Folytatás: mert az kis kar nem a tükör tartozéka, tehát azt is külön meg kell venned, azzal a háromszög alakú müanyag takarólappal együtt, ami elfedi a tükröt tartó csavarokat. És így összesen már tuti többe kerül.
Nézz körül a Bárdi Autónál, én tőlük 11 ezerért rendeltem komplett elektromos, fűtött tükröt a 1996-os Escorthoz.
Ha elektromos a tükör, akkor a bal tükör belső oldalán van a kombinált kapcsoló, ami a jobb tükröt is mozgatja. Ha jobbra veszel egy nem elektromosat, akkor mivel fogod állítani? A jobb ajtón nincs rajta az a kis mechanikus kar, amivel a tükröt állítani lehetne.
Régen jártam erre, most ismét kéréssel és kérdéssel fordulnék a tisztelt nagyérdeműhöz:
A kérdésem a következő :
Az elektromos és a sima tükör között felfogatásban vajon van -e különbség??
A jobb tükröm törött, szeretném már végre kicserélni, de nem sikerült konkrét választ kapnom, hogy mindenképpen az elektromos változatot kell megvennem ~10e HUF-ért vagy elég lenne egy sima, egyszerű tükör is. Ha valakinek van már tapasztalata ilyen téren , akkor kérném, hogy ossza meg vele is az infókat.
A kérésem pedig a következő :
Cromaxéknál érdeklődtem levegőcső ügyben. Nekem az a levegőcső kéne, ami a szűrőháztól a szívócsonkig megy, mert szegény már eléggé leharcolt állapotban van, tehát szeretném ezt is minél hamarabb kicserélni. Ha valakinek lenne esetleg elfekvőben 1 darab jó állapotban , akkor azt szívesen megvásárolnám .
Ugyan nekem c-maxom van de az is '.8-as motorral,és a városi falánkság után autópályán 130-140 nél 7,1 eszik.Szerintem a tiéd csak kevesebbet ehet akkor
Hátha valakit érdekel: Eladó egy Ford Escort kombi, 1,3 as (60 LE) 1998. szeptember végi, 142000 km-el, múlt héten műszakiztatott, szervizkönyvvel, törzskönyvvel, első tulajdonostól, megkímélt, sérülésmentes állapotban. Rendszeresen szakszervízben szervizelt, hibátlan, rendben tartott. Motorikusan, és külsőleg teljesen rendben van, 5,5-6,2 l között fogyaszt százon. Felszereltség: (gyári extrák): 3000-es rádiómagnó, elektromos ablak elöl, központi zár, zöld hővédő üvegezés, vezetőoldalon légzsák. Gravírozott ablakok. Adok hozzá egy garnitúra téligumit, felnin, meg hóláncot :-)) (Két szezont futottak az kb. 6-8000 km) Ár: 900 ezer Ft. A mélcímem publikus.
Valaki nem tudja véletlenül,hogy 1989-es Ford Escort 1.8d-nek vezérlés felőli főtengely szimeringje a főtengely végén,vagy a vezérmű-szíjtárcsáján fut?
Hi! Ez a VINbol kivarialhato gyartasi hely info a tobbi modellre is igaz? Gondolom ertelenszeruen az, en nem ertek hozza, erositsd / cafold legyszives! thx
Nincsenek kisajátítások, de ez egy félig döglött fórum. Ahol C-maxosok is vannak, az nem itt van. Tehát hiába kérdezel típusspecifikus dolgokat - nem nagyon fogunk tudni válaszolni. Azért próbálkozni lehet:) Asszem, mikor egyszer döglődött az index, akkor átköltözött a fél Ford fórum a fordklub.hu-ra (vagy vmi hasonló neve van), a másik fele meg lemorzsolódott...
Bocsi de azt hittem ez Ford fórum nem más, vagy rosszul tudom hogy a C-max is ide tartozik? Vagy it kisajátitások vannak??? :) ja az auto francia mert használt és csak francia könyve van és azért a nyomorult magyar használatiért nem akarok 4000ft.-ot kiadni. Tudod azelőtt opelom valt de ahoz mindent megtaláltam a neten azt hittem ez így lesz a Forddal is de sajna tévedtem. Azért kérdezek itt mert ez FÓRUM! Ha esetleg téged ez zavar akkor ne haragudj.
Ui: Esteleg tudja valaki az S-max reklám zenéjének acímét vagy előadóját?
Szisztok ! Van 4 db 13 collos acélfelnim ,jó állapotban lévő Semperit téli gumival. 98'-as Escortomon volt ,amit azóta sajnos el kellett adnom. Esetleg külön is eladom. Ha valakit érdekelne csörgessen meg: 20/4338638 A cuccok Balatonfőkajáron vannak. Veszprém megye.
a helyzet az, hogy meg csak nemreg koltoztem fel pestre, ugyhogy nem igazan ismerek megbizhato szervizeket. Ebben tudnatok segiteni nekem? Marmint hogy kihez, hova erdemes elvenni egy ilyen felulvizsgalas erejeig? Vagy egyszeruen menjek el Ford szakszervizbe es kesz? Egyebkent milyen aron szokott lenni egy ilyen felulvizsgalat?
Nem, kinezet alapjan nem amerikai, az alvazszamot meg most sajnos nem tudom megnezni, de megfogom.
Viszont megneztem most a hivatalos ford oldalon, hogy milyen motorkinalat van, es a magyar oldalon valoban nem talaltam 1.8-as benzinest, holott az angol oldalon meg van. Namost ez lehet hogy nem jelent semmit.
egyebkent meg kezivaltos, de most hogy megneztem a nepiteleten az 1.8-as leirasokat talaltam egy-kettot aki szinten 10-es fogyasztassal jarkalt, viszont az atlag az 8 korul van.
Ha ilyesmi az eleje (két sárga lámpa a hűtőrácsban), akkor az Amerikából jött be, ezért van a kinti mértékegységrendszer benne.
Sosem exportáltak Európából Focust kintre, és az 1.8 és 2.0 is teljesen szokványos itthon.
Ha megtudod az alvázszámát az sokat segíthet! Ha európai gyártás, az első 3 karakter megmondja melyik gyártósorról jött le:
"9BF": "Ford Brazil (Brazil)" "SFA": "Ford Motor Company Ltd. (England)" "TW2": "Ford Lutisania sarl (Portugal)" "UNI": "Henry Ford and Son Ltd. (Ireland)" "VS6": "Ford Espana sa (Spain)" "WF0": "Ford Werke A.G. (Germany)" "WF1": "Ford Werke A.G. (Germany)" "XLC": "Ford Nederland nv (Netherlands)"
Automata vagy kézi váltós? Automatával a 10 liter reális lehet.