A tér megújulásának lépései. Tervek, elképzelések, és azok megvalósulása. Ha marad a nemzeti kormány, akkor jó esély mutatkozik, hogy a tervek nemcsak tervek maradnak, hanem lesz is belőle valami.
Na, tegnap elmentem a Széll Kálmánra, megnéztem a ráncfelvarrást. Még mindig ott áll a kocsi, amiből jegyet-bérletet, akármit lehet venni, épülésére az előrelátásnak. Persze, sokan álltak ott:) A 61-es villamos megállójában felnéztem a védőtetőre. Érdekes módon alulról nem lett lefestve, vagy már beázott. Ennyi pénzből nem futotta a festésre?
A Strabag egy 74 ezer főt foglalkoztató, elég régóta létező vállalat. Mészáros egy stróman gázszerelő, akinek a legutóbbi három évben véletlenül párcsilliószorosára emelkedett a haszna, úgy a semmi közeléből indulva.
Tudjuk, hogy a Strabagnak is voltak gyanús húzásai. De azért ezt a kettőt mégse próbáld meg egy napon említeni, ha nem akarsz még az eddiginél is röhejesebbé válni.
Ha az kevés világos csíkrészlet az, akkor nincs több kérésem:) Nem voltam ott, de a képen nem látom a gyalogosokat védő zebrát a villamosoknál, illetve a bemart vakvezető sávokat. Ha a valóságban ott van elnézést.
Nem, SSY. Elég lett volna szakemberre bízni, tanulmány után. (persze, a tanulmány az nem feladatuk, a szakember meg bolsi trükk:) ) Ja, meg hogy mit is akarnak:)
Nagyjából stimmel. Majd a tapsoncok képeit, ítéletét szeretném ősszel látni:)
Me a BKK/BKV jegyárusítót, a metronál. Nem 50-100 méterre az utasforgalomtól: Na, meg SSY-nak a csirkefarhát osztó bótot.:) Meg a napi, 7/24-ben dolgozó takarítót, karbantartót/hibajavítót. Ha vállalkozásba megy, mint a Várbazár, érdekes lesz:)
Valóban, ha nagyon megvizsgálom. Rossz a méretezése, egyes böngészőkben 0x0 méretűre állítja magát, az meg azért nem látszik annyira jól. De hát indavideo, attól meg mit várunk...