havernak van egy 2000-es évjáratú 3 ajtós terrano-ja, amit szeretne megemelni 5-6cm-rel, eddig már csinált ilyet vitar-án, samurai-on, L200-on, de most hiába csavarta ki a 8 rögzítőcsavart, emeléskor a küszöbökkel együtt, emelkedik az alváz is...
Tudnátok segíteni, mi az amit még ki kell lazítani/akasztani, vagy vannak még eldugott csavarok amiket nem talált ?
Amikor megvettem a traktort :) nekem is volt ilyen gondom, cserélni kellett a termosztátot és a hőfokmérő jeladóját. A termosztátház oldalába van becsavarva, megy hozzá vezeték.
Szerintem relatív kevés ilyen autó van forgalomban. Aki komolyan terepezik inkább Patrolt keres/használ, aki aszfalont használja nem jár ide beszélgetni, egyébként baráti csevej folyik és információ csere.
Nekem egy 7 személyes Ford Maverick jelzésű első generációs van, nincs vele komolyabb gond, csak ami a korából adódik. Motorolajnak én Parnalub Extrasyn Diesel 10W40-et rendelek olcsón az olajshop.hu-ról, eddig nem okozott bajt. Szűrőket helyben veszem a Unix, Bárdi boltokból ami jó ár/értékben. Most lesz az esedékes olaj, olajszűrő, gázolajszűrő és légszűrő cserém, minden megvan hozzá csak az időpontot kell a szerelővel megbeszéni.
Hajtáslánc olajakat tervezem cserélni de még nem vettem rá magam mert drága lesz :)
Szia!Köszi a választ!Miért ilyen halott ez a topic?Visszaolvastam az elejéig,korábban sokkal több hsz volt.Nemrég adtam el a KIA Sorentomat,ott a fórum azért jobban pörgött.
Vagy ezek olyan jó gépek,hogy nem kell javítani őket,ez által nincs mit megbeszélni?
Ebben a témában én csak találgatni tudok. Üzemanyag szintjelző:kövesd le a vezetéket a tanktól a műszerfalig. Raktérben van egy szerelőablak (lemezdarab) melyet ha lecsavarozol ott lesz a tank teteje a vezeték és csőcsatlakozásokkal. Érdemes kivenni a búvárcsóvet és kipucolni a csészét is. Szóval innen indul a vezeték. Nemtudom, hogy van e biztosítéka vagy reléje ezt is érdemes kikutatni.
Hőfokmérőel kacsolatban ugyanez. Vezeték lekövetés, esetleg ha van ismerős vagy egy alkatrész bolt aki odaadja kipóbálásra hőgombáját az is egy megoldás hogy beszerelsz egy működő hőgombát és ha úgy mutat a műszer akkor megvan a hiba oka. Szóval tételesen le kell mindent ellenőrizni.
Na,én is egy 2000-es évj. NissanTerrano 2.7 tdi SR tulajdonosnak mondhatom magam.Bár még nem sokat mentem vele első benyomások jók.Terepen nem használták,a 4x4 tökéletesen mükszik.A motor egyáltalán nem füstöl,a váltó pontosan jár,a féltengelyek nem szólnak.Szóval úgy néz ki,hogy tényleg egy megkímélt példányt sikerült kifognom.Kopp,kopp,kopp!
Segítsetek légyszíves,hogy milyen folyadékok,és mennyi kell a váltóba,osztóműbe,hídakba,motorba...stb.Sajnos kezelési utmutatót nem kaptam,ezért valószínűleg több kérdéssel is foglak zavarni benneteket.Előre is köszi a segítséget.Üdv:PIPER
Féltengelyek (kormányvégállásban nem-e ropognak), automata kapcsoló agyak (rendesen zárnak, oldanak), váltó, osztómű működik-e rendesen bár nehéz megölni de én miután megvettem utána nem sokkal elszakadt a lánc az osztóműben, küszöbök szét vannak e rohadva, kartergáz, intercooler mennyire olajos, füstölés. Írhatnék még számtalan dolgokat úgy mint gömbfejek, szilentek, kardánkeresztek de ezek úgyis kopó-fogyó alkatrészek. Sok sikert a vásárláshoz.
Sziasztok!Segítséget kérnék Tőletek.Szeretnék vásárolni egy Terrano 2-t.Mire kell figyelnem a vásárlás során.Elvileg magyar,2000-es évjárat, egy gazdás 220.000 km-el,bordó szín,és 2 személyes tgk.Egyenlőre nem tudom milyen dizel motorral,sőt azt sem tudják,hogy klímás e.Elhúnyt a gazdája,az örökös árulja.Előre is köszönöm a hozzászólásokat.Üdv:PIPER001
Érdeklődnék, hogy esetleg tud-e valaki eladó Terrano II-ről Borsodban. Lehetőleg 3 ajtós legyen, mindenképpen dízel, 160-200 ezer km között, érvényes forgalmival, nem kell tip.top állapot, de ne a leglelakottab legyen. Az ára olyan 500 körüli.
Sziasztok, odáig jutottam, vissza viszem az autóvillamossági szerelőhőz, azt mondta a motorvezérlőtől végignézi az összes kábelt, szakadás stb, valamint az összes érzékelőnek a müködését, ellenállási értékeit. Addig van mivel járni, erdőre ma is uazzal mentünk.
Szia! Kérnék én nagyon szivesen, de kitől? Síófok mellett lakom a környéken nem láttam ilyet, amik vannak azok 2,7 td csak , de azon nem láttam ilyet. Neked a másik tartalék? Egyet megpróbálok akitől az adagolót vettem, megkérdezem ki tudja?
Én az autóval kaptam tartalékba két darabot, amiből az egyik teljesen új volt. Szerintem kérj valakitől kölcsön próbára egyet, kár lenne megvenni ha mégsem ez a baj.
Tegnap reggel nálam hasonló tünetek voltak. Az önindító hajtotta a motort, izzítás volt, megsem indult el a vas. Gázolajszűrőt levettem, ott semmi gond nem volt. Az adagolóról levettem a bevezető csövet, ott is volt gázolaj, viszont kifelé már semmi nem ment. Én elektromos hibára gyanakodtam (meg kedvem sem volt leszerelni az adagolót) így a végén már kínomban felraktam egy új légtömegmérőt. A motor ezután azonnal elindult. Kiváncsiságból visszaraktam a régit már meleg motornál, és elindult ugyan, de nem olyan szépen jár vele a motor mint az új légtömegmérővel.
Kis kutalómunka után kiderült, hogy az immot a komputer vezérli, az adagolón nincs külön mágnesszelep. A motorfordulat jeladó, az egyik porlasztócsúcs is jeladós ezeket kell végignéznem és mérnem, mert ezek is letiltják az indítást. Az akksi fel volt töltve, azzal nem volt gond. Van még az adagolón is egy nyomásmérő jeladó. Honnan tudnák kapcsolási rajzot letölteni?