oké rendben szerintem szívesen fogadják a fórumtársak is esetleg olyan is aki "valamik oknál fogva még nem is hallott ilyen megoldásrol" bár szerintem kevés ember van :)
akkor tényleg nem olyan húzós az ára mint nekünk kínálták...
Na igen a menetfúró de ha jól bánik vele "örök darab" és persze ha nem médincsájn :D
Értem tehát akkor nem is olyan bonyolult megoldás ,és stabilabb is :)
anno havernak a kispolskin a himbatengely szakadt fel szószerint kiszakadt a menet a hf-böl és ahhoz nézegettünk asszem 1db javító spirált akartak 600ft környékén adni (autósboltba)de behajtó ilyesmi még nem volt az árba...
de végül vett egy másik motort lecserélte a hf-et azt azon amotoron ugyanannyiért túladott mint amennyiért vette :D tehát lett egy potya jó áll hf.-je mondhatni ingyen ,kis időráforditással :)
Tényleg a Maruti is 12" ha jól emlékszek de nagyobb az osztóköre nem? majdnem mint a 2T trabant ? vagy én tévedek? végülis lényegtelen mert 2db osztókörmódosító pogácsa ,8-10mm vastag kazámlemezböl és az is jobb lesz mint a gyári :)
Igen van távolság kb 250-300km körül ahogy saccolom...
Az M8-as menetet ki kell fúrni D8,4-es fúróval, az EG M8 jelzésű menetfúróval bele kerül az új menet, zsírtalanítás, esetleg menetrögzítő (Loctite), aztán bele kell hajtani a javítóspirált. Ha rendesen a helyére került, a behajtó kampót ki kell törni az aljáról, és jobb mint új korában! Ezt szó szerint kell érteni, mert van rá példa, hogy így kérik a legyártott alkatrészeket!
A menet nem kopik, lágy anyagban is stabilan áll, mert M8 esetén kb 9,6-os átmérőn kapaszkodik a menetszelvény, és nem korrodál.
Jó a cucc!
Loadbetával Maruti 800 kerekét állapítottuk meg ideálisnak. Minimálisat kell esztergálni, és elvileg jó lehet.
Ez még eldől!
Hát van távolság köztünk... Bács-Kiskunban vagyok.
tudom kispénzű sajnos a magyar társadalom de aránylag jó árban is van...
vagy nem tudom milyen az osztóköre?
valami kiseb szgk felni pl kispolski 12"-os nem lenne rá jó ? könnyebb olcsóbb hozzájutni párba lehet egy köpeny áráért kpl kereket venni...
lehet oszttókörmódositó vagy valami kellene ,de viszont ez utóbbit egyszer kéne megcsinálni pl 8-as kazánlemezböl :)
na mondjuk ami gondot okozna,az az első hasmagasság akkor nem ártana hátra is nagyobb kereket (pl MTZ82 elsőkereket) mint a "T-010mindenkilapján is láttam :)
vagy még van egy variáció a Nyiregyi piacon is láttam ilyen kismérretű "kézikocsi" kerekeket mondjuk a méretét nem tudom,de olcsó volt(kb 3ezer ft környéke/darab asszem) kpl felnistöl/csapágyastol... bááár nem tudom milyen minőségű lehetett,teherbírását sem néztem...
akkor nem Yamaha hanem Suzuki:)
én tévedtem elnézést kérek megmondom őszintén nem vagyok otthon ezekben a számomra "új" tipusú "nyugati" motorkerékpárokban,nem ismerem őket hallok ilyet olyat hogy milyen jó igy meg ugy stb... de annyira nem vagyok otthon a HONDA XL 600-ast ismerem de azt is csak hajtáspróba erejéig :)
Hát nem tudom én még mindig a sok levegőre gyanítok de lehet hogy igazad lesz,mert mikor odahúzpom a gázkart akkor jól látható hogy a levegőszűrőn vákuum van :D
na én jártam így tegnap alisfelejtettem irni ,ugye az UD2-M1 motoron a szívó -kipu torok egyesítve van na és ugye a karburátor felöli csavar sikerült meghúznom :/ pedig nem nagy erővel húztam és nem hogy a tőcsavar szakadt volna el vagy épp ki vagy az anyábol a menet ugye miért ne a torok tört volna el fél kipuffogó nyílással az élen :(((
uh most egy szép repedés tátog kipu az kifuj és attol félek,hogy a szívóág tömítettsége sem megfelelő így "faslot kap"
van ismerős aki tud öntvényt hegeszteni majd megkérdem mit mond rá...
Azért a Te közdarabod ég és föld tisztára mint a gyári ,amúgy én is így képzeltem el patentívvel :)