Szerintem ebben a kategoriában, nem kell aggódni a nyomaték miatt. Kawabazsy szerint nem jó utcára. Szerintem ez viccc. Ennyi lóerő, és a ccm, nem lehet gond. Bár még nem volt alkalmam kiprobálni a 955-ös blokkot, de városban biztos nem kell szétpörgetni. Sokak szerint már 100 Le is sok utcára. Szerintem mindennel lehet ésszerűen közlekedni. Tény és való, hogy normál városi közlekedéshez nekem elég 3-5000 fordulat között tartani a ford.számot. Ha tovább pörgetem, az az igazi élmény. :)
A kuplung természetes, hogy kemény /az ésszerűség határán belül/
hisz 140lóról beszélünk. De az biztos nem árt, ha a bowdencsőbe pár csepp olajat csepegtetsz.
Még egy olyan kérdés,hogy a kuplungja elég kemény,kuplungkar,főleg a a Honda cbr után. Próbálgattam állítgatni felül a tekerő csavarral de hát semmit sem változott ! Van erre valami megoldás ? a bovden blokk felöli részén a rugó erőssebb ? ott lehet állítani ?
Ha neked bejön, akkor nincs gond. A Daytona sportmotornak készült, pályán nem számít, h alul gyengébb, ezért van csúcsra kihegyezve. A Triple (meg az ST-m, motor u.a.) meg utcai ökörködős (túra) motornak, itt jobb, ha a mindennapokban használt fordulatszámsávban van több erő, a felső tartomány kárára. De nekem eddig a 120 ló mindenhol elég volt. :-)
Ha kiméregetted, s biztos h a fesszab a ludas, akkor megoldja a problémát a csere..
Egyébként nincs gond ezzel ,hogy Daytona blokkos,sőt még talán jobb is ! Korához képest nagyon egyben van a gép !
Megrendeltem,ma talán meg is jön a fesz-szabályzó a Mecsekitől ! Remélem jó lesz,mert hétvégén már menni kéne a motornak ! Köszönöm neked és gfnhgfh-nak a segítséget,hogy ajánlotad ezt a fesz-szabályzót ! Majd megírom,hogy mi lett a vége ! Még egyszer köszi !
Azért örülök,hogy ez is egy olyan fórum ahol az ember segítséget talál és meg tudja oldani a problémáit !!!
Oké, alvázszám alapján be tudod azonosítani, h melyik verzió a tied. Az utsó 6 karakter számít, nálam is a 139xxx előtti a 107 lovas, az utáni a 120. De a motorja se ugyanúgy néz ki a kettőnek.
Hoppáka! Akkor ez egy törött Daytona, streetfighterként? Ilyenkor az eladó mit szól erre?
A 2001-es Daytona az még 128 ló, 2002-től lett 147. Alvázszám alapján ez kiderül. Amúgy a Daytona sportmotor, ennek megfelelő a teljesítmény leadása, tehát felül tüzijáték, alul viszont kevesebb van.. Én a helyedben betolnám Karácsony Zsoltihoz ezek után, s töviről hegyire átnézetném, h merre hány méter..
Friss információ a motoromról ! Amit 2002-es Speed triplének hirdettek,az valójában egy 2001-es Triumph Daytona átalakítva triplének !!! Nem 120 Le -s ,hanem 145 Le ! 107KW a forgalmiban és a forgalmiban is Daytona !
Nekem egy utángyártott, Mecseki féle került bele, már a VFR-emben is az teljesített szolgálatott korábban. Strapabíróbb, mint a gyári. valami 16 pénz volt. De először ki kell deríteni, mi a hiba!
Nem biztos h az akku a baj, nekem is fesszabályzót kellett cserélni anno. Ezért írtam le, hogy ellenőrizd. Az enyémhez YTX-14BS kell, a motor ugyanaz, úgyhogy gondolom a tiedhez is.
egyébként milyen akksi kell a Speed Triple 955i be ! mármint a jelölésre gondolol,pl ytz 12 09 vagy ilyenek ! most ugye nem tudom megnézni,mert nincs itt a motor !
mert valszeg szar akkuval adták el,és ezért állt meg !!!
Köszi a válaszokat ! most 50km re van tőlem a motor egy garázsban,mert nem tudtam vele hazajönni. a haverral voltunk túrázni ő hozott haza az 1000es Ducatival ! nem volt valami kényelmes hátul ! :)
Rá kellene mérni az akkura, van e benne fesz (legalább 12V, de inkább 12.5). Utána indítani róla (tölteni előtte, ha kell), s megnézni, h mennyire esik vissza indítás alatt a feszültség. 8-9V alatt elég szar. Aztán meg járó motornál megnézni, h mennyi a töltés. 13.5-14.5 közt kell lenni, 14-14.3-ig a szokásos.
MAI NAP 150KM -T MENTEM A TRIUMPH SPEED TRIPLE 955I 2002 ES ! HIBÁTLANUL MENT,DE EGYSZER CSAK MAGÁTÓL MEGÁLLT A PIROS LÁMPÁNÁL ! A DIGIT- MŰSZERFAL ELKEZEDETT VILLOGNI MAJD MINDEN ELTŰNT RÓLA ! KIGYULLADT A MOTOR-LÁMPA ! AKKSI NULLA ! MOST AZ A KÉRDÉS,HOGY GENERÁTOR,VAGY FESZ-SZABÁLYZÓ ??? NEM TÖLTI AZ AKKSIT ! VAGY AZ AKKSI SZAR,NEM VESZI FEL A TÖLTÉST ??? KÉREM SEGÍTSETEK ! MOST VETTEM 5 NAPJA ! ELŐRE IS KÖSZI.
Közben kiderült, h az egyik állítási lehetőségem hátul szintén a rugó előfeszítés, csak hidraulikusan van megoldva.. Beállítottam gyárira, s száraz időben meg majd próba.
Ha már szar az idő, s ráér az ember, a futómű állítást nézegetem. A kezelési könyvemben nincs benne, a neten meg csak 955 Daytona/Triple-hez találtam, ill. 1050 ST-hez. Ha jól látom, ezen elöl is, meg hátul is csak egy paraméter állítható, míg a Daytona/Triple-n elöl minden, hátul meg húzó/nyomófokozati csillapítás. Már csak arra kell rájöjjek, h ezen az ST-n hátul melyik az állíthatóság..