Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

roomi Creative Commons License 2013.09.17 0 0 1819

,,Tipikus, hogy a tolatokamera az olcsó, kínai megoldás, nem a jelvény alól kitekintő, mint a VW-n.,,- na nehogy már jó legyen a        NEW Skoda Yeti nek.

roomi Creative Commons License 2013.09.17 0 0 1818

Ha jól látom akkor a motorpaletta nem változott. :-(  gondoltam beleb......szák az új 1.4 tsi 140 le-t. Nem lenne a láncpróbléma.

roomi Creative Commons License 2013.09.17 0 0 1817

THX. :-)

Előzmény: ckerti (1816)
ckerti Creative Commons License 2013.09.17 0 0 1816

Lehet színeket, kerekeket próbálni, szokni az új arcot...

http://new.skoda-auto.com/en/models/new-yeti-outdoor/Pages/overview.aspx#ColumnRepeaterLiteWebPart

 

Tipikus, hogy a tolatokamera az olcsó, kínai megoldás, nem a jelvény alól kitekintő, mint a VW-n.

De ez legalább gyári...

 

ckerti Creative Commons License 2013.09.11 0 0 1815

Biztos, hogy nem hajtja fullon, a java út családi nyaralás volt gyerekkel Európában...

Előzmény: Törölt nick (1814)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1814

A kérdés, hogy mennyi ideig álltak a gázon azon a 10000 mérföldön.

Mert 10 perc teljes terhelésen tutira szétfröccsenne a motor.

Van rajt tartalék, de nem 100+%.

Előzmény: ckerti (1813)
ckerti Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1813

Ha jól olvastam, akkor csak a perifériákat módosította a tulaj, nem bontotta meg a motort.

Rissz-rossz audikat szokott reggelizni, de már 10.000 mérföld benne van hiba nélkül.

Előzmény: Törölt nick (1811)
ckerti Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1812

Tudod, hogy én vagyok az autógyártók álma, nekem jó lett volna :-)

Ráadásul utána a Superskoda.com is jelentős bevételt könyvelhetett volna el Yeti kiegészitőkkel :-)

Előzmény: bigjohni (1810)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1811

Komplett motorátépítés ha nem volt, kb. 10 perc alatt tutira kukára vágom...

Előzmény: roomi (1807)
bigjohni Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1810

"Sajnos nem veszünk most Yetit, a családi tanács és a matek inkább a lakáshitel kifizetése mellett döntött.

Szomorú vagyok. :-("

 

Nemááááááá

Pedig majdnem qrvajó érzés 6-8M kifizetni egy mai................... (találdkiatöbbit) :)

Majdnem.

Előzmény: ckerti (1801)
bigjohni Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1809

Alapesetben sem mondható tartósnak.........

Előzmény: roomi (1807)
ckerti Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1808

Az eszemmel tudom, hogy ez a helyes döntés, de a Yeti az érzelmekkel játszik :-)

Előzmény: roomi (1806)
roomi Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1807

Es ennyit kibír a Yeti. Gondolom kivan az találva.

Előzmény: ckerti (1805)
roomi Creative Commons License 2013.09.10 0 0 1806

Hi. Jobb döntés mint a Yeti vétel. Csak okosan. Utána szabad a vásár. :-) Már elnézést.

Előzmény: ckerti (1801)
ckerti Creative Commons License 2013.09.09 0 0 1805

Elnézést kérek, de nem tudok aludni :-)

Azért igazuk lehetett a franciáknak a Gyalog Galoppban ("Hülye angolok, angol hülyék!")

Volt egyszer egy 1,8 TSI 4x4 Yeti, aztán lett belőle ez:

 

Yeti Elegance 1.8TSi 4x4 in Metallic Steel Grey with Columbus sat-nav, 12 speaker premium sound, Panoramic Sunroof, Park Assist with front and rear sensors and ESP, Rough road pack, Spare wheel, Tire pressure monitor, Silver roof rails with Skoda crossbars, Mats and flaps! 225/50/17 Nokian WR-A3 winter rubber. Shark Performance Stage 2 K04 turbo conversion, Miltek 3" Downpipe and sports cat, ITG cold air intake, S3 Intercooler, Sach Organic Performance Clutch, Porsche 986 calipers, Mintex M1144 pads, HEL steel lines & ATE Super Blue fluid. H&R 3-way adjustable ARB's, fully Polybushed. Like a Golf R - only better. 323bhp/425nm.

 

Igen, 323 lóerő és 425 Nm, padon mérve.

Erre már nem tudok mit mondani....

ckerti Creative Commons License 2013.09.09 0 0 1804

Találtam még valamit.

A Macedón rendőrök 150 Yetit vettek, igaz már 2013. Januárjában :-)

 

Ez meg egy kis reklám ennek a kis "vadállatnak" :-)

Előzmény: ckerti (1803)
ckerti Creative Commons License 2013.09.09 0 0 1803

Adatok is vannak, 1,4 vagy 1,8 TSI motor, 6 fokozatú manuális vagy DSG váltó, első- vagy összkerék hajtás.

Hivatalos bemutató a szeptemberi Chengdun Motorshow-n.

 

Azt hiszem, lassan el kellene gondolkozni azon a kínai utazáson, hazafelé az 1,8 TSI 4x4 DSG be is lenne járatva :-))

Előzmény: ckerti (1802)
ckerti Creative Commons License 2013.09.09 0 0 1802

Kicsit szörföztem a neten, megvan az is, hogyan készült a nyújtott tengelytávú kasztni:

P

 

a végeredmény azért szebb, de látszik, hogy hogyan toldottak bele 6 cm-t.

 

 

A német (vagy cseh?) fórumosok egy ilyenben gondolkoztak.

Nekem ez is tetszett, jobban feltűnne, mint egy kommersz Hummer :-))

 

Előzmény: ckerti (1801)
ckerti Creative Commons License 2013.09.09 0 0 1801

Nem azt mondom, hogy ez a csúcs, de a hosszított (+6 cm) tengelytáv miatt megérné.

A csomagtartóra szerelt pótkerék viszont túlzás.

 

Sajnos nem veszünk most Yetit, a családi tanács és a matek inkább a lakáshitel kifizetése mellett döntött.

Szomorú vagyok. :-(

Előzmény: Gianniz (1800)
Gianniz Creative Commons License 2013.09.09 0 0 1800
roomi Creative Commons License 2013.09.05 0 0 1799

Szia. Regen irtal. A gyáli téma tényleg jó. Nekem van aggályom. 1.2 tsi> már gyárilag nincs minden pontra megcsinálvA, hogy a ,,paraszt,, ne tuningoltassa tovabb a verdat. Lehet, h van benne meg tartalek, de tuningolva összessegében passzolni fog mindennel. Váltó ,elektronika es egyeb szarokkal? Garancia??? Mindezt annak ellenere hogy az 1.2 tsi meg a doboz yetit is jol viszi.

Előzmény: Gianniz (1798)
Gianniz Creative Commons License 2013.09.04 0 0 1798

Már hogy ne lenne értelme a tuningnak, sokkal jobban fog menni az autó utána 130 lóval, az 1.4 TSI-t is lelépi. Az adott gyáli mester egyébként az országban az egyik legjobb, nekem is ő csinálta az Octaviámat, pedig az alap 200LE volt, a tuning után viszont összehasonlíthatatlanul jobban ment. VAG turbó dízelt vagy turbó benzinest bűn nem tuningolni.

 

Az ABT horror drága, itthon teljesen felesleges vele foglalkozni, amikor 60-80 ezerért valóban van 2-3 olyan hozzáértő ember az országban, aki nagyon komolyan meg tudja írni az autót.

Előzmény: roomi (1797)
roomi Creative Commons License 2013.09.01 0 0 1797

HI. Szili. Okés. De milyen érdekes,hogy.............. annak idején amikor a Yetit nézegettük az egyik Skoda szalonban felmerült  a teljesítmény növelés. Nekik van partnerük és a garanciával sem lenne gond,mondták. Ha maszek alapon viszed el, akkor a b......tod a garanciát. És akkor nézd meg az ABT árlistát.Az ABT-és tuningot engedélyezi a Po.Hu. Vagy így már gondolom az ABT-é a garanciális próbléma?? Úgyanezt a guru Gyálon 1/3 ár alatt csinálja és nem egy szedett vedett súfniban csavarhúzóval a kezében. Különben az ABT tningnak van érezhető realitása 1.2 tsi 105ps esetén?? Más de nem akarok offolni. Erre már Te is fogszreagálni, szerintem.

B.J kollégával szoktunk telefonon világotváltani :-) . Nem arról van szó,hogy Skoda (pedig imádom) vs. audi vs bmw. De az árak néha faxosnak tünik. Mondjuk megvan a lové. Pl új suberb ,,vs". A6 2-3 éves 3.0. Vagy Új oct.RS 184 le "vs." ez http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320d_wallis_pest-6020019

Törölt nick Creative Commons License 2013.08.31 0 0 1796

Azt írják, hogy az adott teljesítményemelést alkatrészcserével csinálja az ABT.

Ez ilyen - kis - mértékű emelésnél nem így van; csak szoftveres a beavatkozás.

Előzmény: roomi (1795)
roomi Creative Commons License 2013.08.31 0 0 1795

HI Szili.Nem veszem az adást. ????????????

Előzmény: Törölt nick (1794)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.30 0 0 1794

Alkatrészcserével?? Mi van??

Előzmény: roomi (1793)
roomi Creative Commons License 2013.08.30 0 0 1793

Az ABT-től persze a motorok tuningját is meg lehet rendelni, méghozzá bármelyik modellváltozathoz, ami nem csoda: a turbómotorokban rengeteg a kihasználatlan tartalék, amelyet viszonylag kevés alkatrész cseréjével elő lehet csalni. A kétliteres, 200 lóerős motor a kúra után 240 lóerős lesz, maximális nyomatéka 280-ról 340 Nm-re nő. Az 1,4 literes, 160 lóerős változatból 210, az 1,2 literes TSI motorból 105 helyett 140 lóerőt hoznak ki. A dízelmotorok is áteshetnek ilyen átalakításon, a 140 lovas kétliteres TDI teljesítményét 170, a 105 lóerős 1,6 literesét 125 lóerőre emeli az ABT csomagja

bigjohni Creative Commons License 2013.08.23 0 0 1792

Igen.

Előzmény: roomi (1791)
roomi Creative Commons License 2013.08.22 0 0 1791

Johni. Melyik az a fehér csoda a HaHu-n?? A6??? :-)

roomi Creative Commons License 2013.08.21 0 0 1790

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!