Nem kell sztornózni, csak jelezni a Cetelem kártyával történő fizetést.
Viszont nálam volt nemrég egy olyan átvételem, amikor az eladó jelezte, hogy vonjam vissza az applikáción a rendelést, mert üzletben történő közvetlen vásárlás esetén 9 % a kedvezmény. Ez valami egyedi akció volt augusztus elejéig.
Ugye a visszatérítési kedvezmény naptári hónapra van! Az a lényeg, ha nem használod ki adott naptári hónapban a kedvezményt, akkor a következő naptári hónapban nem fogod tudni. Tehát kb 8-11 napod van adott hónapban még kimaxolni a visszatérítést. Majd következő hónapban újra indul 0-ról.
Az elszámolási periódusok miatt. Egy periódusban max 14 ezer visszatérítést tudsz elérni, ha az előzőben 0 volt.
Tegyük fel újonnan nyitott számláról indulsz aug 1-én.
Nem költesz semmit Aug 22-ig. Nem kapsz semmi visszatérítést ebben a periódusban.
Majd aug 31-ig elköltesz 700e-t, majd visszatöltöd, Szeptember 1 után elköltesz még 700e-et, és így kapsz szeptember 20-ig 14ezer visszatérítést egy periódusban.
Edigital korban akciós árból is lejött a 7 %. Szerintem most is, egyedül esetleges online kedvezményes árból (ha van ilyen emag-nál egyáltalán) lehet ütközés, de nem rémlik. A mm viszont tényleg csak teljes áras termékre adott kedvezményt.
Nem kellene, hogy ettől függjön. pl Ingyenes készpénzfelvételi nyilatkozatról kaptam levelet akkor is, ha bankkártyán kívül semmilyen levelet nem küldenek. Csak elektronikusan. Utána nézek...
1547
Nem történt ilyen. Szokatlan volt, hogy nem számolt visszatérítést... többlet volt az egyenleg, erre gyanakodtam. Így azóta a teljes keret kimerítésre nem számolt semmit.
Azzal lehet megszívni, hogy pl. veszel fel hitelt, és nem járulsz hozzá a telefonos marketinghez. Azt így törlik, de így bukod a visszatérítést is, mert annak feltétele a beleegyezés.
Ha nem volt semmi ilyen, akkor keresd őket, meg fogják mondani, mi a bajuk.