Én nem javaslok se ragasztót, se hegesztést. Mivel a kormány nagyon veszélyes tud lenni, ha menet közben eltörik. De ha mindenféleképp ezt a repedt kormányt akarod javítani, akkor inkább a hegesztést válaszd. De csak akkor, ha Te magad megtudod hegeszteni. Vannak bizonyos dolgok, amiket saját magamnak megcsinálok, de másoknak, még csak véletlen sem. Ilyen a kormányhegesztés is.
Sajnos ez nem aktualis, mert kulföldön elek es ott akarok venni piaggiot. Azt megkerdezhetem, hogy miert cserelned a Si-t Ciao-ra? En azt hittem a Si jobb motor.
Igen, hát betekerni meglehetősen nehéz, de erőből be lehet, és akkor megy rendesen. No persze ezt megcsináltam 2-szer, de inkább nem bántom. Majd valamikor elviszem szerelőhöz, mivel nem nagyon értek a motorszereléshez, inkább rábízom valakire, aki ért hozzá. persze ha nem kerül többe a szerelés, mint amennyiért vettem. (35 ezer) Majd megírom -amikor eljutok odáig, hogy elvigyem- hogy mi volt a baja.
Szerintem kezd azzal, hogy vedd le az ékszíjat, hogy meg tudj győződni, hogy a keréknél, vagy a motorban van-e a szorulás. Az a furcsa a dologba, hogy amint írod, hogy betekerted és akkor ment rendesen. Mivel akár a kerék, akár a motor szorul, akkor vagy egyáltalán nem megy, vagy csak nagyon nehezen. Így még csak tippem se nincs, hogy mi szorulhat.
Augsuztus elején vettem egy 1980 as gyártású Piaggo Ciao motort. Ma miután hazaértem vele, el akartam indulni ismét vele kb 6-7 perc leállás után. Azonban a pedált alig lehetett tekerni, a hátsó kerék alig akart mozdulni. Ennek ellenére mikor beindítottam (betekertem) akkor ment rendesen, de inkább leálltam vele. Ha próbáltam tekerni a pedált oylan hangot adott folyamatosan, mintha próbálna beindulni. Ez a hang ismétlődött. Megszorult a motorban valami, vagy mi lehet a gond ? Hátrafelé lehet csak tolni, mert a hátsó kerék előre fele nem megy, meg van szorulva. Nem tudom, hogy az lehet-e a gond, hogy amikor legutóbb tnakoltam bele, akkor túl sok olaj lett hozzá töltva véletlen. de nem hiszem, mert fél tankot elmentem azzal a benzinnel vele hiba nélkül. A válaszotokat előre is ksözönöm.
Amit gondoltál azt jól gondoltad.Piaggio SI -nek szerintem van variátor nélküli változata is, ugyanis lehet venni hozzá alkatrészeket /kuplungpofa,indítópofa,ékszíj/.Szerintem azt eldönteni,hogy a gyújtás elektronikus-e/ szétszerelés nélkül/úgy lehet,hogy megnézzük van-e ráírva valami(mint pl. S.EKO-nál ELECTRONIC) felírat.Az évjáratból is következtethetünk,hogy a régieknél üllő-kalapácsos,a fiatalabb évjáratoknál elektronikus gyújtással készültek a motorok.
Meg nincs piaggiom, most fontolgatom, hogy veszek egyet. Vegigolvastam a hozzaszolasok nagy reszet, es azt mar latom, hogy elektronikus gyujtassal es variatorral szeretnek venni.
A kerdesem az, hogy hogyan lehet megkulönböztetni a variatorost a fix hajtasutol? Termeszetesen nem a probautra gondolok, hanem a hirdetesek fotoira.
Arra gondoltam, hogy a hatso tengely bal oldalan a burkolatnak dudorodnia kell a variatorosnal, illetve ha nincs burkolat akkor ott egy nagy dob van a szijtarcsa elött.
az elektronikus gyujtasra nincs ötletem.
A masik kerdes, hogy szerintetetek a Piaggio Si az mindig variatoros?
Dehogy veszem nekem van tudom hogy kell rá papír csak dühít hogy így akarja eladni és ha valaki megveszi és azzal a tudattal hogy nyugodtan repeszthet vele jogsi nélkül és ha a törvény megbüntetné hát nem is tudom de én biztos le dángálnám rajta a büntetést
Sziasztok! Meg tudja valaki mondani hogy a ciao hány kw os teljesítményű mert a napokban vitába keveredtem a jófogáson a egyik hirdetővel úgy hirdeti a a motort hogy nem kell hozzá jogosítvány...
Piaggio si variátoros kis motoromat ma reggel nem tudtam betekerni,mert a pedál forog körbe-körbe, semmit nem forgat.Mint a biciklinél, ha leesik a lánc.Van valakinek ötlete mi lehet a baja?
feltettem jofogasra ott vannak kepek VII.keruleti hirdetes!van gazszektor,kipufogo,a kormany nem gyari volt azt elajandekoztam.ha nem talalod a jofogason szolj!