Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DeeLite Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35463

Nem lehetnék csókos? ;-)
Nekem nincs mit mérni az autón (a hosszán és a széltén kívül), de szívesen megnéznék egy-két rekordot. :-)

p.s.: egyébként bevehetjük yasec asszonyt is. :-)))

Előzmény: FalCO (35456)
cobal Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35462
Mert budaörs mindenkinek közelebb van! Azért!
Előzmény: HungryTA (35460)
HungryTA Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35461
;->
HungryTA Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35460
Miért, miért nem jó a Gödöllői tali?!
Előzmény: FalCO (35457)
cobal Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35459
(Remélem már mindenki zavarodik)
cobal Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35458
Még jó!! Különben túl sokan lennének :)))))))))))
Előzmény: FalCO (35457)
FalCO Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35457
Ennyit errol. Meg jo, hogy Ryta a megbeszelt fals helyszint nyomja folyamatosan. ;-)
Előzmény: HungryTA (35455)
FalCO Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35456
Aha...
---
Sirk! Helyes!
---
Viszont ha mar ezt ilyen publikusan sikerult megszerveznunk, akkor azert azt nyomatekosan kernem, hogy tenyleg csak az jojjon aki meretni is akar... Veges szamu jarmut bir el a helyszin...
---
Egyebkent meg nem vagyok szervezoje vagy hazigizdaja az esemenynek. Csak tudom hol a helyszin. Viszont most mar nem mondom el senkinek. :-D
Előzmény: cobal (35454)
HungryTA Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35455
Sirk, toljad ki, hátha tudsz még idén javítani!

Tehát akkor mégegyszer, holnap, azaz Szombat délután 14:00 a reptérre vezető út gyors szakasza utáni OMV kút!

Előzmény: sirk (35453)
cobal Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35454
Akkor az időpont már fix? 14:00 az első kútnál?
sirk Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35453
FalCO!
Szombaton mi is kigurulnánk Tigriscsigával, ha már így összegyűlik a nép :)))
FalCO Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35452
Na de na! Es mi van ha Yasec aszonysag is olvassa a forumot!? ;-)

Előzmény: DeeLite (35451)
DeeLite Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35451

yasec nincs kedved elmenni erre a szlalomra? Tán még kupát is nyernél. :-) Én megyek. Mehetnénk együtt.

yasec Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35450
Hi!

Német Auto Motor Sportban írták ÁLLÍTÓLAG!!!
Nem én találtam ki, nem én írtam, de rajta leszek, hogy előkerítsem valahonnan!
A 260kg-ot amúgy én is sokallom, de a 106-ot meg kevesellem, valahol a kettő között lesz az igazság!

Lotus berkekben nem beszélnek BMW motorról, olyat senki sem akart még beépíteni, világszerte!

Alapból megy a meglévő tuningja, 180LE-ig utcán is használható módon, 240LE-ig a mindig szerelős módban.
Ha valakinek ez kevés, akkor rak rá komresszort vagy turbót, de attól hamar szétesik ez a kis gyenge moci.
Cserére szinte mindig Hondákat tesznek bele, meg most majd Toyotákat.

A német újságban meg nem szokták lehúzni a BMW-ket, sőt,...
De mint mondtam, majd megkeresem!

...és még mindig: nem baszogatás, csak a papír sokat elbír, ezek a rózsaszín szemüvegen át nézett súlyadatokról már kialakult a véleményem!
A Lotus sem különbb, 710kg, 5,6 0-100, ezek mind mind valótlan katalógusadatok!

Üdv.: Yasec

Előzmény: Arktorin (35444)
DeeLite Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35449

Most látom, hogy 16Volt (vagy lesz) már megelőzött. :-)
(Ez az átka, ha visszaolvassa az ember és sorban válaszol.)
DeeLite Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35448

Tudtam, hogy elrontom. :-))))
Nem cifrázom, ez a link: www.radosport.com
Előzmény: DeeLite (35447)
DeeLite Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35447
Előzmény: yasec (35355)
vaddiszno Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35446
Yasec,
Ja csak az E30 Me motor az 4 henger, meg marha kicsi (már szemre) az E36-hoz képest. A -2 henger jól ellensúlyozza, hogy nem full alu a blokk, de azért az sincs ólomból. Ilyen szemszögből az a Lotus motor már nem is olyan könnyű:-))))))))
vd
Előzmény: Arktorin (35444)
Arktorin Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35445
A 260kg-t max úgy tudom elképzelni hogy a motortérben található összes tartozékkal ergo: leömlő, olaj, hűtő+víz, elosztó, kuplung, stb... Na ekkor talán.

Hmmm...apróbetű, lábjegyzetben.... FAKKKKK

Engine weights are for a dry engine with no manifolds, starter motor, alternator. Ennyivel helyesbítenék!

Ark:)

Előzmény: yasec (35439)
Arktorin Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35444
yasec

Az E36 M3 3.2es mocija 152kg. Na az full ALU. A legnehezebb bömös motor a v8-as 4.0-ás dízel ami 192 kg. Lehet hogy csak Lotus berkekben dobálóznak ekkora súlyokkal, vagy direkt mondják a vásárlónak hogy a bömös motor 400 kg, hogy a vevő nehogy azt fabrikáljon a gépébe :))))

Ark :)

Előzmény: yasec (35439)
Peugeot_Pufi_ Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35443
Ezt aláírom én is!! :))))
Előzmény: Tschangow (35442)
Tschangow Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35442
"Olyat ment hogy nem lehetett kamerával követni!:-))))"

Jaaaa! Te vazz a ringen se tucc egy normális felvételt eszközölni :))))))))

Előzmény: Fish(525 Touring) (35440)
Tschangow Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35441
én nem a kis gépre gondolok! :)))) Hanem ez a keresztbe dumára hittem, hogy erre gondol Vd :)))))
Egyébként meg te is tagja vagy a gyökligának! :))
AMit kérdezel, abból is gyököt kell vonni :)))))))))))))
Előzmény: Fish(525 Touring) (35440)
Fish(525 Touring) Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35440
Bekaphatod vazze!!!:-)))))))))Olyat ment hogy nem lehetett kamerával követni!:-))))
Előzmény: Tschangow (35437)
yasec Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35439
Ark, az lehetetlen, hogy egy öntöttvas moci 106 kg 2,3-as literrel!
Nekem valami olyat mondtak, hogy a 96 utáni 3,2-es hathengeres olyan 260kg, és az már full alu!

Egy Lotusba amúgy nem célszerű csak úgy betenni egy mocit!
Általában kerülni kell minden olyan technikát, ami hirtelen teljesítményleadást eredményez. Így nekem tabu téma a turbó, a kompresszor, a régi vanos, a vti, stb...
Egy hagyományos módon tuningolt motor viszont jó, na meg az új vanos is jó lenne, de hát ahhoz hozzáférni...
meg tudtommal haz is csak valami nagy köbcentitől van, a súlya meg elgondolkoztató!

Üdv.: Yasec

Előzmény: Arktorin (35414)
Fish(525 Touring) Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35438
Számolgassák vazze nyugodtan azt "semmilyen" utcai jármü nem veri el!160 at ment de azt kb 3-5 sec között el is érte!:-)))Automata 2 sebességes,AWD:-)) es 2,3kg és 3,5le volt!
Nagyon komoly volt játszottunk vele mikor jött egy E30 as emberke azt mellé állt és akart gyorsulni eggyett.Én is mellé irányitottam azt mire elindult emberünk én már majdnem fordultam is vissza kicsit meghült a srác!:-)))nem gondolta volna!:-)))
Előzmény: vaddiszno (35435)
Tschangow Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35437
"Ne mondj ilyet, mert mindjárt kiszámolják, hogy az lehetetlen...:-))))))))))))))))) "

x*y/2sincosarctg5=false :))) télleg lehetetlen :)))
Fishnek elhiszünk mindent! Mi is szoktunk hazudni :))))

Előzmény: vaddiszno (35435)
Tschangow Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35436
Igen, ilyet lehet minden motorral művelni, de azok a motorok amik már ilyen brutkók, szinte mind egy!!! kis vállalkozás alkatrészeit használják.
Az én 1.6-omhoz van egy leírás, mekkora lóerőhöz, mit hogyan, merre cseréljek, stb. 1.6-os mocira 400 Le-ig. Igaz ott meg is van jegyezve, hogy kb 1 órán keresztül életképes :))) és 14000-et pörög.
Előzmény: vaddiszno (35433)
vaddiszno Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35435
Fish,
Ne mondj ilyet, mert mindjárt kiszámolják, hogy az lehetetlen...:-)))))))))))))))))
vd
Előzmény: Fish(525 Touring) (35423)
Tschangow Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35434
Lymph! Köszi!! Bazzeg, ezt hogy írtam el? :))))))))
Helyesen:

motorfejlesztés:
nincs az a barom autógyár (szinte), aki komolyan alapokból fejlesztene egy motort. A jól bevállt ezer éves alapokat használják, soksok tapasztalati értékkel. Pl a TOYOTA (nem honda) nagon sikeres motorja, a 4AGE (1.6 16V 110-170 Le), az is pl a 1971-es ford ralimotorról lett egy az egyben másolva, de full. Nem szégyen ez! :))) Mindenki ezt csinálja, csak reszelgetnek.

Előzmény: Lymphater (35431)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!