A 85-ös amúgy össze-vissza jár, főleg Köki felé a vonal vége felé vannak elverődve időnként. Mondjuk amiatt is ment már panasz tőlem, hogy a Kökin várva 25 percig nem jött 85-ös, csak 3 85E ment el rendes idejében, és a következő 85-ös vezetője semmit nem tudott az előtte lévőkről. A 25 perc azt jelenti, hogy a fél vonal hiányzott! Az első érkező 85-ös pedig időben a saját idejében közlekedett. Hogy lehet, hogy sem a menetirányító, sem a járművezetők nem tudnak arról, hogy a vonal fele hiányzik? Miközben pl. Kökin egy 85E pihent, illetve sem a 85E-knél, sem a mögöttes járműnél nem nyúltak bele az indulási időbe, hogy csökkentsék a lyukat.
02-15 kijelzője össze-vissza működik. (Hol bekapcsol, aztán meg ki, aztán amikor akar megint be, megint ki és így tovább.) Véleményem szerint vmi érintkezési hiba lehet.
Már jó ideje napjában többször kapják üzenetben a járművezetők, hogy ha rendellenességet tapasztalnak a rendszer kapcsolatban, akkor azt jelezzék valahogy! A következő hibák hetek óta fent állnak:
02-15: homlok kijelző sötét
KLN-096: az összes kijelzője lefagyva. A4-es papírra nyomtatják az aznapi viszonylatot!
KLN-097: csak akkor működik az oldal kijelzője, ha a külső világítás fel van kapcsolva
LZZ-316: ajtózárás után mondja az aktuális megállókat.
Mennyivel jobb lenne, ha kerülne egy fiktív megálló a Sibrik felüljáróra a Ferihegyi gyorsforgalmi fölé, és minden ott áthaladó KöKis járat ott váltana csak végállomást (a gyorsforgalmisok és a felüljárósok is)..
Várjunk csak, abból induljunk ki, hogy rossz végállomást ír a kijelző? És az nem megtévesztő? Akkor miért éppen a járatszámnak kéne stimmelnie? :)
Szerintem sokkal több értelme lenne abból kiindulni, hogy jót ír ki, és ha mégis rosszat ír, az a félrevezető. :D
Egyébként értem, hogy a járatszámot nézik, de ez számomra akkor sem tekinthető félrevezetésnek. Az említett esetben senkit nem ér valódi sérelem, hiszen járat nem marad ki, csak azt hiheti egy pillanatra az utas, hogy jaj de jó, előbb jött a busza, aztán meg kiderül, hogy mégsem.
A Köki felé igyekeztem, az autóbusz a Köki felé haladt, az utasok (kb. 8 fő, akik a megállóban várakoztak) a Köki felé akartak utazni, és jött egy 85-ös viszonylatszámú autóbusz a Köki felé. Az lehet, hogy Örs vezért tere volt rá kiírva, de a Köki felé haladt. Tehát megtévesztő.
Továbbra sem értem, hogy mi lenne ezen súlyosan megtévesztő. Ha jól gondolom, Kőbánya-Kispest M felé vártad a 85-öst, de súlyosan megtévesztett, hogy "85 Örs vezér tere M H" kiírással áthaladt a megállón egy busz. A 85-ös az Örs felé nem érinti a Kőbánya-Kispest M irányú megállót, mi ezen a meglepő?
Ha egyszer kimész az Ecseri út M-hoz, nagyon durva dologgal találkozhatsz: beállsz a 181-es busz megállójába a József Attila lakótelep felé, és egyszer csak áthúz a megállón egy 181-es az Aszódi utca felé. Kihagyta volna a megállót? Nem, csak a másik irányba megy, mint amerre te akarsz menni. :)
MHK-902 tegnap 19:35-kor a Gergely utca (Sibrik Miklós út) megállónál áthaladt 85-ös viszonylatjelzéssel. A FUTÁR alkalmazás és a GTFS szerint ő egy 85E volt. Hogy lehetséges ez? Megjegyzem, hogy korábban ugyanez a jármű ugyanígy viselkedett már. Lehetséges, hogy az utolsó érintett 85E megálló után automatikusan átáll a visszairány viszonylatára (onnan 85-ösként jön már vissza)? Erősen megtévesztő és súlyos hiba, ha így van.