikát, aztán egyszerre mégiscsak átvették 50 év után. "
Következetesen honfoglaló köznépet írtam, és tökéletesen megfelel magyarázatnak az, hogy a Berci által említett, nyugatról behozott, áttelepített népességgel terjedt el.
"A régészek olyan leletre várnak, amire semmi szükség nincs."
A régészek bármilyen leletre várnának,mert csupán néhány temető alig tucatnyi sírjáról feltételezik, hogy a honfoglalás korába is átnyúlika keletkezése. A késői avarság nagy létszámú továbbélését több százas nagyságrendű sír, vagy egyéb lelet bizonyítaná.
Ha sikerülne végre hitelt érdemlően átértékelned a dinnyemag alakú gyöngyök kronológiáját, ezek esetleg előkerülhetnek, de azt hiszem arra még várhatunk egy darabig.
Neked meg azt kellene megértened, hogy az állításodat nem tudod alátámasztani semmivel. Egyetlen érved, hogy a történészek, régészek és antropológusok Prágától Cseljabinszkig nem értenek a szakmájukhoz és te azt jobban tudod.
Ember az s végű hajkarika egyszerre tűnik fel északon is és nyugaton is. Leletek vannak az észeki Volgánál is, illetve a baltikumban is.
Vajon miért jelenik meg a 9. században az s végű hajkarika egyszere a Kárpát-medencében és itt és még egy kicsit nyugatabbra is? Mert magyar.
Nem későavar leletekeről van szó, hanem magyar leletekről, talán, nem néztem meg. 10. század eleje és a 9. század vége az magyar.
Hát, ahogy a nyelvhez se értenek a nyelvészek úgy a régészethez se. Nem a szubboticiai lehetne a magyar, hanem afelett, de csak három évről van szó.
A Merják hordták Wotan szerlmére!
Ránk hülye magyartalan tarsolylemezeket akarnak ránkerőszakolni, miközben az s végű halántékkorong a magyar, és nem szláv, persze a germagyar kúthúrálatlanság mellett.
Ahogy nem szubboticia, hanem afelett voltak a magyarok, a Germagyarok.Ahogy nem az Urálról van szó, hanem az észak Volgáról, ahogy a magyar nem finnugor hanem germagyar, ahogy nincsemnek török szavak.
"A KM-beli magyarság a jelenlegi FU-nyelvűnek mondott népek közül a legszámosabb.
Ebből az következik, hogy ezeknek a népeknek a zöme nagyon régóta a sztyeppei lovaskultúrához tartozott (szkíta, hun, türk), sőt nyelvrokonainknál is kimutatható a sztyeppei származás. Tehát nem északról jöttek, hanem arra is mentek... ahol pedig az északi népekkel keveredtek."
Abszolút nem következik belőle. A számosság a jobb életkörülményekre illetve erős kulturális és/vagy hatalmi dominanciára utal. A földműveléssel nagyobb népességet lehet egy adot területen eltartani, mint a nomád nagyállattartással.
A sztyeppei lovaskultúrához tartozó szavak és kifejezések átvételek indoeurópai és török nyelvekből. Hasonló szavak csak az Obi-ugoroknál mutathatóak ki, pont azon népeknél, akik a sztyeppéhez legközelebb élnek.
A számosság arra a legkevésbé sem utal, hogy honnan jöttek.
Milyen török szavak, és hol? Csak a saját fejedben. Meg milyen sztyeppei? A Magyarok Anonymus szerint vagy tíz évet töltöttek a sztyeppén, és Jaroszlalv és Nyizsnyij-Novgorod közül jöttek.
A magyar nyelv germán nyelv, az obi-ugorokhoz meg nincs köze.
Ha Anyonymusnak igaza van akkor a magyarság ennek a kultúrnának a közeléből jött:
Mindegyik valaminek a kezdetét, vagy egy kitűzött, kitüntetett fő részt jelöl a többi résztől való megkülönböztetésre, amelyek ezzel alárendelt viszonyban állnak.
Bla-bla.
DE amúgy mi volna, ha így volna??
DE nincs így, mert a "szik" több jelentése is kölcsönzött (szik-só, szik-levél).
A szik egy magyar szó, mert germán, persze a latinban is megvan, viszont a magyarban megvan mndjuk rá, hogy tő és a képzések is:
szív:
sei+f vagy p=süpp, süpped
seu+p=szív
sei+k=sikk,sik,saigan,versiegen, sīhan,sikkel
szik+r=seigr.szikár
sek+l vagy te=seicht,sikla,sekély
sovány=seihwan,mint a szajha a szakít,szahítből, ja birtokos melléknévképzővel,mint strengja,vagy döreny,ami már főnévképző
sei+r=súra,sör árja jövevényszó
szív: sefi, sab érzékelni,ízleni ? valamelyikhez
szop:
seu+p= szop
suf+la=szufla ?
seuf,sep+jan vagy z:sopán,sopánkodik,seufzen,az án vág a jan,ezért sopáj vagy sopán+ja
seip, seif=szappan
iszap: sipa, germán, csak a germánban
A szí, szív s-val képezve a sörön kívül, ami árja:
száraz: sauza, seor, seor+germán az
sorvad: serwen
A szív és a szop két külön tőre megy vissza, a szív-ből úgymond van a szikkad, szikár, sekély, süpped, sovámny szavak, amik germánok, majd belőle az árja jövevényszó a sör.
a mint mint szerv is idetartozik valahoáva, jelentése érzület. Majd a szív-ből jön a száraz illetve a sorwad germán szavak.
Winni még azt kérdezte, hogy mi a jelentősége a szappan szónak? A szappan töve a szop, belőle lehet vagy a szívből a szufla, ami a germánban is megvan nem csak a franciában, ráadásul az iszap és a sopánkodik szavak is.
A tulaj és a tolvaj szavakon is lemérhető, hogy a magyar, germagyar nyelv a puskaporos hordó.
Mégha az egy tőből eredeő tulaj és tolvaj más és más rétegződéshez tartozik, a gyökük egy és ugyanaz, a szándékosság felvetődhet, mégha az árja tulajati-ból jön a tulaj és tulajdon szó is, a tolvaj meg csel a germánból, és még ott van a titok.
A finnugor baromság nem javít a helyzeten.
A tulaj egy lipcsi aki elmozdít, felvesz, elhord, ellop.
A germánban van talu, lopás, tolvajlás a tul tőből.
A magyar nyelv robbanásveszélye igen magas. még azt is mondhatnánk, ha a tulaj és a tolvaj egy tőből jön, akkor a magyar, germagyar nyelv illiberális.
Amúgy ez az egyik legbonyolultabb és legkacifántosabb etimológia az indogermánban:
Van az árjában egy stáyát szó és van a germánban egy egy stulra szó, a tel gyökből a stulra, mindegyik azt jelenti, hogy titkon.
Van az árjában egy tulajati szó, ami azt jelenti, hogy felemelni,megmérni és van a germán stehlen ugyanabból a gyökből, a tel-ből.
Van a latonban egy ad tő, ami rendeztnit jelent, és van egy az írben ada, ami törvényt jelent, és van egy szó a germánban a tila, de van a télosz szó a görögben.
Van egy taj szó a szlávban, ami titkot és lopnit jelent.
A németben sokszor a cél, a Ziel, a jogtudományban rendeznit jelent, viszont a cél tipikusan libcsi dolog, olyan transzcendentális. Mi a hihetetlen Anyonymusban? Hogy törvénykeztek, Ziel setzen. Talán a germán tila inkább a görög téloszból jön. Kétlem, hogy a libcsi dolog törzsieknél ilyen korán megjelent volna, mert a cél mindenféleképp az időn és téren kívül esik.
A stehlen-ből lett st-sd-cs hangváltásokkal a csel szó, cseles vagy cselár meg titkos.
Ha a magyar tulaj a tel gyökből ered, talán árja szó, vagy germános, akkor a tolvaj meg a stehlen-ből, amik egy gyökűek.
Persze akkor a t d kéne hogy legyen, de kivételek mindig vannak, mivel a germánban van tala tolvajlás is. Ha a Ziel szó a germánban jövevényszó, akkor a tilt az tiladan,dulden,Ziel setzen.
Lehet, hogy volt egy stá, té tő, ami megmozgatnit, vinnit, mérnit jelentett:
ebből jöhetett a taj: lop, titok
utánna l-val a tehlen, stehlen, tolvaj
vagy tulajati, megmozgat, visz
majd a görög télosz ez vagy a germánba vagy már benne, és lett tila, ez kausítvban tilt.
A tulaj egy tolvaj, egy tőből ered a kettő, aki cselezik, mert titkolózik..D
Az Isten szelem A variáns ,az Isten egy szobor egy kép egy állat vagyis egy bálvány a zsidók általában az a variáns mellet tették le a voksot de folyamatosan jelenvolt náluk a b variáns is mivel ezek a népek egymás mellet éltek.Dágonnak , Baálnak ,Astarotnak szobraik voltak tehát bálványok voltak Élinek meg nem volt szobra.
A pogány magyarok valása is egy olyan monoteista vallás volt amelyben nem volt bálványimádás ezért vetük át nagyon könyen a kereszténységet.
Pogány, tudod mit jelent ez? Azt jelenti, hogy nem keleti, és hogy sokistenhitű.
a nyelvből megmondva a Germagyarok germán pogányok voltak, de elzüllött SS-harcosok, de nagyon filozófiai germán nyelvvel.
Könnyen vettük át? Te akkor nem, mert te Kipcsák vagy, viszont én nem. Saját magomon érzem, hogy ez a zsidóság, meg ez az őslibcsizmus a legnagyobb próbatétel volt a magyarság számára.
A valódi nemességet sztem Pityu ki is írtotta, meg nem akartak libcsik lenni, és így keletkezett a szolgálati nemesség, tele Kipcsákkal, meg libcsikkel, akik kiszolgálják és elnyomják a Magyarokat, a Germagyarokat a zsidó Isten, Jehova nevében.
"ha képes lennél kitekinteni a határok mögül, akkor felfognád, hogy igazában a szomszédban volt divatban folyamataosan,"
Nézz utána, mielőtt elkezdesz butaságokat írni. Mesterházy legkorábban a 10 szd elejére teszi a szlávoknál az s-végű hajkarika megjelenését.
Az viszont már késő a magas tudománynak, mert akkor már itt voltak a honfoglalók akik érdekes módon nem vették át az s-végű hajkarikák divatját, ellenben az addigra már kihalasztott későavarokkal, akik érthetetlen módon mégiscsak átvették a szlávoktól (nyugatról keletre terjedve) a hajkarikát, ami aztán a soros temetőkben robbant be igazán.
Vagyis. Kétségtelen bizonyíték van arra, hogy a soros temetők vezérleletét nem a honfoglalóktól, hanem a későavaroktól vették át a soros temetők lakói.
Ezzel viszont az a problémátok, hogy a soros-temetők csak 970-től, de legkorábban 950-től léteznek.
És ez a tény felülírja a mainstrem harsogva hirdetett hitét (prekoncepcióját) a 10. szd történetére vonatkozóan.
-------------------------------------------
Az s végű halántékkorong keletről nyugatra terjedt,pontosabban északkeletről délnyugatra a 9. és 10. században,tehát magyar,germagyar.
A gond azzal van, ha a tudomány csendben marad, és nem beszél a múlt nemzedékek tetteinek és mulasztásainak rövidtávú és messze ható következményeiről. Hiszen tudnunk kell: még ezer ember némasága sem képes elnyomni egy kiabálását. Vagyis legalább a tényeket el kell ismételni, nagyon sokszor akár, hiszen az információs alapzaj már olyan mértékű, amit vagy csak igazán komoly és közérthetően tálalt tudományos eredménnyel, vagy imamalomszerű ismételgetéssel lehet áttörni.
A tények ismeretére pedig minden nemzedéknek szüksége van. Beszélni kell tehát, kihasználni a még meglévő lehetőségeket a tudományos ismeretek továbbadására, hiszen most előre eldől az, hogy milyen rend lesz még évtizedekig a fejekben. Virtuális mesevilágban fogunk-e élni, hősökkel és sárkányokkal, vagy meg akarjuk ismerni a múlt hibáit és bűneit éppúgy, mint sikereit és erényeit, azért hogy tanuljunk belőlük, és tisztában legyünk azzal, hogy saját korunk tettei hová vezetnek majd."
Hát igen Berni, vajon képes vagy okulni? Ahol a hős és a sárkány keveréke van, a szőke bestia megbújva, azt nem elismerni, vajon hová vezet majd titeket?
Nem tanulsz a múlt bűneiből, mert a valóság az valóság marad, attól függetlenül, hogy el van tagadva, vajon mi lesz ebből? Értelmiségi koncolás, világégés?
A teljes meghasonlás a valóság és aközött amit az értelmiség mond vajon hová fog vezetni?
Attól mert az értelmiség azt mondja, hogy ez a szó ez, attól még a szó értleme megmarad, és eredete is. Ez a meghasonlás vajon hová fog vezetni a magyar 21. században a posztmodernben, ahol a bokorban ott rejtőzik a szőke bestia?
Amúgy az szétosztogatás szándkos, hogy elterlejék a germánról az ember figyelmét.
A blődi azt, hogy téves etimológiák, mert olyan tudományosak azok. Le meg megvmérve a legnagyob baromság az egész, az hogy Carni is hülyeségeket beszél, az most mindegy.
Van magyar nyelv, az a germagyar, ami 70 százalékos, hogy a többivel mi van már leírtam.
Érdekes, hogy a s-végű karikák esetében már nem számít a finnugorság!
Nem számít az, hogy Anonymus a Volga mely részéről beszél!
Merják viseltek s-végű hajkarikákat, Anyonymus azt mondja hogy a Magyarok arról jöttek, a hajkarikák 10. századiak, vagy esetleg keletgermánok, de lehet, hogy a finnugor kovácsok találmánya, ha már Waskó nevű kardokat csinálnak!
Érdekes lenne megnézni az s-végű hakarikás leleteket Suzdaltól a Kárpát-medencébe a 9.-10 században!
Te tettel egy allitast, en kertem, hogy igazold. Amivel semmifele osszefuggesbe nem hozhato vargacsabazassal jossz es teszel fel nekem engem nem erdeklo es a keresemet nem erinto kerdeseket. Es halmozott badarsagokat teszel hozza. Ennyire unatkozol? Tehat 1 nanometert nem mentunk elobbre: nincs igazolasod 895 elotti magyar nyelvusegre a KM-ben. Es ez nem szegyen, hiszen masnak sincs. Es senki mashoz nem tudod kotni a magyar nyelvet, mint a Volgan tulrol 820 korul attomlozott leendo honfoglalokhoz. Es a magyar nyelvet nem tudod mashova besorolni, az urali nyelcsaladnak mondott nyelvi csoorton kivul, a nyelvtudomany elfogadott eszkozrendszerevel.
A korlatozottan rendelkezesunkre bocsatott idot csak fecserled.
Volgán túlról? honna szopod ezt ki? A kristálygömbböl? Anyonymus az alsó Volgáról beszél, ami északon van, és a közelben.
Nyelvtudomány? Na akkor az olyan gügyeség, mint némely dolog amit Carni mond.
Semmivel nem lehet a germagyart a finnugorhoz kötni, csak a germánhoz.
Talán nem beszélek érthetően az érveimmel? finnugort nem is lehet bizonyítani, egy feltételezés, hogy a germagyar nyelv az ő hozzájárulásukkal j9ött létre, nem több.
Milyen eszközrendszer?
A legutóbbi érvem a drehen , biegen három indogermán gyöke volt:
sker, ker: hor, her, szekr
keue: hu, hony
geu: ku, kony
Még ebből is lehetne látni, hogy a magyar germán, ahogy oly sok minden másból.
Milyen eszközrendszer már az amelyik egy geu-keu nyelvben mondjuk felhoz egy szláv szót ami keue-keue és a magyarba, germagyarba akarja illeszteni?
Jó lenne, ha nem járatnád így le a gyöknyelvészetet, ami meg germanisztika!
Az izzik egy germán-indogermán ai tőből ered, germán isen, Esse, kovácstűzhely vagyis izzó.
Ebból jön még az ég, a germánban is megvan, aid vagy aig-ként.
Amúgy idetartozik az áfonya is, afar, evar,afen mert az áfonyának fanyar, savanykás, tehát égető íze van.
A gyúl indogermán töve a gel, germán gel. A gyullad a germánban is megvan, mellékjelentése boldogít, mert a boldog a bel tőből ered, és azt jleneti, hogy illuminált.
Gyull+ad, meggyullad, illetve gyújt vagyis bolgogít, kivilágít. A boldog szó egy germán szó.
Az iszap, sifa sifr egy germán szó, tehát magyar, a töve a sei.
"Fogd már fel. Ugyanez a sorsa van a négyzetes karpereceknek is. Megjelenik a későavaroknál (aztán a régészek szerint eltűnik!!!!), majd felbukkan a soros-temetőkben 950 után.
Ha egy tárgynál még valaki beveszi az általad lökött dumát, azért ahhoz már némi együgyűség kell, hogy két ékszer is hasonló, teljesen valószerűtlen, utat járjon be. "
Talán ha képes lennél kitekinteni a határok mögül, akkor felfognád, hogy igazában a szomszédban volt divatban folyamataosan, ahonnan átvették az avarok, majd mikor megjött a magyar köznép, akkor ők is. Erre értettem a korlátoltságot. nem igazán látod azt az erdőt a repülőről.
Valahogy te nem látod itt a dolgokat. Hogy van az, hogy a legtöbb a magyarság megjelenésével tűnik fel, hacsak nem keletgermán?
A Merják talán Szlávok? Most a Magyarok nem finnugorok? Mindenestre akkor lett volna nagyszerű osztják kovácsunk, aki megcsinálja?
Anyonymus szerint erről, a Merják felől jöttek a Magyarok, a Germagyarok.
Eléggé egybevágna a dolog. Talán régebbi keletgermán leletekben is jelenik meg, a wallburgokban, akkor meg a keleti és nyugati elterjedését ez is megmagyarázná.
"számomra érthetetlen, hogy információval nálam sokkal bővebben ellátott emberek nem jöttek rá hogy miről is van itt szó. "
Pedig tök egyszerű. Az információval nálladnál sokkal jobban ellátott emberek olyat is látnak és értenek, amit te nem. Szerinted mikor terjedt el a cseheknél a kereszténység? Ki ért jobban a cseh szláv sírok keltezéséhez Mesterházi, vagy aki kiásta? Mit jelent a vélem szó, és l?mennyire kell készpénznek venni? Hogyan működik a tárgyakkal való keltezés?
Továbbra is egyértelmű, hogy a későavar korban jelent meg, a cseheknél, morváknál és a lengyeleknél töretlenül fejlődött, majd északnyugat felől újból elterjedt a magyar köznépi és korabeli szláv temetőkben. Továbbra sem bizonyítéka az avar túlélésnek.
Ja és a dinnyemag alakú gyöngyökkel még pontosan adós vagy. De legalább ezer sírt kell ám újrakeltezni!
A s végű halántékgyűrű keletről terjedt el, akiknél később még fellelhető volt, azok voltak a Merják, akiket tévesen Szlávnak vettek. A szláv területeken megtalált leletek nem tisztán datálhatóak, akár keletgermánok is lehetnek, másrészt a wallburgmintázat ellentmond, hogy Szlávok lettek volna, valószínűbb, hogy germán SS-ek voltak.
a Magyarokkal egyidőben jelenik itt meg, a szláv területlenlévők meg nem köthetők ethnikumhoz, csak kultúrához, a Magyarok meg Anonymus szerint a Merják felől jöttek, a Germagyarok.
"Arra meg nem is reagáltál amit többen beírtak erre, miszerint az s-végű hajkarikák a cseh medencében fejlődtek ki és onnan terjedtek el a nyugatabbra fekvő késő avar sírokban."
"Ez legalább olyan tudományos értékű megállapítás, mint az, hogy a tyúk volt előbb és nem a tojás."
Korlátolt és sötét vagy mint egy lépcsőház.
Mesterházi Károly: Az S-végű hajkarika elterjedése a Kárpát-medencében 108-109.old:
"fr&hev dn alter nissischer Volksstamm, dieMerier, (in der Gegend on Moskau) einen Lederstreifen um den Kopf getragen haben, der mit Ringen aus Kupfer und Silber, von einem bis zu acht und mehr an der Zahl, geschmückt war. Noch heute soll diese Art von Kopfechmuck, ^tweder an dner Stirnbinde oder an einem Kopftuche, bei einzelnen slavischen Völkern Mode sein. Taf. n Fig. 11.)"
A helyzet az, hogy Buschan és még az Oroszok is a Merjákat a Szlávok közé sorolták, miközben Finnugorok.
Ekkoriban halántékgyűrűt s végű csattal csak a Merják viseltek. Szláv az s-végű karika csak azért lett mert a Merjákat Szlávoknak nézték.
Ha a Magyar finnugor volna, de nem az, akkor a Merjáktól ők hozhatták ide. Másrészt azért lett még szláv, mert a Burgwallokban találtak ilyen leleteket, viszont a Burgwall kuthúrát árul el, nem pedig ethnikumot.
Akár keletgermán is lehett volna, mert az elterjedése a Merjákat nem figyelmbe véve volt keletgermán területeken van.
Anonymus szerint a Magyarok épp erről jöttek, ahol a Merják élnek, és a Merjákon kívül errefelé nincs lelet.
Igen, kardinális kérdés, hogy érhette e olyan erős kulturális hatás a magyar nyelv sét beszélőket. A válasz az, hogy ezt semmi sem zárja ki. Tehát nem kőbe vésett az, hogy ősmagyar szó és a magyarság hitvilága nem változott abszolút se indoeurópai sem török hatásra több ezer éven át. Bárhol bárkitól átvehettük.
Ez inkább egy bullshit, mert inkább a kúthúrálatlan hatás.
Tényleg érdekes amúgy, hogy azok a szavak, fogalmak, amik nem nem lényegesek, azok nem germánok.
a szavak 70 százaléka, ami germán az lényeges, az átvett 20 másik százalék indogermán már nem.
A Magyarok ősei, a Germagyarok olyan szarok bele emberek voltak, meglátszik hogy SS-harcosok voltak. :D
Ha nem pogány Ázok, akkor én nem leszarom, hogy mi a rák...
A magyarság létrejötte óta is ugyanúgy fukcionál, mint amikor létrejött. Ez durva! Én Magyar vagyok, vagyis Germagyar, ez meglátszik. Én innen tudom, hogy Magyar vagyok.
"Mert ugye, egy istennév lecserélése igen komoly kulturális hatást feltételez. "
Házi feladatként utánanézhetnél, hogy hány néven hivatkoznak istenre a bibliában. Márpedig a héberek eléggé betűhíven ragaszkodnak a tanításaikhoz. Szép irodalma van, hogy két ezer éven át mikor miért és hogyan nevezték.
Ez az Isten szó tipikusan árja,mert az alapja a jó:eu,ius belőle Ahura,latin era mint úr,valszeg az Ázok is,a gót ius mellett a germán wisu belőle a Wisigót,vagyis jó gót,vagyis jójó,mert wisu=jó,gut,Gote=jó,gut.
Ha mondjuk az Isten szónak lenne valami jelentősége, akkor mi lenne a finnugor indogermán vas szónak:
vas – ‘szürke színű, mágnesezhető, nedvességtől rozsdásodó fémes elem’; ‘bilincs’: vasra ver, talpig vasban; ‘‹bizalmas nyelven› pénz(darab)’: nincs egy vasam se. Származékai: vasas, vasal, vasaló. Ősi örökség az uráli korból: cseremisz vazs (‘érc’), votják ves (‘ón’), finn vaski (‘érc, réz’), szamojéd baza (‘vas’). Az uráli alapforma *vaske lehetett, első jelentése pedig ‘réz’, majd a név átvonódott a később megismert fémekre is. Lásd még vaskos, vastag, vasút.
Ez a vas szó egy indogermán aios tőre megy vissza, de mit keres a finnugor indogermám szó egy germagyar nyelvben?
Amúgy amikor megalkották a finnugor elméletet, akkoriban a Finnugorokra és a Türkökre szolgaként tekintettek, nyugodtan lehet mondani ezesetben hogy Habsburok így meg úgy. A rasszista szövegekben: "az öreg Osztják emlékezet a törpökre, akik a kardot kovácsolják, ezért is a germán kardok nevei Waskó, vagyis vas".
Én nem szolgaként tekintek a Finnekre, az Ugorhoz biztos nincs köze a Magyarnak, Germagyarnak, sőt egy ilyen keveredés brutál ölőket hozhatna létre, mivel egy SS-ből jött létre a Magyarság, ami megmagyarázná az Isten szó importját is, és sok mást is.
Vas: a Germagyaroknak a fegyvereiket a finnugor kovácsolták, együtt a Szlávokkal, ezért kovács és vas.
Nekem se lényeges,mert a forma alapján nem magyar,germagyar. Az érdekesség inkább at etimológiában lehet,hogy van-e köze,az indogermán jó szavakhoz?
Nem vok kretény,ezért jó,hogy nem germán,de rokona lehet. Mivel germán pogány vagyok,így legalább nem zavar be,hogy van pogány Áz és az Isten,amit a kretény-zsidóra használunk. Szar a német,hogy a gut-ból jövő Gott-ot a kretény Istenre használja.
Mivel a valszeg indogermán szó nem része a germagyarnak így a nyelv törzse ki is lökheti magából.
Tényleg érdekes így az Isten szó,mert azt jelenti,hogy a kretény-zsidó cucc nem hatolt mélyre.
Ha nem lenne kapitalizmus,meg munkaidő a szombat szó is hullna ki.
Egy nyelv ahhoz a nyelvhez tartozik, aminek a szavai a kúthúrális-gazdasági-állami-oktatási hatásoktól függetlenül is megmaradnak. Ez a germán, mivel a legtöbb agresszív szó is germán, de ami mellékes is, mert a legtöbb képzés germán.
Az isten szónak pont akkora jelentősége van, mint a szombatnak.
Sehol nem írtam, hogy nincsen jelentősége annak, hogy hol és mikor került a magyar nyelvbe az isten szó. Azt írtam, hogy az isten szóra ugyanúgy nem lehet nagy ívű történeti elméleteket építeni, mint más kósza szavakra (pl. Ügyek).
De bőven van szó amúgy, amira lehet építeni: riba, lotyó, szajha, mind germán egy leváló kiszakító a töve mindegyiknek, így ellentében áll a sweas-val, ami a szűz, se tőből, ami a saját.
– Szókincsünkben egyre nagyobb ugyan a „nem uráli”, „nem finnugor”, „nem ugor” szavak száma – ám a szóhasználatban ez alig látszik, a leggyakrabban leírt, mondott ezer szavunk majdnem kétharmada ősi alak, illetőleg azok származéka. És a szókincsünk nemcsak „idegenből”, hanem belső fejleményekből is gyarapszik. Legföljebb a bővülés módjában lehet változás.
Nem okultál még a valóságból?Bundenz,a nem Germán Német,csapnivaló indogermanista,Vámbéry a Zsidó, sok Kipcsák,sok beolvadt Szlovák? Ha ezek nem Magyarok,és elkúrták a nyelvet,akkor logiikus az elmúlt 150 évből,hogy a nézőpontod meg van cáfolva,és mivel nem tapasztalat,ezért ezotérikus.
Ugye, 50-60 év etelközi tartózkodásba bőven belefér a kazár-magyar viszony "hullámzása". Tehát a "csicskaság" is, meg a kavarok befogadása is. No meg a lefalcolás a KM-be is. DE a magyarok áttelepítése Kazária keleti végeiről (Volgán túli Levédia) a nyugatira is.
Mond már meg, honnan a rákból veszel ilyen ostobaságokat? Kazária keleti részéről? Mid van neked, valami kiristálygömböd?Nincs rá semmi bizonyíték, de te állítod, ez mégis mi?
Jah, hogy vogul meg a többi? Az egész a Gizike meg a Gőzeke, és még te mondod másra ezt is, meg az álomvilágot is.
Ha nyelvből kiindulunk ami germagyar, akkor bullshitgenerátort használsz a szövegeid megszerkesztésénél.
Anyonymus? Álalában tagadod, most meg vallod, azt amit mond? Jah, meg amúgyis azt mondja, hogy az északi Volgán keltek át, Jaroszlavl és Nyizsnyij-Novgorod között. Ha Anonymust kihúzod, aki a Volga más részét véli, akkor az egész volgás dologból nem marad semmi, mert a magyar nyelv nem finnugor, tehát köze sincs a vogulhoz, viszont ha nyelvből indulunk ki, akkor se lenne lehetséges, mert a magyar nyelv germagyar nyelv.
Ha a magyar nyelv germagyar, és Árpádot germán mintára pajzsra emelik, akkor semmi kazárcsicskaság nincs, ráadásul a Kazárok közelében csak 3 évig éltek Anonymus alapján, és inkább a Kunokkal érintkeztek.
"...és verbális emberáldozatokat mutassanak be az eretnekekből."
Még mielőtt komolyabban elkezdenéd sajnáltatni magad.
Ez a szörnyűséges és végtelenül kegyetlen "emberáldozat" abból áll, hogy megkértek: fáradj át egy megfelelő szaktopikba és ott folytasd a gyökmágiát. ;-)
Ezt úgy hívnak, hogy genealógiai autopszia. Eszme? Az eszme egy új szó, aza alapja az ész, észlelés, amik viszont terjednek, azok az eszméletlenségek, mert nincs a természetben alapjuk.
Ha ezt komolyan gondolnád, akkor a finnugor badarságra is lenne mit mondani, mert néhány szófejtés eszméletlenség, vagyis transzcendens, tehát Carnitól nem is áll olyan messze. Az őskorban egy libcsi nyelv?
Ideát se mondhatok az eszmére, mert annak talán egy a gyökere az ésszel, aue indogermán, germán wis, wit.
Természetesen a nyelv ezekkel az eszméletlenségekkel, transzecendentáliákkal szemben nagyon is ellenálló.
Nyelvben és jogban is meg lehet mondani,genealógiai autopszia alapján, hogy mi a helyes, vagy mi nem.
Vegyük a jogot: van az alkotmányban valami élet védelme, de eközben van abortusz, és eközben a nőből a fötus kirúgása maradandó károsodás.
Ez értelmes? Nem. Az egyik következik a másikból? Nem. Vannak mindegyiknek külön eredeői? igen.De az egész rendetlenség, nem természetes, hanem multikulti, rendszertelen, mert A-ból nem következik a B.
Itt lép fel a jog: a jog az amikor a logika és az észlelés megszűnik, tehát művi, tehát tanult, mert A-ból nem jön a B, tehát rossz.
Nem is beszéltem a nyelvi univerzalizmusról, ami egy ideológia( jobb szó híján, vagy transzcendentália, vagy transzcendentális hálózat?): a régi példám volt a hír, ami teljesen más mint az angol news, a hír a germán hir, hiromás, híred. A news ráhúzni a hírre ideológia.
De beszéljünk az értékek átértékeléséről: garázda, az bizony az SS-vezér(ga+raz+da), de a libcsik az ideológia miatt átértékelik.
Ez egy orbitális baromság. A herót szó egy germán szó, a sker, her tőből ered, ráznit jelent, majd megijednit, félnit.
Tehát a sker hur-os változatából való, ami a húr és a hurok. A ráz viszonya érdekes lehet, mert germánban is van, hogy lekopik a h, és így más sk kopott le a germánban.