eloben regen-regen lattam feketeben, teccik is, de en ilyen szempontbol nem mindig a kozizlest kovetem, pl. nem mondom, hogy a kedvencem, de egy balna S merci is be tud jonni feherben. Vagy pl. a CXek sem feltetlenul tetszenek feketeben, pont a szedanok, egy kombit rafestett langnyelvekkel el tudnek viselni, de ez nagyon hosszu :)
Persze, persze, elegansabb feketeben tuti, de eloben ha lesz egyszer alkalmam osszehasonlitani, majd akkor alkotok vegleges velemenyt...
A linket koszi, nem toltottem le, most itthon vagyok, es modemrol folyok, hetkozben viszont a koleszbol azzal kezdek. Amikor lattam azt az egyet egy pillanatra, akkor epp szep lassan indult es elosont, ugyhogy a hangjat is hallottam egy kicsit, pontosan felidezni nem tudom, csak azt, hogy nagyon-nagyon bejott... :)))
Nekem a fekete a bejövős. Megaztán a Tatra is, mint minden átkosbeli felsőkategóriás, földi halandóknak nem igazán elérhető nagykocsija a fekete színnel társul az emberek fejében. Valahogy azzal az igazi.
Mindazonáltal szvsz kell egy bizonyos külméret ahhoz, hogy érvényesüljön ez a szín: de persze a Tatra bőven megüti ezt a mércét.
Hogy tetszett a link? Kis fordulaton olyan, mint egy amerikai cirkáló, ahogy pörög fel úgy lesz egyre "helikopteresebb" a hangorkán, idővel meg keményen játszik a turbina-hang :-))
Brümm-brümm!
poén
Mindenesetre kisse csillapitja a helyzetem, hogy ma a CXen ugykodtem, vagyis feldobtam egy valtas TRX felnit, amivel kicsivel jobban veszi a kanyarokat (szelesebbek a gummak es Michelinek :))) ) Meg holnap is CXezni fogok, meg csutortoktol megint!!!
Sziasztok. Bocsi, hogy belepofázok, de szeretném jelezni, hogy ebből a topicból is szemezgetnek az AutóPiac utolsó előtti oldalán... most olvastam a könyvtárban. Nem biztos, hogy a legfrissebb számban volt, a dátumot elfelejtettem megnézni.
Hajrá Tatra, éjjenek a tátrások!
:-)))
Nem fix egyáltalán, csak az, hogy az "egyik" legkisebb. Széria autókról beszélek persze, hiszen létezett V8 1500ccm-vel is a versenysportban. Én most nem tudok kisebbet, de ez bármikor megváltozhat! Csak tetszik, hogy "kicsi", mint ahogy a 600-as FIAT vagy a Topolino kis négyhengerese is tetszik. Igaz azok vízhűtésesek :-(
Tehát nem biztos, hogy "világbajnok" az autó, ehhez az én ismereteim lehet hogy kevesek!
Üdv Tátrások!
Mennyiben igaz, hogy a 603 -ban a világ legkisebb V8 -a van? Ez fix?
Amúgy én is Trabival kezdtem, amit soha nem kellett szerelni, és mindenhol elment, keveset evett, éa a kormányváltó... hmmm. Csak a szüleimé volt, és eladták egy Szutyukiért...
Úh. amint tehettem vettem egy léghűtésest magamnak. :) Bár nem Tatra, de a motor és a víz jó helyen van benne, meg a futóműve is megfelelően Tatras... :)
Naszóval, ha szembe állsz a csomagtérrel akkor elvileg balra oldalt van a TÍPUSTÁBLA, azon van az ALVÁZSZÁM. (Láttam már jobboldalt is, de nem tűnt nagyon eredetinek...) EZ A HIVATALOS, nem az ami be van ütve a karosszérielemekbe!!! (évjárat és alatta az alvázszám utolsó négy karaktere) Ezt csak azért mondom ha esetleg a kettő eltérne egymástól valami ismeretlen okból kifolyólag...
A motorszám a benzinpumpa alatt van balra az öntvény "élén" beütve. Ami lejjebb van középen - a főtengely végén levő ékszíjtárcsa felett - az csak a motor típusa!
Remélem nem a vízpumpát keresgéled most, rossz tréfa volt... :-)))
Alvázszám a csomagtérben táblán kell legyen semmi extra, asszem csak öt számjegy. Máshova is be lehet ütve az utolsó négy számjegy, pl. a motortérben a tűzfalon láttam jobb oldalt. Motorszám valami lyesmi *603F-00000* de nem pontosan csak valahogy így. A vízpumpa vagy a benzinpumpa közelében van valahol, hirtelen nem is tudom melyik... :-)))
Majd jobban utánanézek ha hazaértem, még "dolgozok".
Kerek 20 éven át Trabizott a família, összesen két dbarabbal. Az első 67-es volt (asszem), CR-83-96 rencámmal, 82 és 87 között volt nálunk (94-ben lehelte ki a végleg a lelkét). Hiányzik mindkettő :-((
Beléphetek a klubba? :-))
poén
A jelszó ez volt a trabimnál: ha menni akarsz szerelni is fogsz!! ZU-44-42 a rendszáma ha valaki halott róla meséljen!!!!
Ez egy csoda tarbant volt, kérem szépen!!! Tuning műszerfallal!!! A varnyú LED-es műszerét átalakítottam fordszámmérőre, meg akkufeszmérőre + tankszintjelző. Plusz belekerült egy átfolyásmérős fogyasztásmérő (orig Trabi tiele) + TESLA soksávos mono rádió+ műbőrrel behúzott műszerfal + 12V generátor+ új üléshuzat + úgy nézett ki mintha új lenne. Nagyon király volt a gép!!!!! Azok a régi szépidők de rég volt......
Na de megöregedtünk elsűvítettek az évek ezért is:
Máma megint mehettem a Red Iron-nal és igencsak hasít! Mint a malac. Hogy ne legyek vulgáris. Nem is mertem padlót nyomni mert kicsit kivan az első futó meg a gázrudazat is - NO BOVDEN! - de akkor is mocsok állat, geci jó, kurvára megy és rohadék hangja van!!! :-)))
De alapjáraton olyan kis szelíd csendes mint én... )-: