ez volt az a poszt, amit véletlenül :D lájkolt. Persze az internet arról híres, hogy el is tűnik ha törlik, ja nem:
annál is lehetnek fejben problémák, aki bármilyen szinten egy lapra helyezi a két versenyző pályafutását....meg nem mindegy F1-ben vagy túlértékelve, vagy már az Academyben
Sokak eleve azt se tudják, hogy Bustamante egy kvótanő, mert minden F1-es csapatnak kötelező valakit a nevére vennie. Nem azért szedte elő őt a Mclaren, mert akkora talent lenne.
Sokan ott rontják el, versenyzők, szülők, szponzorok, stb., hogy nem versenyzésben gondolkodnak, azon belül a minél sikeresebb karrierben, és ha már ott vannak, akkor megpróbálnak eljutni az F1-be, hanem eleve F1-et akarnak, kerül, amibe kerül. Hány olyan versenyző van, aki F1 előtt, helyett, vagy a nem túl sikeres F1 után sikeres karriert csinálhatott volna máshol, de inkább elkottázott minent az F1 vagy semmi más felfogás szellemében.
abban is van valami, hogy a német szállal erősen rendelkező DHL Chadwickbe önti a pénzt, és jövőre is kitartanak mellette, de a némettel nem próbálják meg ezt az amerikai szálat.
Andrettiékkel egy már erősebb NXT (és nagyobb esély egy Indycarra), már komolyabb opció lehetne, mint harmadik F3-as szezon egy nem éppen acélos csapatban
Chadwick ráadásul idősebb is mint Sophia.
vagy tényleg jobb így házalni egy önéletrajzzal, hogy W Series bajnok valaki, mint azzal, ha férfiak ellen próbálja ugyanezt egy sokkalta erősebb mezőnyben. Vagy tényleg elég annyi, hogy Williams F1 csapatnál fülhallgatóval a fején mosolygás már sokat ér, hiszen F1!!!!!!!!!!! Alpine is tehetné vele ugyanezt...
A villantást úgy értettem hogy ha ow vonalon még el akar érni valamit, akkor az évi 1-2 pontszerzés kevés (ahhoz meg nincs pénze hogy az IC-be befizesse magát). Amúgy ja, GT vonalon valószínűleg előrébb jutott volna / juthatna, mondjuk arra még van ideje, csak hát jobban megérte volna ha a hypercar/GT3 éra felfutásának idejére már egy bejáratott versenyzőnő.
Mi lehet az? Neveldékben ennyi év után ha bajnok is lenne valaki, hamar "ráégne" hogy túlkoros meg sokadik nekifutásra. De Sophiát nem "fenyegeti ez a veszély"
Van Amersfoort jól hangzik mint csapatnév az alsóbb kategóriákban, de ebben az F3-ban nem kimondottan azok. Meg sokatmondó kiket szerződtettek mióta itt mennek. 3 versenyzőből 2 alig szerez, vagy egyáltalán nem is szerez pontot, egy jobb versenyző kozmetikázza az évüket. De ha egy Colapinto, Collet se tudott csodát tenni, kétlem hogy SF majd igen. Vagy mi számítana villantásnak? Rendszeres pontszerzés?
24-re marad az a Smith aki 0 pontos volt egy teljes éven keresztül, és jön Leon aki a híres hírhedt EFO-ban villogott, előtte a Regionalban meg kb. sehol se volt.
Én tartom amit írtam, 24. évében Sophia már túlkoros ide. 2021-ben mikor váltott GT-LMP2 vonalra biztos vagyok benne napjainkban lehet már valamelyik Hypercart vezetné 24-ben, de hogy egy jó GT3-as programban lenne a WEC-ben minimum az fix. Így meg kb. vegetál a pályafutása 2 éve.
Közben kb. egy hónapja bejelentették a női motoros vb versenynaptárát és versenygépét. 6 forduló (12 futam) lesz a superbike és supersport-vb-k betétfutamaként (Misano, Donington Park, Portimao, Balaton Park, Cremona, Jerez). Egységesen Yamaha YZF-R7-esekkel mennek majd. A nevezési díj 25000 euró, az alsó korhatár 18 év.
Most már tényleg kíváncsi leszek, hány versenyzőt tudnak majd ehhez a szériához előkeríteni.
The Williams Formula 1 team has announced that it will support Lia Block in the 2024 F1 Academy season as the American 17-year-old joins its Driver Academy scheme.
Két biztos versenyző már van az F1 Academy 2024-es rajtrácsára: Bustamante McLaren-színekben az ART Grand Prixnél folytatja, most pedig bejelentették egyik csapattársát, a Williams színeiben érkezik a 17 éves Lia Block, a januárban elhunyt Ken Block lánya.
F1-es hétvége alatt ment a brazil F4 is, és meglepetésre a pole-t Cecilia Rabelo szerezte meg. Titka annyi volt, hogy egyedüliként ő cserélte le a slickeket esősre. Versenye már nem jött össze, de elnézve az idei eredményeit, nem is volt reális elvárás a győzelem.