A Philips webshopjának van külön részlege ezekre az akciókra. Az alapárak ott persze magasak, így alig jársz jobban a 40%-os kóddal, mint az általános részen a mindenki számára rendelkezésre álló 15%-ossal.
MyRaiffeisen app tud olyat, hogy számla terhelés/jóváírás esetén push notit küld vagy ez a tájékoztatás csak a Mobile Banking fizetős sms értesítés szolgáltatással érhető el?
Már megjelent a 23-tól élő kondíciós lista, amiben benne van, hogy 2021. december 31-ig meghosszabították. Ezt eddig is így pár nappal előtte tették közzé.
ma voltam bent papírokat intézni. a feleségem otthon aláírta, amit kértek, de belekötöttek, hogy fekete tollal!? wtf, van ilyen szabály, hogy csak kék toll jó?
A december 02-tol érvényes kond.listaban még ez szerepel prémium Gold 2.0
2016.02.01. és 2020.12.31. között a Bank a fentiektől eltérően az alábbi kedvezőbb Általános feltételeket alkalmazza: • tárgyhónapban az Ügyfél bankszámlájára (i) bankon kívülről vagy (ii) bankon belülről jogi személytől, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaságtól, vagy egyéni vállalkozótól legfeljebb három részletben összesen minimum 400 ezer Ft vagy annak megfelelő összegű deviza jóváírás érkezik a Bank által jegyzett devizában. A tárgyhónapra vonatkozó díjterhelés során vizsgált időszak: tárgyhónapot megelőző hónap 27. napjától a tárgyhónap utolsó munkanapjáig (beleértve a kizárólag Bankon belüli azonnali és az azonnali átutalással érintett banki munkanapokat) terjedő időszak. • a hónap utolsó munkanapján az Ügyfél Raiffeisen Banknál meglévő megtakarításainak összesített egyenlege minimum 8 millió Ft.
Ez vajon azt jelenti, hogy jan. 01 től egyösszegben kell a 400.000?
Itt láthatóak a rafi akciós számlacsomagjai. A 3-ból édesanyámnak az első kettő felelhetett volna meg, mint optimális számla, további szűrés után csak egy, a díjnyertes. Nekem sok órámba került ezt kisakkozni és végigvenni.
Ha édesanyámnak nem ment volna ott, fél egy órában, első hallás után, akkor "cselekvőképtelen".
Boccs, lófaszt!
Én sem tartom magam cselekvőképtelennek, inkább átbaszás szag terjeng a levegőben ha valamit szándékosan bonyolultra fogalmaznak, pedig lehetne egyszerűbbre is. Ez nem csak a rafira igaz, hanem az összes bankra. Azt még megértem, valahol, ha 2021-ben (2 éve legalábbis még így történt), egyetlen számla megnyitása, 3 köbméter faanyag kitermelésével jár együtt. Ezt talán előírják nekik. De azt nem, hogy amatőr kódfejtőnek kell lenni ahhoz, hogy értelmezni lehessen a leírtakat, legalábbis, hogy összeálljon az ember fejében az, hogy költségek és lehetőségek tekintetében mi az ami számára a megfelelő.
Ha valaki valamihez nem ért attól én még nem tekinteném cselekvőképtelennek, szerintem az nem ugyanaz a kategória.
A banki ügyintéző ha látja, hogy laikussal van dolga, mint amilyen édesanyám, akkor nem a még ki nem kristályodott elképzeléseiről, pl. milyen számlát akar nyitni, faggatja első körben, hanem tájékoztatja a lehetőségeiről és azután faggatja.
Legalábbis én, nem banki folyamat ügyintézőként, így képzelném a helyes folyamatot.
Az, hogy a te anyukád ilyen penge az nem jelenti azt, hogy minden anyuka ilyen penge.
Azt írod, hogy nem is érted. Hogy értsd, anekdotikus érvelés, mint érvelési hiba!
Meg lennék lepve ha az ügyintéző pár perc alatt levágta volna, hogy én egy bűnöző vagyok és be akarom húzni anyámat a csőbe, majd milliárdokat plusz a raiffeisen ajándékba adott 10 ezer forintját kívánom áramoltatni a számláján keresztül, fosson ki merre lát.
Bár ki tudja, lehet, hogy egy zseni volt, soha nem fog már kiderülni.
Nem tudom mi a szabályozás, 2 éve nyitottuk meg a Cib bankmonitoron keresztül a jelenlegi számláinkat. Nem volt baj, hogy anyám helyett beszéltem. Azóta természetesen milliókat áramoltattam át azon is, mindenki megelégedésére.
Ha banki folyamat ügyintéző vagy akkor ha esetleg leírnád, komolyan régóta érdekel, hogy miért érte meg a cibnek, hogy 2 évig 0 Ft költséggel használtunk náluk két számlát vagy miért éri meg a raiffeisennek, hogy 1 évig 0 Ft-ért (kábé bár nem annyira 0, mint a cibes) használtuk volna a számláját! Mivel a nagyon rafi Rafi előírta feltételként a legalább havi 20 db bankkártya használatot, gondolom valahol itt lehet a blöki elhantolva.
Hát az a helyzet, hogy sajnos ezzel a hozzáállással és ügyintézéssel pont azt csinálod, amit manapság a banki ügyintézőknél még az értékesítésnél is szigorúbban néznek: látszatra cselekvőképtelen személyt irányítva akarsz számára számlát nyitni, hogy aztán saját céljaidra használd. Azért nem tőled várt választ az ügyintéző, mert kőkeményen elő van írva neki, hogy győződjön meg, a leendő számlatulajdonos tudatában van a szerződésnek amit próbál megkötni.
Sajnos ezzel az agresszív "majd én megmondom mit akar ő, meg se szólaljon" hozáállással pont azt a szituációt teremted meg, amit tapasztalva konkrétan meg van tiltva a fióki referenseknek a szerződéskötés.
(Nem is értem, az én anyukám is ennyi idős, és gond nélkül megbízom benne, simán tabletről bankol mobilalkalmazással)
Banki folyamatszervezőként sajnos azt kell hogy mondjam, a jelenlegi szabályozási környezetben a jelenlegi számlavezető bank is valszeg elutasítaná a számlanyitást egy ilyen szituációban. (tul sok kellemetlen kártérítése van a pénzintézeteknek az ilyen "távvezérelt" számlákon szöktetett visszaélési pénzekkel)
Én is napi szinten látom, hogy nem csak a bankok, de mindenki az idős ügyfelekre hajt.
Nem értenek már ezekhez a mai dolgokhoz, és mindenre rábeszélik.
Leginkább arra amire nincs szüksége. Te nehogy beleszólj, mert akkor nem keres rajta annyit. Nagyon hitvány dolog.
De mint tudjuk ma már a banki ügyintézőknek is teljesítmény alapján vannak díjazva, és ki van mondva mikor miből mennyit kell eladni.. Gáz, de sajnos ez van.
Alternatíva lehet még a Transferwise-os számlára, nem tudom, oda lehet-e nyugdíjat kérni? Ott nem sokat kötözködnének. Igaz nincs havi 150e pénzfelévteli lehetőség, csak 200€ (vagy gbp, nemtom) de az akárhány részletben.
Édesanyámat vezetgetem ebben a modern korban és a digitális világban.
Jelenleg is van bankszámlája, mindketten cibesek vagyunk.
Hogy van a cibnel elo számlája azt mondtuk is a fiókban.
Igen, sok tekintetben én használom a jelenlegi számláját is, például én fizetek be és vagy én teljesítem a különböző feltételeit az ingyenessegnek, utaztatom a pénzt a Cetelem és a CIB között hó elején. Mi ezt megmondtuk anno a cibnel, hogy jó darabig így lesz még az sem zavarta őket, hogy az én okostelomon fut mindkét számla, meg a pin is ugyanaz. Nem kellett közös számlát nyitnunk. Az sem volt baj, hogy a számlanyitáskor, anno, amihez én értettem jobban akkor ahhoz én pofaztam. Azért mentem vele akkor is és most is, hogy ne beszéljek rá minden okorsegre és az igen firnyakossan megfogalmazott feltételekkel ne járjon rosszul. A Raiffeisen mostani akciós számláinak a hirdetményet legalább egy óra volt atbongeszni és értelmezni és pár nap, hét erleles következett.
Mert akkor ingyenes a számlavezetési díj, ha erkezik rá a minimálbér és még a babám fsza, asszem 20 alkalommal használd a bankkártyát vásárlásra stb. És akkor az ember a hirdetményt olvasta és értelmezte nem a kedves ügyintéző, a szó elszáll..., tájékoztatása alapján dönt, hogy neki melyik felel meg. Mi a fszt képzelt majd ot ülök és nem szólok bele?
Bűnözőnek nézett pusztán mert anyám helyett beszéltem az elején?
Nekem a beszolasain gurult el gyorsan a gyógyszerem, ha hozzá fűzött volna még pár mondatot, hogy ez és ez fog történni, amelyre ezért és ezért van szükség akkor lehet, hogy bolintok. Majd elkezdte anyámat faggatni, hogy miért nyitja meg a számlát, csak mert éppen nincs jobb dolga csütörtök 11:30-kor. Milyen jövedelem fog érkezni rá, nyugdíj.
Van-e lakástakarék vagy egyéb megtakarítása, mi közöd hozzá. És persze anyám válaszolt rá, nem szoltam közbe, de azután igen, hogy erre ugyan mii szükség van. Amikor a másik rafi fiókban érdeklődtem pár hónapja, a magam nevében, akkor mindent korrektül átbeszéltunk és senki nem akart belenézni a seggem lukaba. Nem én irányítom a beszélgetést. Tényleg nem, csak akkor ezt be is fejeztük, én itt ügyfél vagyok és nem a csicskatok. Valamint először talán kérdeznék én, hogy milyen ajánlataitok vannak a számomra. Akkor húztam fel magam igazán amikor elképzeltem, hogyha majd egyszer úgy 12 óra magasságában végre szóba kerül, hogy melyik számlát válasza abból a 3-bol akkor majd újra szól a nember, hogy nem engem kérdezett anyám meg majd pislog, mint hal a szatyorban. A nagy lfszt.
Maradunk a cibnel. Nálam evidens volt mert macerás lenne váltani, jonnek rá a pénzek, köztük hatóságoktól is, de anyámnak jól jött volna az ingyenes kártya és az ajándék pénz.
És akkor hazaértem, ránéztem a mailemre és látom hogy revolut Google és apple pay feltöltési lehetőség...
Kontrasztos egy kicsit ez a világ, bugris banki rabszolgak és fintechek.
Egyébként, amint írtam, a két rafi alkalmazott közott is eg és föld volt a különbség.
Viszont sajnos az ember ilyen. A rossz tapasztalatok maradnak meg benne és arra fog emlékezni. Én majd akkor fogok legközelebb rafi fiókba betérni ha kerget valaki és csak oda tudok menekülni.-;) Attól, hogy így egymásra találtunk ügyintézők gyöngyevel, meg nem tudok elvonatkoztatni. Lattam az orrában a műanyagot és az volt ráírva, hogy Raiffeisen bank.
Én is jártam ugyanígy ay OTP-ben. Végül átmentünk egy másik fiókba. Nem bank válogatja, hanem inkább ügyintéző. OTP-s csoportban írtam is, hogy ezek az ügyintézők 80 éves öregasszonyt arra beszéltek rá, hogy tőzsdézzen minden megtakarításával. Van olyan befektetési termékük ami részvényeket tartalmaz, mégis kihozták, hogy kockázat kerülő. Szóval a mifid kérdőív semmit sem ér. Persze kapásból elbukta 1 havi nyugdíját 1 hónap alatt.
Mivel gondolom úgy lenne amúgy is, hogy neked lenne hozzáférésed, csak odáig nem jutottatok, az lehet esetleg a megoldás, hogy közös számlát szeretnétek nyitni.
Sajnos nagyon sok időst húznak be a csőbe bűnözők, hogy adnak neki 20ezer forintot, megmondják, hogy többet nem is fognak találkozni, és kész. Megnyitják a számlát de valójában az idős személy nem rendelkezik a számla felett.
Utána meg piszkos pénzek mozgatásához használják a számlát, továbbutalják hongkongba, bulgáriába, ukrajnába, stb vagy veszik fel ATM-ből a pénzt.
Emiatt veszik elő azt az a4-est is, mert a pénzmosási törvény előirja nekik.
Az imént érkeztunk haza a helyi bankfiókbol ahol a 65 éves édesanyámnak szerettem volna számlát nyitni.
Természetesen a 10 K Ft ajándék pénz és az egyebek motiváltak. Nagyon rövid beszélgetés volt.
Úgy felbsztm magam a rátermett ügyintézőn, hogy kb. verbalisan borítottam az asztalt és eljottunk.
Mennyi lehetett, 3 perc, de max 5.
Kábé azzal kezdte, miután háromszor elmondtuk neki, hogy lakossági folyószámlát szeretnenk nyitni, hogy ne beszéljek édesanyám helyett, majd elővett egy lobaszo papírt és kezdte kifaggatni a megtakaritasairol és felírni a lapra. Szerintem semmi köze hozzá, akkor sem ha csak egy kibebszt fogaskerék és ezt előírják neki azok akik lizingelik a nagy eszét, pár évvel azelőtt mielőtt az MI okán majd munkanélküli lesz.
Közöltem vele, hogy én már jártam egy másik bankfiókban ahol mindent megérdeklodtem átbeszéltük a lehetőségeket és semmi ilyen lobaszo méretu kérdőív nem volt. Pláne nem koszones után éhgyomorra. Neki ezt meg kell kerdeznie és nem én "irányítom a beszélgetést".
Nem iranyitasz te semmilyen beszélgetést maximum anyaddal akinek neve Imre, gondoltam, majd szoltam anyámnak, hogy menjünk és eltoltuk a biciklit.
Fuck Raiffeisen bank!
Megjártam én már pár bankfiókot és megfordultam pár bankban, de puruttyassagban eddig ez volt az aranyérmes.
First World problémám, hogy ha a netbankos belépéshez a push értesítésből nyitom meg az appot, akkor nem aktív az ujjlenyomatkérés, csak a pinkómmal tudok belépni. Ha viszont elindítom az appot, és azon belül megyek a jóváhagyásra, akkor igen. Nálatok?
Decemberi kivonatból: "Tájékoztatjuk, hogy 2021. február 28-tól a OneCard kártyákhoz kapcsolódó OneCard partner kedvezmény és a Premium kártyákhoz kapcsolódó partner kedvezmény megszűnik."
Ez vajon azt jelenti, hogy a hitelkártya pénzvisszatérítésnek is annyi?
Köszönöm! Instant exchange Rafi netbankban bizonyul a "legjobb" megoldásnak, de valószínűleg nem a legolcsóbb. Utalási és Transferwise fogadási költségekkel együtt húgom nem jönne ki sokkal jobban, ahogy számolom. Revolut kicsit nehézkes neki, de valóban még olcsóbb lenne.
Azonban, hogy neked mi éri meg a legjobban az jó kérdés. Pontos összeg ismeretében lehet kalkulációkat végezni.
A legnagyobb probléma, hogy hogy juttatod ki az USD-det a számládról költségmentesen. Az EUR utalás az ingyenes úgy tudom, viszont az USD az nem. Transferwise-nál max 2000usd-t tudsz kártyával befizetni, annak is komoly díja van. Curve Send-el csak kicsi összeget tudsz küldeni, és ott már picit trükközni kell, nagy összegnél meg rájön még a magas havi előfizetési díj. Paypal meg társai meg felejtős. Úgy tudom 10.000USD többszörösénél lehet kérni egyedi árfolyamot a Treasury-től, de azért nagy csodára ne számíts, de egy próbát megérhet :)
Szóval szerintem marad a Revolut, prémiumra lehet elő tudsz fizetni csak 1 hónapra is 2500ft-ért.
Ha nincs az usd számládhoz kártya akkor lehet a végén azzal jársz a legjobban, ha bankban kéred a konverziót.
Revolut prémium előfizetéssel kártyával topupolnám az USD-t (ha van az USD számlához kártya), nincs költsége, átváltanám forintra. Ott vennék 2 hét múlva lejáró dkj-t, megvárnám míg lejár, és bankszámlára utaltatnám. Azért várnám meg míg lejár, mert különben csak veszteséggel tudod eladni (igaz nem jelentős), viszont a kincstár nem szereti ha nagy összegben veszel dkj-t és egyből visszaváltod.
Sajnos ma már csak 23-án lejáró dkj-t tudsz venni.