Orbán megmondta, mennél jobban tiltakoznak annál inkább ráhajtanak.
Akkor most mar lesz EGY DARAB UTAS is végre? :-))))))))))
Az átadás óta 53 napon senki nem akart utazni a felcsúti kisvasúton, mégis volt 7 olyan nap, amikor utasok nélkül is "kikocogtak" a szerelvények az állomásról - derült ki az ATV Híradójából.
BUMERÁNG: Nagyon félnek az ellenőrzéstől. Lázár már minden lehetséges és lehetetlen fórúmon tiltakozott az ellenőzés ellemPedig, Orbán megmondta, mennél jobban tiltakoznak annál inkább ráhajtanak.
Azt kérhette a kormány, hogy maga jelölje ki, hova mehessen a küldöttség
Az nrc nevű holland lap információi szerint ugyanakkor nem ezek voltak az egyedüli kísérletek arra, hogy nyomást gyakoroljanak a bizottság elnökére. A lap név említése nélkül azt írja, hogy
az Európai Unióhoz akkreditált magyar nagykövet korábban látogatást tett a bizottság elnökénél. Azt javasolta, halasszák a választások utánra a küldöttség látogatását, illetve keressenek fel új projekteket,
Szerintem a csúcstartó régebben a Bátaszék-Pécsvárad-Pécs vonalon a Bátaszék-Palotabozsok szakasz volt, 20 km, megállás nélkül 50 perc alatt, átlagsebesség 24 km/h, jelenleg személyforgalom "szünetel"
Diósjenő-Balassagyarmat, Balassagyarmat-Ipolytarnóc, mindkettő 41 km, 71 perc. (átlag 34 km/h)
Tab-Siófok 31 km 65 perc! (átlag: 29 km/h)
Esztergom-Budapest: emlékszem, mikor a több éves felújítás után átadták, a hírekben azt mondták, a korábbi 85 perc helyett, csak 72 perc... valójában a személyvonatok menetideje továbbra is 85 perc, van amelyiknek 90, a gyorsított a 72 perces, állítólag a villamosítás után lehet faragni még 10 percet és állítólag majd zónás menetrend lesz.
De az legalabb egy helyben all, es nem kelljegyet venni a visszautra. Euddig a vac balassagyarmet vasut tartotta a rekordot, harminc kilometer egy ora alatt, ezt a felcsuti megjavitotta, tulajdonkeppen nem ertem miert nem reklamozzak--- utazzon magyarorszag leglassabb vasutjan.
Talan buntetni kene a tobni kisvasutat, a budspesti uttoro gyermek nem kivsnt torlendo vasiton pl egy tavsly oktobrri hezkoznap delelott kb husz utas volt, ez elfogadhszatlan, ilyenkor maximum harom jegyet lehetne kiadni a felcsutozasi torveny szerint. Egyebkent hogy lehez az, hogy a felcsutiak nem utaznak hezente krtszer s kisvasutjukon? Tan ideje lenne sggberugni a polgarmeszeruket, ha ennyire bezart szeretett kurmanyunknak.
Még most se jöttetek rá, hogy a Patás a kisvasutat direkte az ellenzéknek építette. Olyan mint a hintaló. Hajtják, hajtják hajtogatják, de nem jutnak vele sehova.:)
Ebből a cikkből meg az derül ki, hogy milyen népszerű a felcsúti kisvasút, a 23779 fővel igencsak lehagyja pl. a 600 millióval megtámogatott Bezina-völgyet....
A statisztikából az nem látszik, hogy több kisvasút (a Transzbörzsöny/Bezina is) csak szezonban és akkor is csak hétvégén működik, akkor viszont elég jó kihasználtsággal.
2017-2018-ban megújulnak a MÁV gyermekvasúti, a GYSEV nagycenki, a lillafüredi, a gyöngyösi és a királyréti állami erdei vasutak, a kemencei erdei múzeumvasút, a debreceni Zsuzsi erdei vasút és a balatonfenyvesi gazdasági vasút pályája és járművei
Vál-völgy, Felcsút:
A kisvasutat meghosszabbítják Bicskéig és Lovasberényig. ".....Vál-völgyi kisvasút meghosszabbításának tervezésére 240 millió forintot szánnának. Ha a tervek megvalósulnának, azzal a felcsúti kisvasút összekapcsolódna a jelentős idegenforgalmat lebonyolító velencei térséggel."
Akkor tényleg visszaépül a Fehérvár-Bicske vasút, csak kisebb nyomtávval és sebességgel. (A felcsúti vasutat eleinte úgy "adták el" mintha a régi nagyvasúti vonalat pótólná)
Balatonfenyvesi vasút tervezése Csiszta-gyógyfürdőig..... Nyíregyháza-Sóstó megvalósíthatósági tanulmány
Ezek már léteztek valaha, jobb lett volna vigyázni rájuk, karbantartani, de ez nem csak a mostani kormány sara.