Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Ismét a kijelzőkről: a 04-29-en megint beszart a hátsó felső, így újra "táblázik"...emellett ha jól láttam a 04-17-en, 04-22-ön, 04-28-on, 04-83-on, 11-79-en sem működik hátul. Sokszor emiatt nem tudom megmondani, hogy melyik járatot (7E/173E) csinálta... :)
Az még nem is olyan nagyon meredek. Orbánhegyi út az már zorall. A Lánchídon nem tudott felmenni alapjáraton, olyan karaj. Hiába: Pongrácz garázs növendéke.
Innen is látszik: nem j1zem az állományt. A múlt 7-en tünt fel a VP-n, 1 ismerős arccal, aki "Eteletérlakó". Műszaki után 1 Trolis barátommal (O-639-el) pörögtünk vele sok kanyar erejéig. Végzet volt utolérni: borzalmas füstöt ereget.
Legalább végre ereje van, bár mondom, a váltó ezt néha elrontja. Kíváncsi leszek 05-10-re is. Már régen nem járt nálunk, pedig már lekerültek a matricák róla.
I-351-t nem tudom mikor látod te 8-s táblákkal, de elég régóta nem volt rajta olyan, nemrég néztem vissza a könyvét, ami hamarosan betelik. 112-s táblákkal láthatod. O-512-ről ma is pozitívan nyilatkozott a délutánosa. Kicsit későn vált vissza emelkedőn.
Ugyan ismétlem magam, de az ismétlés a tudás anyja! A szóló vonalakon nem vagyok ismerős. A csuklósokon is csak annyit, amennyit a 7 vége enged. Nagy részt a 7-esen azt is keresztapá által. Már ott sem az igazi. Ott is sok a 33-as kocsijai, de 7 köznaponta a O-552 az fix, mint a ft. (A KO/07-es vonalcsoport ex-vezetőjének a nevén van & Ő is használja.))
Ugyanaz az eset, mint a 13-70. Elkezdték vázjavítani, és rájöttek, hogy ennek az autónak sincs váza az "A" tengely környékén. Most két fejvakargatás között hegesztgetnek rajta néha, gyakorlatilag egy értelmetlen ökörködés az egész.
13-51 jóideje nem volt 8-n, ő a 112-n jár. 05-12 még egész jól tartja magát. Motorikusan volt egy nagyon gatya időszaka, akkor megcsinálták, azóta ilyen téren nincs vele baj.
Pl. Gazdagréten szinte teljesen megszűnt a rendszer, főként a 8-n. A 239-n is egyre gyakrabban vannak idegen verdák. A többiről meg nem is beszélünk, van olyan kolléga, aki a hónapban még nem volt a saját autójával. Ami a Szendrőben tetszik: rigtig azokat szórják tele 412-sel, akiknek saját kocsijuk van...
Mennyivel mássabb a 8-as (mert ott látom 1 ideje), mint a VP2?
Jaj! Majdnem kifelejtettem! Másnap, vasárnap megint a VP4-6-oson volt a O-512. A Moszkva térről mentem vele a Nyugatiig, de azt kell mondanom, motorikusan nem rossz. Szaladt, mint a távírat. Néztem a hátulját is: az olyan, mint ha minden órában javítanák, de a szerelők nem mosnának kezet. Kabaré, hogy lehet így kiengedni 1 kocsit.