Valami újat talált ki a koda, ilyen még nem volt. A topic nyitásakor még nem jelent meg az autó, de az autós újságírók már tesztelték és elismerően nyilatkoztak róla. Ide várom az első tesztvezetések tapasztalatait és a majdani új autó tulajdonosok észrevételeit is!
Szia. Regen irtal. A gyáli téma tényleg jó. Nekem van aggályom. 1.2 tsi> már gyárilag nincs minden pontra megcsinálvA, hogy a ,,paraszt,, ne tuningoltassa tovabb a verdat. Lehet, h van benne meg tartalek, de tuningolva összessegében passzolni fog mindennel. Váltó ,elektronika es egyeb szarokkal? Garancia??? Mindezt annak ellenere hogy az 1.2 tsi meg a doboz yetit is jol viszi.
Már hogy ne lenne értelme a tuningnak, sokkal jobban fog menni az autó utána 130 lóval, az 1.4 TSI-t is lelépi. Az adott gyáli mester egyébként az országban az egyik legjobb, nekem is ő csinálta az Octaviámat, pedig az alap 200LE volt, a tuning után viszont összehasonlíthatatlanul jobban ment. VAG turbó dízelt vagy turbó benzinest bűn nem tuningolni.
Az ABT horror drága, itthon teljesen felesleges vele foglalkozni, amikor 60-80 ezerért valóban van 2-3 olyan hozzáértő ember az országban, aki nagyon komolyan meg tudja írni az autót.
HI. Szili. Okés. De milyen érdekes,hogy.............. annak idején amikor a Yetit nézegettük az egyik Skoda szalonban felmerült a teljesítmény növelés. Nekik van partnerük és a garanciával sem lenne gond,mondták. Ha maszek alapon viszed el, akkor a b......tod a garanciát. És akkor nézd meg az ABT árlistát.Az ABT-és tuningot engedélyezi a Po.Hu. Vagy így már gondolom az ABT-é a garanciális próbléma?? Úgyanezt a guru Gyálon 1/3 ár alatt csinálja és nem egy szedett vedett súfniban csavarhúzóval a kezében. Különben az ABT tningnak van érezhető realitása 1.2 tsi 105ps esetén?? Más de nem akarok offolni. Erre már Te is fogszreagálni, szerintem.
B.J kollégával szoktunk telefonon világotváltani :-) . Nem arról van szó,hogy Skoda (pedig imádom) vs. audi vs bmw. De az árak néha faxosnak tünik. Mondjuk megvan a lové. Pl új suberb ,,vs". A6 2-3 éves 3.0. Vagy Új oct.RS 184 le "vs." ez http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320d_wallis_pest-6020019
Az ABT-től persze a motorok tuningját is meg lehet rendelni, méghozzá bármelyik modellváltozathoz, ami nem csoda: a turbómotorokban rengeteg a kihasználatlan tartalék, amelyet viszonylag kevés alkatrész cseréjével elő lehet csalni. A kétliteres, 200 lóerős motor a kúra után 240 lóerős lesz, maximális nyomatéka 280-ról 340 Nm-re nő. Az 1,4 literes, 160 lóerős változatból 210, az 1,2 literes TSI motorból 105 helyett 140 lóerőt hoznak ki. A dízelmotorok is áteshetnek ilyen átalakításon, a 140 lovas kétliteres TDI teljesítményét 170, a 105 lóerős 1,6 literesét 125 lóerőre emeli az ABT csomagja