Keresés

Részletes keresés

BPI-383 Creative Commons License 2015.05.05 0 0 716

Előzmény: IAtilla (714)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.05.05 0 0 715

Valamelyik kocsi meg 2202-nek és Siemens Combinónak képzeli magát (a Száva utcai kocsiszín udvarán).

Előzmény: BPI-383 (710)
IAtilla Creative Commons License 2015.05.05 0 3 714

Bocsi, de most már muszáj. :D

Előzmény: Törölt nick (712)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.05.05 0 0 713

103/33 Humarci szerint a 314.

Előzmény: Törölt nick (712)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.05 0 0 712

Biztos a 314? A 318-at láttam most o782-ként.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (711)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.05.05 0 0 711

304 javítva. 308 még nem. És van egy új a 314.

Előzmény: Törölt nick (709)
BPI-383 Creative Commons License 2015.05.05 0 0 710

Valamelyik Tatra éppen 1402-nek képzeli magát

http://online.winmenetrend.hu/futar/history/vehicles/V1402%20

Előzmény: Törölt nick (709)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.04 0 3 709

A hibás rendszámokat továbbküldtem, meglátjuk mi lesz belőle.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (708)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.05.04 0 1 708

A NAY-308 a 3. BPO-782. :D

Előzmény: Törölt nick (707)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.04 0 0 707

250-esen a 306, 307 és 308 a három kocsi, ha jól láttam. A 308 bujkál egy kicsit. Nem tudom miért nem jelenik meg a térképen.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (706)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.05.04 0 1 706

3 is van. :)

212/5: az igazi

152/31: NAY-304

250/33: NAY-3??

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (705)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.05.04 0 0 705

NAY-304

A másik pedig a valódi BPO-782. :)

Előzmény: FJX-220 (704)
FJX-220 Creative Commons License 2015.05.04 0 0 704

Az egyik elvileg az egyik Lion's City. Az MYK-388 rendszámon is két hibrid osztozik (vagy osztozott).

Előzmény: Törölt nick (702)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.04 0 0 703

pardonne-moi, a képek lemaradtak

 

Előzmény: Törölt nick (702)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.04 0 0 702

Olyan, mintha két kocsi hinné magáról, hogy ő a BPO-782 és küzdenének a bejelentkezésért.

 

Előzmény: BPI-383 (701)
BPI-383 Creative Commons License 2015.05.04 0 0 701
430 322 Creative Commons License 2015.05.03 0 0 700

KXM-022: nem beszél

MCA-012: a "GSM" mező és a műhold is piros, kvázi megállókat nem lépteti. Gondolom, ilyenkor az irányítás sem tudja nyomon követni.

430 322 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 699

Ez a probléma sem új keletű.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (696)
430 322 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 698

+ KXM-024: OBU sötét, külső kijelzők "125 Rákospalota, MEDIMPEX" szöveggel lefagyva.

Előzmény: 430 322 (695)
gmarc Creative Commons License 2015.04.29 -1 0 697

A 85-ös amúgy össze-vissza jár, főleg Köki felé a vonal vége felé vannak elverődve időnként. Mondjuk amiatt is ment már panasz tőlem, hogy a Kökin várva 25 percig nem jött 85-ös, csak 3 85E ment el rendes idejében, és a következő 85-ös vezetője semmit nem tudott az előtte lévőkről. A 25 perc azt jelenti, hogy a fél vonal hiányzott! Az első érkező 85-ös pedig időben a saját idejében közlekedett. Hogy lehet, hogy sem a menetirányító, sem a járművezetők nem tudnak arról, hogy a vonal fele hiányzik? Miközben pl. Kökin egy 85E pihent, illetve sem a 85E-knél, sem a mögöttes járműnél nem nyúltak bele az indulási időbe, hogy csökkentsék a lyukat.

Előzmény: IAtilla (692)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.04.28 0 0 696

02-15 kijelzője össze-vissza működik. (Hol bekapcsol, aztán meg ki, aztán amikor akar megint be, megint ki és így tovább.) Véleményem szerint vmi érintkezési hiba lehet.

Előzmény: 430 322 (695)
430 322 Creative Commons License 2015.04.28 0 0 695

Már jó ideje napjában többször kapják üzenetben a járművezetők, hogy ha rendellenességet tapasztalnak a rendszer kapcsolatban, akkor azt jelezzék valahogy! A következő hibák hetek óta fent állnak:

 

02-15: homlok kijelző sötét

KLN-096: az összes kijelzője lefagyva. A4-es papírra nyomtatják az aznapi viszonylatot!

KLN-097: csak akkor működik az oldal kijelzője, ha a külső világítás fel van kapcsolva

LZZ-316: ajtózárás után mondja az aktuális megállókat.

sz_b Creative Commons License 2015.04.28 0 0 694

Jó, mondjuk a 181-es busz útvonala nagyon beteg. Még sose utaztam rajta, de a térkép alapján ijesztőnek tűnik.

Előzmény: IAtilla (689)
nemeza Creative Commons License 2015.04.28 0 0 693

Mennyivel jobb lenne, ha kerülne egy fiktív megálló a Sibrik felüljáróra a Ferihegyi gyorsforgalmi fölé, és minden ott áthaladó KöKis járat ott váltana csak végállomást (a gyorsforgalmisok és a felüljárósok is)..

 

Vagy ez nagyon bonyolult?

Előzmény: IAtilla (692)
IAtilla Creative Commons License 2015.04.28 0 0 692

Várjunk csak, abból induljunk ki, hogy rossz végállomást ír a kijelző? És az nem megtévesztő? Akkor miért éppen a járatszámnak kéne stimmelnie? :)

Szerintem sokkal több értelme lenne abból kiindulni, hogy jót ír ki, és ha mégis rosszat ír, az a félrevezető. :D

Egyébként értem, hogy a járatszámot nézik, de ez számomra akkor sem tekinthető félrevezetésnek. Az említett esetben senkit nem ér valódi sérelem, hiszen járat nem marad ki, csak azt hiheti egy pillanatra az utas, hogy jaj de jó, előbb jött a busza, aztán meg kiderül, hogy mégsem.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (691)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.04.28 0 0 691

Amíg előfordulhat, hogy rossz végállomást ír ki a kijelző, addig nem kéne ezen csodálkozni. + az utas általában nem a célt, hanem a számot nézi.

Előzmény: IAtilla (689)
gmarc Creative Commons License 2015.04.28 0 0 690

A Köki felé igyekeztem, az autóbusz a Köki felé haladt, az utasok (kb. 8 fő, akik a megállóban várakoztak) a Köki felé akartak utazni, és jött egy 85-ös viszonylatszámú autóbusz a Köki felé. Az lehet, hogy Örs vezért tere volt rá kiírva, de a Köki felé haladt. Tehát megtévesztő.

Előzmény: IAtilla (689)
IAtilla Creative Commons License 2015.04.28 0 0 689

Továbbra sem értem, hogy mi lenne ezen súlyosan megtévesztő. Ha jól gondolom, Kőbánya-Kispest M felé vártad a 85-öst, de súlyosan megtévesztett, hogy "85 Örs vezér tere M H" kiírással áthaladt a megállón egy busz. A 85-ös az Örs felé nem érinti a Kőbánya-Kispest M irányú megállót, mi ezen a meglepő?

Ha egyszer kimész az Ecseri út M-hoz, nagyon durva dologgal találkozhatsz: beállsz a 181-es busz megállójába a József Attila lakótelep felé, és egyszer csak áthúz a megállón egy 181-es az Aszódi utca felé. Kihagyta volna a megállót? Nem, csak a másik irányba megy, mint amerre te akarsz menni. :)

Előzmény: gmarc (687)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.04.28 0 0 688

Régóta fennálló hiba.

Előzmény: gmarc (687)
gmarc Creative Commons License 2015.04.28 0 0 687

MHK-902 tegnap 19:35-kor a Gergely utca (Sibrik Miklós út) megállónál áthaladt 85-ös viszonylatjelzéssel. A FUTÁR alkalmazás és a GTFS szerint ő egy 85E volt. Hogy lehetséges ez? Megjegyzem, hogy korábban ugyanez a jármű ugyanígy viselkedett már. Lehetséges, hogy az utolsó érintett 85E megálló után automatikusan átáll a visszairány viszonylatára (onnan 85-ösként jön már vissza)? Erősen megtévesztő és súlyos hiba, ha így van.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!