Tulajdonosa vagyok 5 éve 126000 km-rel vásárolt kitűnő állapotban lévő 2002-es 1.6 SR (BFQ 4seb automata 165000 km) Borának. A kötelezőkön kívül 164000 km után 1-es lambda csere, ami ennyi km után jogos volt. Ami a furcsasága, hogy 1 hónapja megállt a 4. henger. P0304 hibakód, 4. henger felismert gyújtáskimaradás. Egy napig állt az autó, majd indít, megy a 4 henger. Hibakód törölve, folyt. köv. mintha mi sem történt volna. 3 hét múlva menet közben ugyanez a hiba. Óvatosa haza, 1 nap pihi és indításkor megint zokszó nélkül működik mind a négy henger. Tudom, ilyenkor első körben gyújtás kábel csere, ha megint hibakód, trafó csere, és ha ismét, befecskendező tisztítás. És most kérdezném meg, hogy mielőtt belefogok egy min. 80ezer forintos folyamatos költekezésbe, találkoztatok-e ilyen problémával, és ha igen mi volt az orvosság? Előre is köszi a célirányos válaszokat.
Üdv! Adott egy Golf 4 1.6 16v BCB. A következő a hiba, ha az üzemanyag mennyiség negyed tank alatt van akkor az autó néha gondol egyet és bedadog, vagy leis áll menet közbe, de álló helyzetébe is leszokott állni. Ha pl. félig van a tank akkor nem csinálja egyszer se. Mitől lehet ez?
Nem VW betegség, minden fényre sötétedő tükörrel megesik sajnos gyártótól függetlenül.
Nem javítható, csak a csere segít. Gyáriban elég drága dolog, bontott esetén viszont kérdés hogy meddig fogja bírni... De jó bele a Passaté is, meg még sok más modellé a konszernen belül. Itt a cikkszáma: 3B0857511H, viszont ha újat veszel alvázszám alapján vedd mert az ETKA ahhoz köti a megfelelőt. Bár szerintem nagy különbség nem lehet.
A cseréhez pedig... google és youtube a barátod... A szélvédőnél a burkolatok lepattint, csatlakozó lehúz maga a tükör pedig bajonettes, csak el kell fordítani és lejön.
Olyan kérdésem lenne felétek, hogy a napokban a belső visszapillantó tükör foltos lett (fényre sötétedő), olyan mintha megfolyás lenne benne, ez ugyanúgy Vw betegség lenne? Van egy olyan feltételezésem, hogy csere gyanús. Lehet egyáltalán javítani vagy hol lehetne beszerezni esetleg ilyen sötétedő belső tükröt, illetve lehet ezt házilag kicserélni vagy valami speckó szerelő kell hozzá?
Pont most vagyok gumivàsárlás előtt. 205/50 vagy 225/45 R17 7x17 alu felnire melyiket vàlasszam? 225/45 a normális vàltója, de nem túl széles alà, főleg 7" szélességen?
Én 2010-ben vettem a Borist, már akkor mondták, hogy nagyon fent fog, cserés lesz. Ebben a hónapban adtam el ugyanazzal a kuplunggal, 70.000 km futással. ;)
Sziasztok! Autóváltás miatt eladó lett a felnim gumistól, mindenestől. :) A gumik DOT száma: 0416. Max. 4000 km futással. BARUM BRAVURIS 3 HM - 225/45R17 Y 91 170.000/gar irányár. :)
az elmult napokban tobbszor is 10-15-20perc autozas utan dadogos, kihagyos a motor, foleg alapjaraton pofog. - gondoltam trafocsere lesz, volt mar ilyen, tartok is magamnal (sarga engine led vilagit).
leallitom, ujra beinditom hiba nincs. ezt eljatszotta 3-4x az elmult napokban. a sarga engine led is eltunik egy hosszabb szunet utan.
jo, akkor VAG-COM-mal megneztem. ekkor mar csak a check engine egett, de a motor szepen jart alapjaraton is. ezt dobta:
Úgy tudom, hogy mindegyik központizárban van egy mikrokapcsoló ami kapcsolja a belső világítást illetve a bal első ajtó nyitás esetén az AC pumpa előtöltését is. Ha van fedélzeti akkor azt is, hogy nyitva van e az ajtó vagy sem.
Sziasztok! Tud nekem abban valaki segíteni, hogy a belső világításom mikor milyen kedve van. Világit vagy nem. Keresem az ajtó kapcsolót vagy valami hasonló szerkezetet ami kapcsolja de nem találom. Valaki tud ebben segíteni? Köszönöm.
Evvel az erővel a trafó is lehet szar akkor hiàba cserèled a gyertyàt.
Le kell szedni a lègszűrő hàzat a kèt sarkàn hatàrozottan felfelè húzod .Ha lent van làtni fogod a trafókat.Trafó kivètelhez nekem drótból hajlitva van egy cèlszerszàm ami alàfeszitve csavarhúzóval köñnyen kijön. De honnan tudod melyiket kell cserèlni? Tegyètek gèpre ès ahol ègèskimaradàsra panaszkodik az a henger lesz
Sziasztok! Az a kérdésem cserélt valaki gyújtógyertyát a borában? Cserélnem kellene de állítóllag nem egyszerű valamit bontani kell hozzá a burkolaton kívül.Sokszor rángat mostanában,okozhatja a gyertya.bevallom 7éves. Köszi!😉
Akárhogy próbáltuk, nem illeszkedik pontosan, a kapcsok is kevésnek tűnnek. Nem gumírozott a széle, így gyűrődik, lifeg.
Érdeklődnék, hogy valaki valahol talált e a neten ténylegesen Borához való gyári üléshuzatot, vagy csak egyénileg lehet gyártatni? A VW oldalán semmi infót nem találtunk gyári huzatról.
Sziasztok ! szeretném a borámnak a motorháztetőjét fekete fóliával lefóliáztattni , kell erre külön engedély ? a műszakin nem kötnek bele ? fehér az autó .
Az ajtózsanér melletti kábelkötegben lesz elszakadva 1 vagy több szál. Szét kell bontani a kábel korbács szigetelését és vagy forrasztással vagy kábeltoldók felhasználásával javítható a probléma. fontos, hogy jól legyen utána vissza szigetelve a köteg.
illetve ne legyen túl "bumszli" mert akkor nem fér vissza a helyérre.
Néhány napja elkezdett vacakolni a csomagtér ajtó zárja. Ha a központi zárral nyitottam a kocsit, 10 esetből 3 - 4 alkalommal nem nyílt a csomi ajtó, csak ha kulccsal is nyitottam. Volt rá eset, hogy csak többszöri kulcsos nyitogatás után nyílt. Majd vasárnap, míg egy parkolóban várakoztam, felnyitottam a csomagtér ajtót és megnyomkodtam/piszkáltam az átvezető kábelcsövet, ott ahol látható volt a rendszeres behajlás lecsukáskor. Nem kellett volna! Azóta sehogy sem tudom kinyitni a csomagtér ajtót. Próbáltam informálódni néhány fórumon, illetve telefonon is beszéltem már olyan "klubtárssal" aki hasonlóan járt. Az összeszedett infók alapján, a hátsó ülések felől bemásztam, leszedtem a belső kárpitot és sikerült kinyitnom! Sajnos, az egészet tüzetesen átnézve sem tudtam rájönni, mi lehet a gubanc... Ha a központi zárral nyitva a kocsi, megérintem a felnyitó "kilincset", a motor zúgását hallani 2 - 3 másodpercig. És ennyi. Kulccsal sem tudom továbbra sem nyitni.
Tudnátok ajánlani valakit, aki ért hozzá, és megnézné? A 10 ker-ben vagyok. Természetesen a környező kerületekbe is elgurulnék a megoldás érdekében.
Köszönöm! Akkor megúsztam a cserét? vagy nem? mert mikor megvettem ugye elvittem szervizbe olajcsere vezérlés szűrők cseréje megvolt ami kell egy használt autóra költene vásárlás után . Mivel első autóm 110.000 ft volt az átírás ugy hogy nem sok pénzem maradt. De a Bátyám azt mondta hogy elmegy még egy darabig igy. Csak én meg olyan vagyok hogy nehogy nagyobb baja legyen . mikor kell cserélni amikor érzem hogy csúszik? Vagy akkor már cseszhetem. 4-5 cm mozgása van a kuplungnak de nem csúszik emelkedőn sem csak zavaró meg kellet szokni sokszor le is fulladtam . (lefulladás után nehezen indul tudja valaki mi lehet az ok)
Sziasztok! Nem rég vettem egy vw borát Nagyon örülök neki és tényleg jól néz ki és kényelmes!
1999 év 1.6 benzin sr motoros. fehér színű!
Egy hibája van hogy a kuplung el van kopva és ezért fent fog nagyon még lehet vele menni de hamarosan csere.
Nektek mennyibe volt mindennel együtt?
Még annyi hogy mivel én nagyon tapasztalatlan vagyok ez az első autóm mire figyeljek? mik azok az árulkodó jelek a hibákra ennél az autónál mire kell oda figyelni? Egyébként saját tapasztalat hogy egy 6. sebeség elfért volna benne :)
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy van egy 1999-es 1.6-os borám és elromlott benne az óracsoport. Alapból nincs benne fedélzeti komputer, de egy olyan óracsoportot tudtam szerezni amiben van fedélzeti+megkaptam a multifunkciós ablak törlőt is. Az lenne a kérdésem hogy be lehet szerelni egyszerűen ugyan az a kábelezés,működni fog, vagy hogy kell ezt elképzelni?