Köszi. Megcsináltam a válto resetet, kiváncsi leszek. Irtam kerék felöl kerekek teljes kitekert állapotában erős fémes reszelős hang jött. Abs senzor csere megoldotta 2 első kábel kovács autonál 14000ft volt. Amugy nem is irt hibát a gép.
Még annyit a nem keveset futott autómataváltó olajcseréjéhez,hogy elég sok mergás többet ártott az olaj cserével,mint ha nem cserélt volna.. Különösen mikor már "szurok" jött ki leengedéskor. Mert onnantol kezdve jöhetnek mindenféle meglepik..mindenféle árkategóriában.
Van amit töröl.. Sorrend: ülj a kocsiba,csukd magadra az ajtót,majd nyomd le teljesen "pánik" kapcsolásig a gázpedált,kapcsold a sluszkapcsolót 2es állásba,és vagy fél percig nyomd a pedált,mint süket a csengőt. Majd engedd föl a pedált,kapcsold ki a gyujtást,és dőlj hátra kb 2 percig,ne nyiss ajtót,és semmi fogyasztót ne kapcsolj be... Ezek után valami lehet:-))
Üdv. Válto olaj szint jó, vettem pálcát bele. Vállto olajból csak kb 3.5 liter jött le nagyon fekete volt az olaj. Gindoltam ha mégegyszer leengedem mindenhonnan talán megjavul a válto. Allitolag a váltot hibákat lehet törölni manuálisan?
Én is kellemes ünnepeket mindenkinek ....Ha leengedés előtt biztos megvolt a tökéletes mennyiség benne,akkor jónak kellene lenni. De mivel nem ismeretes a korábbi szint,igy mindenképpen mérni kellene szerintem. Ha netán alacsonyabb a szint,plussz "higabb" az új olaj,eredményezhet hasonló tünetet.Erőteljes emelkedőn fölfelé nem rángat véletlen? Mert akkor biztosan kevés a szint:-)) Már jártam igy ,hogy ez a jelenség figyelmeztetett,hogy trehány vagyok:-)
Kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek. Kérdezném hátha tudja valaki: ml 430 2000évjárat. Váltoból lejön kb 3liter wandleren van leengedő lejön belőle kb 3 liter, visszaöntök 6 liter válto olajat és beinditom és ennyi? Most kezdte el hogy felváltásnál üt egyet a válto , lehet érezni. Remélem elmulik
Igen, ez szó szerint durva! :-D Jelenleg hosszabb távra nem is merem még használni, az kellene még, hogy esetleg autópályán ezt produkálja.
Sajnos kezdem azt érezni, hogy belenyúltam a vásárláskor a "feneketlen kútba". 2 éve van nálam, rengeteg szervizelés és még mindig nem akarja az igazságot.
Ha már így belemélyedtünk, esetleg van valakinek tapasztalata, információja ML 230 -al kapcsolatban?
Nem trailerezésre lenne használva. Sőt, még futót is csak ritkán húzna.
A hibafeltárás az ü.a. rendszerrel kezdődöt amely során minden ki lett cserélve, ac pumpa & szűrő stb.. azért is írtam, hogy mire eljutottunk oda, hogy főtengely jeladó csere addigra több mint fél millámba fájt a dolog sajnos. :-)
Üdv mindenkinek. Végre beázás mentes ml430 w163. Jöhetne a tuning. Tuning box-ot használt valaki, lehet érezni müködik? Német oldalon tuning box 90 euro, Chip tuning telepitő 140 euro. Esetleg tapasztalatok? V8-hoz nem találta eladó használt kompresszort motorhoz igy ez pihi.
Tetőablak összefolyónál levegővel atfulyattam, semmi. Alul a küszöbnél van egy gumi kifolyó azt is kipucoltam. Ablaktörlöknél is van összefolyó azt is kipucoltam szmetyi eltömöti. Végül megtaláltam, müszerfal alatt lejön a gumicső és belemegy egy gumikönyökbe ami kivezeti a vizet kivülre. Ez a gumi elfárad és szét csuszik.
Üdv mindenkinek. ML w163 2000évjáratu. Mindig beázik alul a lábtérnél elől mindkét oldalt. Elől az ablaktörlő lapátoknál volt egy vihlevezető cső állt ott a sáros trutyi teljesen kipucoltam , utána folyt ki a viz alul szépen. De még mindig beázik. Esetleg valami ötlet. Köszönöm.
Ki kéne olvasni a hibatárolóját. Így látatlanban sok minden lehet, elkezdve az üzemanyagpumpával, szűrővel, stb , stb. Én fogadnék rá egy ezresben, hogy üanyag gondja lehet :-D
ml 270 cdi nél a motor megállítása után berángat a motor. Már így vettem. erről mit gondoltok, gondolom ez így nem ok - remélem a bak csere megoldja...
Megpróbálkozom itt a fórumon a jelen problémával, hátha esetleg valaki beleesett ebbe és sikerült megoldást találnia. Nekem sajnos ez még nem jött össze, pedig hetek óta szerelőhöz járkálok.
Egy 2000-es évjáratú ML 320 benzines típusról van szó.
Egyik napról a másikra a motor üzemmeleg állapotban nem indul, csak teker. Kb. 1 óra állás után mikor már nem üzemmeleg ismét beindul, de amint eléri az üzemi hőfokot MENET közben azonnal leáll, gyújtás marad. Motorvezérlő hőgomba cserélve lett, diagnosztika hibát nem jelez illetve check lámpa sem világít.
Sajnos nem tudok számokkal szolgálni. Tettünk be egyet egy barátommal, magunknak, 320-ba. Illetve ő tette az övébe, csak kicsit segítettem benne. Nagyot tolt rajta az alsó tartományban. De azt, hogy konkrétan hány LE, meg az árat még a 320 esetében sem tudom.
A legnagyobb kérdés, hogy mennyiért tudsz AMG kompresszort venni?!
Sziasztok! 163as 270cdiről szeretnék kérdezni, szerintem elég alap dolgokat, de mi nem tudjuk. A szívócsőben a turbó után vannak érzékelők, jeladók, ha vki sorban leírná, hogy mik ezek azt megköszönném. És mégegy. Nagyobb diesel motort lehet bele tenni, nagyobb átalakítások nélkül? Köszi előre is!