Voltam reggel is és délután is 2 különböző szervízben, de úgy néz ki h ki hogy megoldódott a nyikorgás probléma. A bal hátsó fékdob öntvényén belső részén sorja volt, amin a rozsda most hízott akkorára hogy hangot adjon tolatáskor. Le lett csiszolva, azóta nincs hangja.
Hátsó maradt a zacskóban, nem furkálunk meg úgyis mást zavar a felcsapó sár! Első ragasztós és a gyári patentokkal raktam fel, ha elakad nem megy vele a fém sárvédő! Az első jó de mégegyszer azért pénzt nem adnék érte. A régi Ratis tetszene nekem is!
Na most egy kicsit meglepett, hogy elég kemény anyag, konkrétan a hátsót csak úgy odaillesztettem és megdöbbentem, mert jó fél cm-rel elállt a lökhárítótól. Ha esetleg felszerelném és alul 2 helyen ki kell fúrni a lökhárítót (ez már önmagában nem tetszik...) azzal a két csavarral úgy tűnik így előre, hogy be lehet feszíteni, hogy ne álljon el... Neked milyen, Te szerelted fel?
A másik problémám, hogy olyan éle van a sárfogónak, hogy ha felszerelem és rezeg az autón - mert azért még is csak rezegni fog a használat közben, bármennyire is felcsavarozom - akkor a lakkréteget meg fogja csiszolni az élével, különösen az elsőnél érzem problémának, mivel hátul műanyagon van, de elől a lemez festéséhez ér. Neked milyen van fent?
pont ugyanezek voltak a szempontjaink, ill. mivel a kocsibeállónk nem túl hosszú 2 autónak, ezért a 3,6 m-es hossz is fontos volt.
5 személyes ilyen kritériumok alapján talán nem is volt más, csak a Picanto és a Celerio. A Picanto esztétikumban utcahosszal győzött, de minden másban a Celerio.
Így van. Akik nem ketten vannak, vagy szoktak messzire menni, 3M-ért használt focust vesznek, ha van több pénzük rá, akkor meg pl vitarát. Valójában a kisautó szegment itthon nagyon-nagyon fura.
Az egyik fele az olcsó, de viszonylag nagy kisautók. Dacia pl. Aki kevés pénzből családi autónak alkalmas autót akar, ilyeneket vesz. Azon megy a verseny, hogy az adott pénzből melyiknek nagyobb a csomagtere, meg melyik tágasabb.
A másik fele meg a menő kisautó. Óriási a kínálat, de az ár hamar elszalad, miközben a többségük négyszemélyes.
Látszik, hogy mindkettő kategória célközönségének ez az egyetlen autója.
Amikor második autót kerestem, ezek voltak a szempontok
- olcsó fenntartás, megbízhatóság. - használt kiesett
- kis méret, egyszerűség. nincs szükség extrákra, nagy csomagtartóra, hasonlókra.
- 5személy. mivel a család 5fős, szükség esetén férjünk már bele azért.
Hirtelen egy csomó minden kiesett mert 4személyes, vagy mert 4milla feletti az ára, vagy mert azzal akar vonzó lenni, hogy jó nagy-cserébe sokat fogyaszt.
Igen, igaz amit írsz, 1996-ban Swift-tel kezdtem, akkor 1.424M volt, 99-ben 1.628M-ért vettem egy másikat, mert összetörtem az előzőt.
Változott a világ, hiába írt Csikós kitűnő véleményt az autóról, ma már erre a tudásra nincs szükség!!! Mi is a top eladott autó ma Mo-on: a Vitara, mennyiért is: >4M
Ma utaztunk Ausztriába Budapestről 2 felnőtt 2 gyerek+1 heti cucc. 8-kor indultunk M1-esen volt 2x 50 perces dugó... 4,6 literes fogyasztás végig klímával. Már elmúlt a kocsi varázsa, de hogy már 3x elvisz 4ünket csomagokkal ennyiből, erre mindig rácsodálkozok. 😀
"1,9-et kínált (3 hónaposan,, még az 1. szerviz előtt"
Lassan Amerika lesz itt is. :D
Ott az autókereskedők a beszámítási árra csípőből rárakják a + 100%-ot. Aztán jön a hosszas alkudozás az új vevővel. :D
Volt korábban hasonló 3 hengeres, (ugyanaz a motorcsalád) 1L-es, 58 LE, 2004-es évjáratú Daihatsu Cuore-m. 89.000 km-el, minden gyári volt még rajta, nem "gányoltak" bele.
Abszolút nem finoman vezetve, 110-120-130 közötti tempóban kijött 3,8 liter/100 km-es fogyasztással, 1 személlyel.
Megjelenésekor vettük az autót márkakereskedésben.
Pár hónapra rá jött ki az új Ignis, amit ugyanannál a kereskedőnél próbáltunk ki és az akkori betudáshoz 1,9-et kínált (3 hónaposan,, még az 1. szerviz előtt).
Most látok egy helyi neppernél használtan kínált Celeriót 1 évesen, 31.000km-el 2,7-ért???
Ma volt egy Szeged-Bp-Szeged utunk. Nyári meleg, autópálya 90-es átlagával 3,5 fogyasztás (most van benne 21e).
Visszafelé úton 3db gardróbszekrény is utazott kettőnk mellett. - hihetetlen