Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17779
Nem keverem bele. De tény, hogy léteznek 8szép számmal túlterhelt tehergépjárművek.
Előzmény: k.novotny (17778)
k.novotny Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17778

Jóü, cukorrépaszállításnál nem, de kőszállítáűsnál tuti, hogy gyakori a túlterhelés

 

Nem irok e téren neked semmit, mert megint fantáziázol, de rajtad a sor bizonyisd be, elegem van a különböző vadorzó ötleteidből:-)))

 

végén még belekevered a kábitószerügy után a lánykereskedelmet is...

Előzmény: v_peti (17777)
v_peti Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17777
Jóü, cukorrépaszállításnál nem, de kőszállítáűsnál tuti, hogy gyakori a túlterhelés.

Amúgy meg a vasúti teherszállíltáshoz sok cég és igazi verseny kellene, hogy a fuvarozók maximálisan kiszolgálhassák a fuvroztatókat. És ne csak arról szóljon a Floyd meg a többi cég, hogy egy eddig MÁV által vitt fuvart ezentúl ő visz, hanem szerezzen új fuvarokat is!!!
Előzmény: k.novotny (17749)
v_peti Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17776
Álltólag csak a létrás tűzoltó nem fér be. Pátkán meg nemigazán vannak magas épületek. A tűzoltó meg kerülhet. Igaz, az állÍtólag magánterület, de veszély esetén kutya kötelességük átengedni a tűzoltókat.
Előzmény: HG. (17760)
k.novotny Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17775
Gondoltam erre is is, de ugyan akkor terbe volt véve a megmaradt gőzmozdonyok pályaszám tömöritése, amelyet úgyancsak nem hajtottak végre, de evvel szemben a szemálykocsikat minden szemrebbenés nélkül átszámozták. Egy igen érdekes káosz volt abban az időben
Előzmény: monor-21 (17773)
monor-21 Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17774

Ez lemaradt.............:-)))

 

 

monor-21 Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17773

Ezáltal nem fért meg a fejemben az, hogy 1925-ben (találtam ilyen utalást is az államosításra) miért akarta egy veszteséget termelő több HÉV vasútat államositani az állam"

 

Valószínűleg belefért volna ha tudod (megtanulod) az államosítás és a megváltás pénzügyi szakszavak különbözőségét.

Nem államosították, mert 1925-ben a koronaválság után igencsak padlón volt a magyar állam és nem volt pénze államosításra.

k.novotny Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17772

Talán mert tovább láttak az orruknál, és tudták, hogy veszteségesen is szükség van rájuk.

 

 

Hamár kiragadtad irásom ezen részének a nagyját, akkor a tisztesség azt kivánná, hogy a többi részét is beidézted volna, hiszen irtam mást is még, ezáltal félre értelmezhető, mert egy értelműen a későbbiek folyamán bebizonyosodott a más ok:-((((

Előzmény: gumpy (17771)
gumpy Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17771
"egy két HÉV éves üzlet jelentését is átnézegettem, és megkellem mondjam, hogy némely vasútvonal ezen jelentése egész siralmas volt, azaz hasonlóan mint most negativumot termelt. Ezáltal nem fért meg a fejemben az, hogy 1925-ben (találtam ilyen utalást is az államosításra) miért akarta egy veszteséget termelő több HÉV vasútat államositani az állam"
Talán mert tovább láttak az orruknál, és tudták, hogy veszteségesen is szükség van rájuk.
Előzmény: k.novotny (17766)
gumpy Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17770
"Gyere le.
A szervezők kedvesek, udvariasak, a közönség pedig édes."

Mondod ezt azok után, hogy gyakorlatilag lehülyézted őket. Persze, úriember módjára ezt a szót nem leírva, de jól körülírva. Ezek után ne csodálkozz, ha senki nem tart majd vitapartnernek.

Előzmény: monor-21 (17756)
M41 2127 Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17769
"A hirdi kővonatos dolog érdekes, mert ezzel a 64-es megmaradó része életképes lehetne, és mint Pécs elővárosi vasút is biztosítva lenne."

Kérdés, hogy utas lenne-e...
Előzmény: radio100jozsi (17751)
kis59 Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17768
Sajn az államnak nincs távlati tervezése. Az itt lévő (itt maradt) szén stratégiai kincs, lehetne a gázfüggőségünk megszüntetésének (lazításának) egyik eleme. Vasút nélkül ennek elszállítása kissé problémás...
Előzmény: vaskerék (17758)
k.novotny Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17767

Mindenesetre a kabai cukorgyárral kapcsolatos gondokat is megoldotta az élet, jövőre már a kamionok sem fogják borzolni a környéken lakók idegeit. :-(((

 

 

Esetleg tudtam volna más cégeket is ide firkálni:-)))

 

 

Lényegen mit sem változtat: A fuvaroztató diktál, a fuvarozó pedig végrehajt, függetlenül attól hogy azt hogy hivják.

 

 

Előzmény: Törölt nick (17763)
k.novotny Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17766

Bocsáss de nem akarlak (akartalak) véletlenül vádolni semmivel sem.

 

Csak az a baj, hogy nagyon sokszor akarva, akaratlanul sokan elfelejtkezve a mai vasút megalakulásának múltjáról ezt a bizonyos környezetvédelmi okokat hozzák fel fel indoknak. Talán innen jött a félreértésem.

 

(Egyébként megnyugtatlak, sem mindennapi életmódomat, sem a munkámat nem fogja megváltoztatni, ha néhánnyal kevesebb mellékvonal lesz az országban.)

 

A mindennapi munkámban engem sem fog megváltoztatni, esetleg érzelmileg, habár az elöző két-három hozzászólásomból esetleg más lehet egyeseknek a véleményük. Nagyon sokat kutattam (szigorúan magánszorgalomból), a Trianon előtti, illetve a két vh. közötti vasúttörténelem között eltelt időszakról. Egyszer az egyik ilyen turkálási, olvasási alkalkor összeismerkedtem nálam akkor 15-20 évvel idősebb úriemberrel, aki szintén kutatott keresett, igaz az is, hogy nem ebben a témában mint én, de egy párszor ezáltal találkoztunk az olvasóteremben, és többszőr beszélgettünk egy pár percet. Egyszer az egyik ilyen beszélgetés alkalmával azt mondta nekem "Nézze fiatalember az a társadalmi rendszer amely stagnál, illetve nem tud egy újabb produktumot felmutatni, az halálra van itélve, lásd a feudalizmust, rabszolgatartó társadalmat.(és sorolta érveit)... és ez lesz a szocializmussal is" Ezt a mondást szoktam leforditani a mai értelemben vett vasútra, azaz, az a vasút amely stagnál, nem tud újjat felmútatni az halálra van itélve.

 

Abban az időben amikor kutatásaimat e téren végeztem, egy két HÉV éves üzlet jelentését is átnézegettem, és megkellem mondjam, hogy némely vasútvonal ezen jelentése egész siralmas volt, azaz hasonlóan mint most negativumot termelt. Ezáltal nem fért meg a fejemben az, hogy 1925-ben (találtam ilyen utalást is az államosításra) miért akarta egy veszteséget termelő  több HÉV vasútat államositani az állam (habár az üzletvezetésüket a MÁV látta el), és az államositás a 20-as évek végén, 30-as évek elején mégis megtörtént. Kezdtem feladni a reményemet, hogy erre a kérdésre valójában sosem fogok választ kapni, amikor egy 1942 kiadású vasúti könyvben kb 10-12 soros irást találtam, amelyben választ kaptam kérdésemre, igaz nem sokat amit 10-12 sorban közölni lehetett, de kiderült belőle az, hogy igenis ezeket a HÉV vasútvonalakat kimondottam politikai okokból államosították, bizva Trianoni határok visszaállitásában, és akkor esetlegesen egy más alternativával, kapcsolatokkal a fejlesztéssel lehetséges lett volna a fenntartásuk. Tehát azt a következtést vontam e szövegből, hogy ha nem lett volna Trianon, akkor ezeket a vasútvonalakat az állam nem államosította volna, és csak szigorú gazdasági alapon tönkre mentek volna.

Előzmény: sinérintő (17759)
HG. Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17765
Nem is írtam, hogy Te írtad, hanem kérdeztem :-)
Előzmény: vaskerék (17764)
vaskerék Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17764
Nem írtam hogy nincs...

FOMA olvtárs szép képeket készített Púpos vontatta kőszállító tehervonatokról, amik menetrendszerűen megfordulnak Komlón. Ennek a kőrakodónak a használati jogát két további évre engedélyezték idén.

Egy helyi varrodába is szállítanak textilanyagot eltolható oldalfalú kocsiban, illetve homokot szoktak még vasúton fuvarozni, de ezeknek a szállításoknak is meg vannak számlálva a napjai.
Előzmény: HG. (17761)
vaskerék Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17762
A technika fejlődése is kompromisszum megkötésével jár, aminek a valódi, és teljes áráról még csak sejtései lehetnek a gondolkodni is képes embereknek, a botor csak az orráig lát, az ok-okozat összefüggések felismerése vagy meghaladja szellemi képességeit, esetleg a relatív kényelmesség, vagy akár a kapzsiság feledteti azt...

A közúti járművek erőforrásának az elve semmit sem változott több mint egy évszázada, addig a vasút a mobil hőerőgépről (gőzmozdony) áttért a villamos hajtásra, aminél a primer károsanyag kibocsájtás valóban nulla, addig a szekunder károsanyagkibocsájtás is vízierőművekkel nullára redukálható, sőt, ha ez nem elég, akkor a járművek rekuperációval villamos energiát takaríthatnak meg. Erre a közút soha nem lesz képes, ehhez kötöttpálya kell...
Előzmény: k.novotny (17753)
HG. Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17761

Komlóra semmi teherforgalom nincs már?

Kötve hinném...

Előzmény: vaskerék (17758)
HG. Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17760

Érdekes..., tehát ha egy métert is kiszednek (hivatalosan persze...), akkor már az egész vonalat rehabilitálni kéne.

 

Mondjuk azért nem értem:

- faros ikarusz méretű buszok ma is beférnek

- emeletes neoplánok ritkán járnak arra

- tűz meg tűzoltó autó meg régen is volt...

 

Ha ez ennyire eccerű, akkor mért nem oldották már meg régen...?

 

De legalább fejlődik az ország, és nem azt a megoldást választották, hogy "ismeretlen tettesek" (Máv-Építő Kft. feliratú teherautókkal) egy éjszaka ellopják a hidat....

 

Előzmény: radio100jozsi (17757)
sinérintő Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17759

Tévedsz, nem környezetvédő aktivista vagyok. A MÁV-nál biztosítóberendezések létesítésével, illetve ennek biztonságtechnikai kérdéseivel foglalkozom.

 

Kár, hogy nem arra válaszolsz, amit írtam, ehelyett anakronizmussal vádolsz.

 

(Egyébként megnyugtatlak, sem mindennapi életmódomat, sem a munkámat nem fogja megváltoztatni, ha néhánnyal kevesebb mellékvonal lesz az országban.)

Előzmény: k.novotny (17753)
vaskerék Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17758
Komló polgármestere nem hogy nem akar vasútat, hanem egyenesen örömét fejezte ki annak megszüntetése kapcsán, még valamikor tavasszal, ahogy akkor ezt itt le is írtam.

A vasút mellett a buszpályaudvart is meg szeretné szüntetni, és a felszabaduló területeket parkosítani kívánja. Az infrastruktúra fejlesztését, és Komló jövőjének a kulcsában egyedül egy 30-40 milliárd forintos elkerülőút építésében látja.
Ugye erre "fussa"...

Ezzel szemben sajnálatos tény, hogy Komlón magas a munkanélküliség, a lakók többsége ma rokkantnyugdijba menekült, volt bányász, az aktív dolgozók pedig vagy helyben, vagy Pécsett helyezkedtek el leginkább közalkalmazottként.

A városban egyszerűen nincs elég megfelelő szakképzetségű munkavállaló, hogy egyáltalán a befektetők valaha bármiféle érdeklődést mutassanak a város iránt. A komlói kórházakat pedig a takarékosság jegyében bezárják, így Komló legjobb esetben egy öregek otthona szinvonalú panel alvóvárossá válhat.


Anno naponta tucatnyi Szergejes szénszállító tehervonat indult Komlóról, gyakran Pécsről a Mecsekexpressz-t továbbító Nohabot fogták be éjszaka erre a munkára a Nohabos vezérek nem nagy örömére. A személyvonatokat Púposok továbbították Dombóvár, illetve Kaposvár felé, és a sok Eas kocsit Magyarszéken kellett tárolni, mert Komlóra egyszerűen nem fértek be...
Előzmény: _nyunyuka (17752)
radio100jozsi Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17757

A pátkai hídról mit olavsok itt:

 

http://web.kozut.hu/fileadmin/kozut/folyoiratok/kozut/kozut_09_10_osszevont.pdf

 

PDF-ben az 5. oldalon.

 

Mennyire érdekes, miért is csak a forgalom szünetel a viciken, a magyarázat itt a pátkai hídról le is van írva konkrétan.

 

 

monor-21 Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17756

Szerintem a kiváltási tervről ők még nem is tudnak.

 

A meghívó a Magyar Közlekedési klub és a Levegő Munkacsoport.

 

A 120 perc alatt elhangzik egy köszöntő, egy Lukács András kamionról vasútra című előadás, Bödecs Barna 11-es vonali ismertetője, összefoglaló, stb.

hazautazás.

 

Egy végtelenül szimpatikus naív társaság jön össze mindíg pár helyi polgármesterrel.

L.A. úr elmondja a kamionellenes dolgozatát, Barna pedig a 11-es vonalit.

Mindkettőt 4-4-szer hallottam az elmúlt fél évben.

Nem rosszak.

 

Hozzászólásokra, javaslatokra 0 perc van biztosítva, de benne van a programban.

 

A kiscsoportos vita = 15 perc.

 

Összejön pár olyan ember aki amúgy is egyetért pár dologban, ismeri a többi gondolatait,  írásait, hisz havonta hallja.

 

Elkezdenek ostorzni valakit vagy valamilyen jelenséget.

ami mindíg közös a dolgokban, sohasem hívják oda azt akit ostoroznak vagy azokat akik olyan tevékenységet végeznek, ami nekik nem tetszik.

 

Most a recski kőszállítás lesz a fő téma de nincs a felszólalók között egyetlen kőszállító, egyetlen kőkereskedő egyetlen beruházó se.

 

Az egésznek van valamilyen spirituális bája (én ezért szeretem) mint egy szekta akik kiátkoznak valakit, de nem szívesen látják a kiátkozandót mert még a látványától is borzong, fél.

 

Gyere el, nézd meg.

 

A szervezés mindíg nagyon amatör.

Az időszámvetés elég idegen dolog számukra.

Mindíg késnek, mindíg sürgetik az előadót.

 

Évente szereznek több alapitványon át pénzt, rendeznek 4-6 ilyen konferenciát ugyanazon előadók ugyanazon előadásaival, saját tagságnak.

 

A meghívott helyiek általában felkészületlenek, üdítő kivétel mindíg van 2-3 de a többség annyit ért meg, hogy valami ellen tiltakozni jöttünk össze.

Vagy a gázár miatt, vagy a kormány miatt, vagy boradó miatt vagy vmilyen vasút miatt.

 

Mindíg van helyi újság újságíró aki csinál az előadókkal riportot.

Tiltakozunk, nem engedjük, nem, nem, soha...........

 

Jó.

Gyere le.

 

A szervezők kedvesek, udvariasak, a közönség pedig édes.

 

 

 

 

Előzmény: ujfigura (17755)
ujfigura Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17755

Mi a problémájuk?

 

Szerintem jóra sikerült a kiváltás terve, megkockáztatom, a buszon egy fél év múlva kétszer több utas lesz, mint most a vonaton. Vagy ez a gond?

Előzmény: monor-21 (17754)
monor-21 Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17754

Meghívó

 

December 29-én, 14,30-tól 16,30-ig Recsken, a Művelődési Házban Kerekaszral fórum a Kál-Kápolna - Kisterenye vasútvonalért.

 

Jelentkezni Somodi Máriánál a 06-20/522-7485-ös, a 06-1/411-0509 vagy este a 06-1/204-2522-es telefonszámokon lehet.

k.novotny Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17753

Csakhogy a környezetet kevésbé terhelő közlekedési ágak preferálása az állam feladata.

Kár, hogy a Magyar Állam se ennek, se ennél még fontosabb kötelességeinek sem tesz eleget. (Ez rendszerint egyébként a magát baloldalinak mondó, de valójában még a liberálisoknál is keményebb (értsd: szemetebb) politikát folytató oldalnak a regnálása alatt erődödik fel; de, ugye nem politizálunk).

 

 

Jó kérdés, és titkon reméltem, hogy egy környezetvédő aktivista is megfog jelenni.

 

 

Politika mentesen visszakérdeznék; ezen írásodat miért nem lúdtollal tetted meg?

 

Miért nem írtál a fórumba, az 1800 -évek valamelyikében amikor egy 100%-os környezetbarát járműcsoportot szoritott ki a vasút, azaz az állati erővel vontatott járműveket, amelyeknek a mellékterméke is környezetbarát volt, hiszen a trágyát vissza lehetett forgatni a földekbe.  Akkor miért nem emelted fel szavadat, pedig nem volt semmiféle pártrendszer, az országgyülésbe vármegye képviselők voltak akreditálva. (ja, hogy a vasúthoz képest azok lassúak voltak?, tudod a baj az, hogy mára pedig a vasút lassúlt le)

 

De vissza tekintve a hatvanas évekre, amikor a megyejogú városainkban is a városközpontot 500 m-re elhagyva már főldúton közlekedtél. Miért nem lett neked ez jó, illetve szüleidnek?

 

Pedig a vasút nem egy közel 100-éves járműcsoportot szoritott ki, hanem egy ember emlékezet óta használt járműcsaládot.

 

De maradjunk a mánál, miért vásárolsz autót, miért nem lovat veszel, képzeld el magad valamelyik városunk főutcáján az egy lóerővel (nem lehet ráfogni, hogy környezett szennyező, főleg akkor, ha esetleg neked kell összeszedned utána a trágyát a főúton)

 

 

Komolyabbra forditva a témát az igazság az, hogy a mai nap modern technikája bizonyos mértékben az elődeit kiszoritja a térből, és 10-20-30-év múlva ezt a mai modern tecnikát egy újabb még modernebb is kifogja szoritani. Tudod lázongni lehet, de egy fejlődést megállítani nem, és előre fogom látni, hogy az unokáim, hogy fognak lázongani az új megjelenő általuk mindennek lehordott új ellen, féltve a kialakult megszokott életmódjukat.

 

 

Előzmény: sinérintő (17750)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17752

Látszik, hogy a polgármester semmiképp se akar vasutat. (Bennem meg motoszkál ilyenkor a kisördög, hogy kinek kell a terület?)

 

naponta alig félszáz utas közlekedik ezen a vonalon, és a kocsikban hatan–nyol-can utaznak.

 

Vagy nem kelt korán, vagy az újságíró a saját gondolatait vetette papírra, netán a neten is keringő T.úr féle utasszámos xls-fájl alapján.

 

Ráadásul a buszközlekedés ezzel párhuzamosan teljesen megfelelő.

 

Ja. Csak elfelejti, hogy a menetideje közel duplája a vonaténak. Volt alkalmam kétszer is kipróbálni a 8002-höz (papíron) csatlakozó buszjáratot, azon jó ha 5-en voltunk.

Előzmény: talpfaszámláló (17744)
radio100jozsi Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17751
A hirdi kővonatos dolog érdekes, mert ezzel a 64-es megmaradó része életképes lehetne, és mint Pécs elővárosi vasút is biztosítva lenne.
Előzmény: talpfaszámláló (17744)
sinérintő Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17750

Csakhogy a környezetet kevésbé terhelő közlekedési ágak preferálása az állam feladata.

Kár, hogy a Magyar Állam se ennek, se ennél még fontosabb kötelességeinek sem tesz eleget. (Ez rendszerint egyébként a magát baloldalinak mondó, de valójában még a liberálisoknál is keményebb (értsd: szemetebb) politikát folytató oldalnak a regnálása alatt erődödik fel; de, ugye nem politizálunk).

Előzmény: k.novotny (17749)
k.novotny Creative Commons License 2006.12.23 0 0 17749

Bocs, de a mellékvonali áruszállítás (cukorrépa) az abszolút ontopik. Annak hiánya egyfelől a MÁV töketlensége (nem adnak elég kocsit), másfelől meg az, hogy közút áruszállítási szabályok felrúgása (túlterhelt járművek közlekdtetése, amiről itt szó volt) jelentős pénzspórolást eredményezhet tisztességtelen módszerekkel, harmadrészt meg egyéb ontopik és offtoik okok.

 

Amint látom továbbra sem lettél okosabb. Ha olvasnál (egy 24 t  billencs nyerges vontatót nem lehet cukorrépából túl terhelni, max 15-16 t fér rá.)

 

Akkor megprobálok segíteni, és az általad emlitett cukorrépa esetét felvázolni.

 

Annak idején kiemelt állami beruházásként felépítették a kabai cukorgyárat, Kaba állomását bővitették, cukorgyári iparvágányokat építettek hozzá. Mivolt akkor? A MÁV szezonban odazavart 50-100 cukorrépás vaggont, aztán az átadás után a cukorgyárnak szent kötelessége volt azokat időben lerakni, függetlenül attól, hogy erre egyszerre ilyen mennységre nem is tudott fogadni, mert ha nem, akkor a MÁV irdalmas összegű kötbért számolt fel kocsiállás miatt. Azaz a cukorgyárnak kellett alkalmazkodni a MÁV-hoz. Tehát a fuvarozó diktált.

 

Mivan most?

 

Semmi különös:Csak megfordult a helyzet, és a fuvaroztató diktál. (Nem csak a MÁV-nak, hanem a közúti fuvarozónak is)

 

Ha annyi répa gyült össze, hogy azon pillatnatban nem tudja kirakni az árut, teszem fel azon ok miatt, mert nem tudja feldolgozni pillanatnyilag azt a mennyíséget, akkor a közúti fuvarozut a kapu előtt várakoztatja (és ő lenyeli a békát vagy, sem ez az ő problémája, legfeljebb kiesik a biliből, és csinál mást...) és ellentétben a MÁV-val, nem fizet neki semmiféle kötbért sem. Tehát a saját igényei szerint fogadja az árut, és dolgozza fel. Van még egy aprósság, amennyiben nem is szemtelen a cukorgyár, akkor értesíteni tudja a Bárándon lévő parasztot, hogy most ne hozzál nekem répát mert nem tudom fogadi, mert fullon vagyok, a paraszt a billecsről semmi perc alatt lebillenti a répát, és tud csinálni mást, mondjuk homok is vinni. A MÁV-ot is értesiteni tudja, csak a Püspökladányban ácsorgó vagonnal a MÁV nem tud csinálni semmit, legfeljebb ha nagyon kell neki a vagon akkor az állomásfönök irodájába bepakolhatja, de oda viheti Kaba állomás tárolóvágányaira csak a Cukorgyár nem veszi át a vagont. (Tehát a MÁV-szív, azaz elvesztette a versenyt, és kötbért sem kap, hiszen előre értesítve lett)

 

Mivan akkor ha termelés folytán egy láncszem elszakad?

 

Amennyíben ezt történik nyilván valóan a kirakodás addig folytatódik, ameddig van a lerakásra hely. Amennyíben ez megtelt, akkor mivel nincs a gyár területén máshol vagon üritő hely, a MÁV vagonja áll. A közúti fuvarozónak pedig kitud jelőlni egy ideiglenesen kialakitott helyett, ahová a répát letudja billenteni. (Tehát kiszívott?)

 

És itt nem volt semmi féle szabálytalanság. Az, hogy a közúton a cukorrépát szállító autók egymással versenyeznek? Nyilván azaz oka, hogy a kapu előtt azért nem mindegy, hogy 38.-nak állok be a sorba, vagy pedig 112.-nek (De ez már nem vicinális téma) De ezt te úgyanigy eljátszod ezt a partit a TESCO pénztára előtt.

 

Sorolhatnák nagyon sok ilyen esetet, hiszen ha megfigyeled, a különböző most épülő ipari negyedeknél már iparvasúti vágány sem létezik, hiszen rengeteg olyan helyen is épülnek ezek, ahol egyáltalán nincs is vasút, tehát a vágányok kiépítése is felesleges, hiszen egy adott település önkormányzatára van bízva, hogy kijelől e ilyen negyed építésére területet vagy sem. Ha megfigyeled az M0-ás mentén kialakult állapotot, akkor rákell döbbened, hogy sorba épülnek meg ezek az ipari negyedek, és a vasút kivan hagyva a pakliból. De ez nem csak a magyar vasútra érvényes, hanem a világon mindenhol ez a tendencia mutatkozik.

 

Természetesen harcolni lehet ellene, ki ki a maga módján és te ezt így nyilvánitod ki, azaz engem akarsz meggyőzni igazadról, azaz már a kábitószerkereskedelmet, meg mindenféle zagyvaságokat emlegetsz. Nem fog menni. Ajánlok valami mást. Keresd fel a fuvaroztatókat, és győzd meg őket, hogy ne a közútról rendeljenek szállitó eszközt, hanem a MÁV szolgáltatásait vegyék igénybe. Kiváncsian várom tapasztalataidat. De addig pedig nem csak engem, hanem mást is, a különböző eget verő érveidtől kimélj meg. Tudod az üzletben főleg ha több szereplő van, akkor mindig van egy vesztes, és az mindenféle ürüggyel megpróbálja megtámadni, akár csalással is megvádolni a nyertest. (ilyen eset a vasúti témában a Bombardier-Stadler háború),

Előzmény: v_peti (17747)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!