Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
Ati, tudod nekem van egy ilyen Ivory Coast Mercim. Olyan 3-4 éve vettem vateráról ha jól emlékszem 8000-ért. Most meg.......... Hitted volna? Mert akkor én sem gondoltam hogy nemsokára Kyosho áron mérik majd.
Jó írás! Esküdni mertem volna hogy Maisto. Amúgy tényleg érte az árát. Elcsábultál egy kicsit a modern sportkocsik felé is, vagy afféle hirtelen felindulásból elkövetett vásárlás volt?
Sajnos ötletem sincs hogy miért nem válaszol neked.
MotorMax van az aljára írva és Tesco Dream Car néven árulták. Ahogy néztem a neten az árakat és a képeket a MotorMax modell butított verziója lehet, de 2290-ért megüti a majd négyezres és még többre kóstált Bburago/Maisto modellek szintjét.
Sőt!
A motorháztető alatt -ami nem éppen kifogástalanul illeszkedik- igen szép kidolgozást találtam. Persze nem kell vezetékekre meg 3D-s kidolgozásra gondolni de ami látszik az látszik és nem elnagyoltan a színek rendben vannak és érzem azt hogy nem csak odabasztak egy műanyag darabot. Az utastér kidolgozása sem rossz, de a kormány a méretarányhoz képest nagy és a kormány kapcsolok botokká vastagodtak az öntő formában. Formára amúgy rendben van a kocsi.
Ami nekem nagy szívfájdalmam az a felni. Nem is a bonyolult hullámos küllők hanem a felni agya kámpicsorítja el a szám. Hiányzik a logó... A féktárcsák megvannak ugyan de az árhoz idomulva csak sima szürke festést kaptak és a fék nyereg forog vele együtt.
A másik ami nagyon nem tetszett az az ajtók nyílásának megoldása. Nagyon impozáns látvány nyújt a sirályszárny de becsukott állapotban ott éktelenkedik két illesztés a tetőben.
A hátsó traktus pöpec, az íves faron elhelyezkedő lámpatestek nagyon bejönnek (ellentétben az elsőkkel melyek rögzítése elég durvára sikeredett és az áttetsző lámpatest alján fekete kör jelzi az illesztési pontot) és a rendszámtábla is kidolgozott. Ellentétben az 1:12-es nagy tesóval sem a csomagtartó fedele sem a rajta lévő hátsószárny nem mozgatható.
A színre kitérve nem tudom létezik-e ilyen grafit szürke minta. Az ezüst persze jobban tetszett volna de csak ez volt.
Összeségében a pénzemért egy igen szerethető modellt kaptam ami már inkább átbillen a játék oldalra a modell felé.
Találtam még cikkeket,teszteket a soildo peugeot 43-asairól,18-as imprezájáról,aztán a kyosho 204Z Monte és Safari 1:43-asáról,az R8 és R12-ről.De akkor ismered ezeket az írásokat.Nekem megmondom őszintén nagy részük ki is ment a fejemből az évek alatt.
Köszi szépen a képeket, nekem is megvolt ez a Vmax szám! :-) Emlékszem is erre a cikkre, tesztelték ezt a két Ricko modellt. Ha jól emlékszem a Mercit hozták ki szebbnek, hát igazuk is van. Most már elég komoly árakon mennek ezek a modellek, pedig a minőségük az nem igazolja azt az árat. Valami 30 ropiért láttam egyet az ebay-en pár hónapja.
Nekem is van egy rahedli autós-motoros újságom, gyűjtöm őket, igaz hogy most eladtam néhány darabot.
Mutogatják a Mads Ostberg tavalyi Britt rallys imprezáját is,egy eredeti fotóval illusztrálva.
Ejhaaa...így nézne ki,több liter vérrel is tudnék szolgálni a vöröskeresztnek,de sajnos a végeredmény a többi S12 és S12B Sunstar impreza WRC -hez hasonlóan kiábrándító lesz.
Igen akkor valami aszfaltfutamosat kellett volna elkészíteniük, pl. TDC. De ahogy ismerem a Sunstart, fog még ott jönni vagy 5 féle verzió. Biztos lesz köztük aszfaltos, kérdés hogy a helyes kerékkel-e? Mert Sunstar autónál eddig aszaflt és murvakereket nem láttunk, csak volt 1 féle, és arra húzták rá az összes dekort. Az Elba rally-s Fiat 124 mekkora illúzióromboló volt már a szélesítés nélküli kasznival, meg a barom széles gumival. Úgy soha nem futott az a kocsi, csúnyán néz ki a modell. Ezért sem vettem meg.
Most nem azért, de innen "nem messze" látok egy VFTS-t, na annak se sok köze van egy VFTS-hez..............Ekkora dragster gumikat.....na hagyjuk már... Nem beszélve a többiről.
Csak az ember mégis csalódott,hogy ott a szépen megcsinált szélesítés,és várná hogy a hatalmas kerék és hófehér felnik ott feszülnek alatta.Pláne ha már sikerült egy montés és egy Britt rallysat is kiadni....egyformán.
Szerintem a nyomtávra az lesz a válasz hogy az autón aszfaltszélesítés van, viszont a gumi az nem aszfaltos ahogy a képeken láttam. Tehát úgy néz ki hogy a Sunstar végre belátta, a Montés és RAC rally-s kocsikat murvagumikkal érdemes kiadni.
Nem akarok elhamarkodott kijelentéseket tenni az asconáról,mert igazából élőben lenne jó látni.Ezzel viszont az a gondom,hogy ami szúrja képeken az ember szemét,az élőben ki is nyomja.Továbbra is a túlzottan magas motorháztetőt és a beesett kerekeket/vagy keskeny nyomtávot tartom a legnagyobb hibának...