Én ledugóztam a végüket és a légszűrőház alá rejtettem be. A többit meg 6-os kék új szilikoncsőre cseréltem ki. Ha akarod csinálok holnap közelebbi képeket bármelyik részéről.
Most kaptam egy olyan fülest hogy azért áll meg a csőben az olaj mert legtöbbször itt a városban használom és mivel nincs nagyon pörgetve ezért a csőben lévő huzat nem küldi be a motorba.
Egy Nyíregyházi srác árulja , 10 rugóért... Vezérléscserénél kb 2 dl-ert öntöttem én is ki a cooler csőből..... takarítsd ki, aztán nézz rá egy két ezer km- er után.... Turbó tengelye mennyire lóg ?
Ha turbó után a nyomó csőben olaj van az gáz, de a kérdés hogy honnan jön az olaj.....????
Eddig abban a hitben voltam hogy az EGR szelepnél a kipugáz visszavezetésből jön, de nem.
A chipeléskor az egr szelep ki lett irva,szóval az nem nyit ki, plusz még le is fenekeltem a visszavezetést de még mindig jön az egr szelep tetejéből az olaj. aztán szétszedtem a cooler-nél a csövet és ott is áll benne az olaj. Szóval vagy a turbó nyomja bele vagy nem tudom.... :(
Szedjétek ki a régit és mérjétek meg az a biztos. A hibáját biztos kijelzi, sőt nekem ha nekem nincs fel kapcsolva akkor is kijelzi hogy kiégett de ha felkapcsolom akkor eltűnik a hiba.
95-ös A4-be milyen rendszám égő való? Azaz hány mm-es sofita? Illetve még ami érdekelne, hogy a canbus jelzi-e a hibáját? Haver autóján akarjuk ledesre cserélni, ezért merültek fel ezek a kérdések.
A4 b5 1.6 95 évj. Viszonylag sűrűn csinál olyat hogy az üzamanyagjelző mutató szép lasan km-ek alatt lemegy (sárga lámpa majd 0 szint).Aztán pl másnap indítom a kocsit és megint pl 1/4 tankot mutat.Most mit kéne cserélni javítani stb már ha kapható meg hol?
Másik gond! Az autó nehezen indul..kb3 mp mire elkapja föként reggel.De meleg motornál is ha olyan kedve van..de soha nem pöccre. Lett cserélve 4 gyertya gyújtásfedél+ rotor akksi jó levegőszűrő nem új de még jó állapotú.
Csak mondom hogy nekem a gyári s line ugyan ilyen magas. Nekem is megvannak már fáradva a gátlók...
Nem a menyasszonyod vezetési tudását akarom kritizálni de tudat alatt is be kell rögzülnie hogy alacsonyabb az átlagosnál és vigyázni kell pl a parkolásnál hogy ne akadjon fel vele a padkára.
Mikor megvettem én is hajlamos voltam elfelejteni :) Ezért ha tehetem akkor inkább farral álok be :D
Elhiszem mert most is -30-as Ta-Techninc rugók vannak alatt csak a gyári gátló már 5 év után elfáradt. Mindennap a menyasszonyom használja és már így is 2x majdnem leszaggatta az első szoknyát. Ezért akarnám 1 picivel feljebb emelni.
Inkább a chip tuningot választottam, 35ezer pénzembe került és eddig azt mondom hogy kurva jó. Majd ki tépi a kezemből a kormányt. Nagyon sokat számít az a harminc akárhány ló és 75nm nyomaték.
Akit esetleg érdekel itt a srác telefon száma: 06 hetven 36öt 40 nyegyvenhét.
Nagyon korrekt srác és Csorna-Győr -Tatabánya-Budapest vonalon házhoz megy. Csak ajánlani tudom...