nem gyári szaktudású emberek elég nagy halmaza úgy tudja mint én is hogy a TD és a TDS ek között a legnagyobb különbség az az inercooler. emellet persze szinte minden nap változttattak valamit a motoron hogy nehogy majd boontóbol javítgassák azokat.
Valóban kicsit érdekes.Amit nem vágok hogy a gyári és szaktudásu Bmw sek szerint 1994.10 hótol kezték el gyártani a 2504 ccm es motorokat addig 1995 ccm es motorokat gyártottak.85 Kw os motorok voltak amelyiket Cooler nélkül gyártottak,105 Kw osokat 94.10 hótol gyártottak.
Amugy a 2.2 öt ki lehet hozni turbóból,csak kérdés mi lesz a mocival.100 Km ert el is tud menni szerintem,de ha valami nem passzol a szerelésen akkor 1 indításra és annyi.
A homlap értéke megközelíti a 8.M Eurót, ezért és ennek következtében a honlapp bárminemű reproducálása, reprintye, másolása tilos, ha valahol meglátom komoly következményekkel járhat, mivel a rendszer Magyarország területén egyedüláló. A rendszer kiépítése 6.45 évet vett igénybe, kisebb nagyobb szemétségek közepette, tehát felhívom azok, figyelmét akik, nekem, tartoznak az, oldal további része az Ő számukra, egy úgynevezett CNDON458-HAHCLPW123P-775GSHE7S234NBODM04SP22SB rejtett lista alapján nem lehetséges, bárminemű információt csak a hivatkozott oldalakal, tehát www.tombolda.fw.hu, www.tombolda.freeweb.hu, tombolda.fw.hu oldalak együttes megjelenítésével lehetséges megemlíteni. Ha bővebb információra van szüksége(d), írj a(z) tombolda@fríveb.hu, illetve az tombolda@fríveb.hu címek valamelyikére. Bárminemű törlés esetén, az Európai Unió Törvénykönyvei a mérvadóak.