Örülök,hogy lett egy ilyen topic.Én is Bmw diesel tulajdonos vagyok E30324d és E34 525tds .Remélem felpörög majd az oldal és többen is írnak majd addig is Üdv mindenkinek.
Azért írtam az önindítot is mert aki javította mondta hogy a TD BMW -k nél fontos hogy az önindító nagyot tekerjen.Valszinű hogy ért hozzá,mert jó is lett a haver aútója.Amugy Veresegyháza melett van valahol a szerelő.Nagyon fain kezű a haver szerint.
Egyik embernek volt hasonló aki vett egy Opel Omegát 2.5 TD BMW motorost.
Önindítot cseréltetett,és az Adagolóját is megcsinálták,meg egy szelepet cseréltek.Cakk pakk 55.000 + 15.000 + 10.000 kemény Magyar Huf volt (önindító - szelep - adagoló állítás).Ebbe beletartozott az önindító csere is ami :leadta az övét,és kapott egy felújítottat.
Bömike + adta magát hidegen szépen indult üzemihőmérsékleten+esze ágában se volt indulni :@ az akksi is már kezdett baszakodni sok próbálkozástol. Valakinek hasonló problémája volt? AZ ÖSSZES DÜHÖS ROSSZKEDVŰ SIRÁNKOZÓ SZMÁJLIT IDE KELL KÁPZELNI!!
A SOPRONI TALIRA (SZEPT. 1-2) SZERVEZEK KÖZÖS LEMENETELT! AKIT ÉRDEKELNEK A RÉSZLETEK AZ KERESSEN A kiro4444@gmail.hu -N, VAGY A 20/38-32-486-ON EMBERI IDŐBEN!
Én azért utálom a dízeleket, mert ebben a kurva országban ahol élek mindenkinek dízelje van. Mást se hallassz az utcán, csak Klatty Klatty Klatty. A rendes motor lassan ritkaságszámba megy, mikor alkatrészért megyek, mindig el kell magyaráznom, hogy benzines autóm van, mert a 325 ként kérdés nélkül TDS cuccokat akarnak rámsózni:)))
A másik, amit nem szeretek, hogy megveszik az új S osztályt kitudja mennyiért, s a legkisebb dízelmotor klattyog benne. Hát basszus olyan autó mellett az üzemanyagon akar spórolni?
Dízeltuningot nem is említek, s mostantól tényleg nem pofázok bele ebbe a topikba.
Igaz most nem olajkályhával járok, de 2 volt bömbölöben.
Egy e30 324td, meg egy e39 520d. Mind a kettöt nagyon imádtam, de a 24td-t jobban. Sokkal kiegyensúlyozottabb a motor karakterisztikája, mint a modern kisköbcentis nagy turbónyomásó dízeleknek. A kis td alapjárattól tiltásig ugyanúgy húzott, mint egy villanymozdony, és mellette 7,1liter volt az átlag fogyim, mondjuk különösebben nem érdekelt a dolog, mert a 60ezer km alatt amit mentem vele 1 év alatt tán ha 5x látott benzinkutat.
Majd ha megint ennyit kell autózzak veszek én is megint dízelt, de amire most kell az autó, arra nem való olajkályha, naponta 2x4km.
Mindenkinek van véleménye. hogy te nem szereted dieseles autókat az a te bajod. én nem "lopoott" olcsó gázolajat tankolok bele pedig volna rá lehetőségem! mert többre tartom az autót anél mintsem hogy kétes eredető olajjal tankoljam!! Én nem számoltam el a dolgokat amit elvártam tőle azt is nyújtja nekem.
Tudom, hogy Füli ide menekült tőlem, s ne haragudjatok, ha közbe belepofázok. Azon a linken valaki olyan mint én szivatja a dieselistákat. A BMW még csak kicsit kergült meg, és még nem épít diesel tuningmotort. AZT leszögezném, hogy tudom h. seggfejség, de én úgy tartom, hogy aki dieselt vesz az vagy kap olcsón lopott üzemanyagot, vagy rosszul gondolta:))) Szóval ne haragudjatok, ha néha belepofázok a kis topikotokba. Az E36 szép, és megérdemli, hogy ne hármasgolfként kezeljék...
Gyári nyomás 318 tds 0.8 bar,max nyomás amit tud 1.8 bar.ott egy idő után szétpörgi magát.nekem most 1.15 ön van 60000 km óta és hibátlan.jól dolgozik a power boxomal.tds és tds között is óriási külömbségek vannak.96 tól tök más a 2.5 tds ek adagolójának elektronikája.mind e39ben mind e36 ban.
ha valakinek kell tudok power boxot tds ekbe.jót dob rajt főleg a kicsin.nekem 3 éve bennvan.kiváló.a héten szikxi nek raktunk be a kis tds be.azmondja jó lett.