Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
"Egy szó mint száz, Model 3-ból többet adnak el, mint bármilyen BMW-ből, az i4 nincs versenyben, csak szeretne, de sem gyártani nem tudják, sem elég jó nincs az autó, ahhoz."
Szóval akkor a tesla kifizettet veled egy csomó akkut, amit nem használhatsz. De legalább te örülsz ennek. Ettől függetlenül elvérzik a hatékonyság netovábbja, a TM3LR a bömbivel szemben (akik még autót sem tudnak gyártani) egy mezei autópálya tesztben. Szép, ünnepelhetsz :)
Az óra szerint, te tudálékos, a Teslánál ki lehet olvasni, ha van alkalmazásod, nekik nem volt, mert kölcsön autó volt, vagy nem akarták kiolvasni, mert akkor BMW bukta van, és nem azt kellett kihozni.
Egy szó mint száz, Model 3-ból többet adnak el, mint bármilyen BMW-ből, az i4 nincs versenyben, csak szeretne, de sem gyártani nem tudják, sem elég jó nincs az autó, ahhoz.
Esetleg még az lehet, hogy a kínai Model 3-ak egy időben kisebb LG aksit kaptak, de olyan autót ma már nem lehet kapni, ma 82KWh a nagy aksi, és 600km feletti a WLTP hatótáv, az LR-nél, a legjobb i4 meg 590-et tud, de az csak hátsókerékhajtás, és gyenge.
Mit nem értesz azon, hogy a tippelőóra nem a valóságot mutatja? A fickó mondja, is,hogy 61KWh-át evett az autó 317km-en, és maradt 6% a 82-es aksiból, amiből legalább 75 felhasználható, ha nem 77.
Érdemes esetleg megnézni a videót, mielőtt egetrengető baromságokat beszélsz. 14% vs. 6%
Vicces ez az elvakultságod, de aztán csak megmondják, hogy nincs itt sok látnivaló, a hatótávban, hatékonyságban a tesla előnye igazából már alig észrevehető.
Az extra súly meg - hát izé. Mire "befejezel" egy TM3-at, addigra az is hízik rendesen. Csodák nincsenek.
A Teslának nagyobb a hatótávja, nem mentek lemerülésig, azt sem nézték meg, mennyi maradt az aksikban, csak a tippelőórát nézték, azt meg pár hónapja a Tesla megváltoztatta, mert túl sokan mentek lemerülésig, ezért minden autó kapott 50-60km tartalékot, amit a nulla elérése után még meg tud tenni az autó.
Semmit nem nyom le, a Tesla egy csomót tartalékol, hogy senki ne maradjon az út szélén, még a kis aksisnál is bő 5-6KWh ez a tartalék, a nagynál jóval több.
A BMW nem tud autót készíteni, 450kg-al több, cserébe egy kicsit halkabb, biztos megéri.
Már van néhány BMW i modell, kell hozzá a reklám :-)
Egyébként a Tesla valóban csődközelben volt, stb... Musknak van egy jó koncepciója, de neki sem minden ötlete használható.
Sok dologban igaza volt, az autógyártásba belelát. De szerintem kicsit szemellenzősen gondolkodott. Az a gyanúm, hogy nagyobb gyártóknál létező szemlélet, attitűd. Majd lassan visszaáll ez. Nincs emiatt vilávége.
Ha rugalmasan tudják a különböző kihívásokat kezelni, akkor lehet eredmény hosszú távon.