Keresés

Részletes keresés

Panzerbear Creative Commons License 2018.02.26 0 0 484

Na meg minden más ilyen túlbonyolított rajt. Pl NBÜ/ep bekapcsolása, vagy az energiatakarékos ECO módok aktiválása és deaktiválása...

Panzerbear Creative Commons License 2018.02.26 0 0 483

De. De ezen sikerült tovább bonyolítani, hogy még lassabban és még több nyomogatásból tudd kapcsolni...

Előzmény: V43 1359 (482)
V43 1359 Creative Commons License 2018.02.25 0 0 482

Miért, a 1216-oson nem volt már elspórolva a kapcsoló?

Előzmény: Panzerbear (480)
V43 1359 Creative Commons License 2018.02.25 0 0 481

Az elsőt még én sem láttam, de biztos téged jobban szeretnek. :-)

Előzmény: Panzerbear (479)
Panzerbear Creative Commons License 2018.02.25 0 0 480

Hogy egy egyszerű lámpakapcsolón minek kellett spórolni?!

Előzmény: Panzerbear (479)
Panzerbear Creative Commons License 2018.02.25 0 1 479

Ezek engem nem szeretnek...

Előzmény: Panzerbear (477)
KZoltán1330 Creative Commons License 2018.02.25 0 0 478
Panzerbear Creative Commons License 2018.02.14 0 1 477

Nem próbáltam mert piros hibával és fömegszakító ki-vel ment el egy forgóváz. Reset megoldotta

Előzmény: Törölt nick (475)
V43 1359 Creative Commons License 2018.02.14 0 0 476

Pedig te vagy az antiszocialis. :-)

Előzmény: Törölt nick (474)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.14 0 0 475

Képernyőről nem lehetett visszakapcsolni?

Előzmény: Panzerbear (473)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.14 0 0 474

Te voltál rajta.

Nem is csodálkozom, hogy meghülyül.

Előzmény: V43 1359 (472)
Panzerbear Creative Commons License 2018.02.14 0 0 473

Reset segített rajt. 

Előzmény: Törölt nick (471)
V43 1359 Creative Commons License 2018.02.14 0 1 472

Most bucsuzott el allo helyben a 223-ason a PZB/LZB. :-)

Előzmény: Törölt nick (471)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.14 0 0 471

Ilyet soha nem csinált nálam. Még a kezdetekben sem.

Szerintem stabil sw. van rajtuk. A hiba is ritka jelenség.

Előzmény: Panzerbear (470)
Panzerbear Creative Commons License 2018.02.14 0 0 470

Az elsö szolgálaton rá is cáfolt erre. Félre kellett állnom vele, mert egy forgóváz csak úgy elbúcsuzott. Szinkron üzemre leszek kíváncsi azzal a nyomorult ZDS-el. Remélem a pirosakon működik majd a WTB. Meg rendesen az AFB. 

Előzmény: Törölt nick (462)
BZoltan28 Creative Commons License 2018.02.13 0 0 469

Bocsi az offért, csak kicstit sürgős lenne :(

BZoltan28 Creative Commons License 2018.02.13 0 0 468

Sziasztok

A segítségetekre lenne szükségem. Aki volt már mozdonyvezető orvosi vizsgálaton vagy tudja, h milyen az kérlek kattintson ide:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9094789

 

A legutolsó HSZ az enyém, ha érdemben tudtok kérlek segítsetek.

 

V43 1359 Creative Commons License 2018.02.09 0 3 467

De a Sajtnak a klímás motorvonat is bőven megfelel a céljai eléréséhez, hiszen nem érdekelt profit termelésben. :-)

Előzmény: kisebbségi (465)
V43 1359 Creative Commons License 2018.02.09 0 2 466

Ebben igazad van, hogy véleményt csak kellő tapasztalat után illik kifejteni, de én úgy érzem, hogy ennek már sajnos birtokában vagyok, így nyugodtan kijelenthetem, hogy elődeihez képest a Vectron visszalépés mindenféle szempontból, persze menedzser szemmel nézve egész biztosan nem így van.

Előzmény: kopaszsop (464)
kisebbségi Creative Commons License 2018.02.09 -1 1 465

Húbakker...még szerencse,hogy a sajt lemondott a 100-as nagyságrendű Vectron bevásárlásról,és inkább klímásítanak motorvonatokat helyette...hála az égnek,hogy nem kell hallgatnunk azt a sz.rt,viszont utazhatunk klímás motorvonatban :D

Előzmény: kopaszsop (464)
kopaszsop Creative Commons License 2018.02.09 0 2 464

igaz, nem igaz, félig igaz? kinek a pap, kinek a paplan.

de azért amikor olyasvalaki mond róla előre véleményt, aki még csak msts-ben látott ilyet, vagy/meg távcsővel az állomás végéről, akkor előjön a rosszabbik énem. :D

Előzmény: V43 1359 (463)
V43 1359 Creative Commons License 2018.02.08 0 2 463

Talán a 295-ösön valóban nem lehetett az ajtót a mágnessel rögzíteni a bal oldalon, ugyanis a tároló rekeszek elé szereltek ajtót, és a feljáróajtót elérve annyira nyomta azt, hogy a mágnes nem bírta a helyén tartani. :-)

Egyébként meg akkor is egy kényelmetlen sz@r, a felépítése az előző Siemens termékekhez képest unlogikus, a zajosságáról már ne is beszéljünk...

Előzmény: kopaszsop (461)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.08 0 3 462

Azon kívül, hogy szar a vezetőállása, zajos a hajtómű, vibrál az egész kütyü 80km/h körül mint egy kavicsosztályozó, villamosan, mechanikailag remek kis gép. Stabil, nincs vele gond. Ütheted, vághatod, meg se kottyan neki.

Előzmény: Panzerbear (460)
kopaszsop Creative Commons License 2018.02.08 -2 2 461

Benyítod az ajtót, az ki sem nyílik rendesen, nekiütödik valami polcnak.

na, akkor típusismereten jól nézd meg azt a pöcköt (és nem polcot): az védi a hátfalat, hogy ne csapódjon neki az ajtó. amúgy van csillapítása, és hogy ne vágjon orrba, még mágnes is. ;)

 

Az ülés mögött alig férsz ki az ajtón felöltözve hátizsákosan.

az ülést el lehet fordítani. én sem vagyok kis darab, de eddig sosem volt belőle gondom.

 

Az ülés nem levegös állítású, beállíthatatalan, kényelmetlen vacak.

 

hanem milyen??? amúgy nem vagyunk egyformák. a célnak megfelel.

 

A második ülés nem dönthetö össze vele pihenöhelynek.

ez nem szálloda, hanem munkaeszköz...

 

A pult olyan magas elöttem, hogy vagy nem érem el a pedált, vagy nem látok ki.

 

felhúzod és síkban beállítod az ülést, aztán beállítod a sifa-pedál mögötti gombbal a lábtartó magasságát, és jó lesz az. de mint említettem, nem vagyunk egyformák.

 

A szellözés és a kompresszor nagyon hangos.

akkor nem húztad fel rendesen a kilincset. menet közben nem hallani, amúgy meg nem steril szállodai szoba.

 

A géptérben optikailag mintha, ottbassza a k anyját felkiáltással befejezettnek tekintették volna a félkész munkát.

 

sose kelljen a géptérben sok időt eltöltened, aztán akkor fel sem tűnik. amúgy rendszerezett és jól elrendezett a terület, könnyen átlátható, és megtalálod azt, amihez esetleges hibajavítás során hozzá kell nyúlnod. vagy a be/kiüzemeléskor. ennyi a lényeg.

 

Nincs se oldalablak se kamera, se tükör...

igaz, nem igaz, igaz.

Előzmény: Panzerbear (460)
Panzerbear Creative Commons License 2018.02.08 -2 1 460

Holnap kezdek típusolni rá. Majd utána, képekkel. Eddig csak felmentem rá. Benyítod az ajtót, az ki sem nyílik rendesen, nekiütödik valami polcnak. Az ülés mögött alig férsz ki az ajtón felöltözve hátizsákosan. Az ülés nem levegös állítású, beállíthatatalan, kényelmetlen vacak. A második ülés nem dönthetö össze vele pihenöhelynek. A pult olyan magas elöttem, hogy vagy nem érem el a pedált, vagy nem látok ki. A szellözés és a kompresszor nagyon hangos. A géptérben optikailag mintha, ottbassza a k anyját felkiáltással befejezettnek tekintették volna a félkész munkát. Nincs se oldalablak se kamera, se tükör... 

Előzmény: kopaszsop (459)
kopaszsop Creative Commons License 2018.02.08 0 1 459

ne mondd, mesélj!

Előzmény: Panzerbear (458)
Panzerbear Creative Commons License 2018.02.08 -1 0 458

Hallottam egyet és mást a Vectronról, de nem gondoltam hogy tényleg ilyen szar. Ha más meséli, úgy hihetetlen. Ha 30 évvel ezelött csinálták volna is gyalázatos lenne.

Panzerbear Creative Commons License 2018.01.29 -1 2 457

Ez pedig a bérflotta egy része, amíg el nem készülnek a pirosak..

Panzerbear Creative Commons License 2018.01.28 0 1 456

Igen. Egyenáram is. 

Előzmény: Törölt nick (455)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.28 0 0 455

1293

 

Ez egy MS?

Előzmény: Panzerbear (452)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!