Keresés

Részletes keresés

Cpt.Dave Creative Commons License 2019.06.11 0 0 9246
Előzmény: interpici400 (9245)
interpici400 Creative Commons License 2019.06.07 0 0 9245

Rájár a rúd mostanság a vonalra...

 

"Péntek reggel hét órakor Eger-Felnémet és Mónosbél állomás között a vasúti pályát lezárták a vonatforgalom elől, vízátfolyás okozta pályahiba miatt. A MÁV-START buszokat rendelt a helyszínre, a helyreállítás ideje alatt a vonatok helyett pótlóbuszok szállítják az utasokat Eger és Szilvásvárad között.

Eger-Szilvásvárad között a megváltott vasúti bérleteket és utazási igazolványokat, és a csoportos utazáshoz váltott menetjegyeket a menetrend szerint közlekedő buszjáratokon utazásra elfogadják Az okozott kellemetlenségekért szíves türelmüket és megértésüket kérjük.

MÁVINFORM"

 

 

2 kérdés merült fel bennem: vajon hány vasúti bérletes utas lehet még ezen a viszonylaton ilyen menetrend mellett, és a sima menetjegyeket vajon miért nem fogadják el a menetrendszerinti buszokon?

robcso1361 Creative Commons License 2019.06.05 0 0 9244

Itt csak a tram-train lenne jó megoldás, hogy ne kerüljön messze a fontosabb részektől, és így ki lehetne váltani a fő busz járatokat. De az a büdös életben nem lesz.

Előzmény: Ashi Valkoinen (9243)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2019.06.04 0 1 9243

Hát a Várállomástól a Dobó tér 5 perc, az meg eléggé Belváros. Felnémetig meg lehetnének nyilván jobb helyen lévő megállók, nem Egervár és Felnémet között megállás nélkül, ahogy az ipari parknak is lehetne megállója. Észak-Dél közlekedési igény biztosan van a tengelyen, de jelenleg ez úgy jelenik meg, hogy szagoljuk a helyi közlekedés dugóit...

Előzmény: Cpt.Dave (9242)
Cpt.Dave Creative Commons License 2019.06.04 0 0 9242
Mert a kutya nem használná. Felnémetre nincs értelme. Bervától messze van a klasszikus felnémeti résztől ugyancsak. Most valaki a lajosvárosból nem fog bemenni busszal majd lesétálva vonatozni hogy aztán újra buszra szálljon. A várállomás ugyancsak értelmetlen. A nyugdíjasok a piac, posta és kórház háromszögben járnak. Nekik a 7es tökéletesen elég. A tesco is csak minimális forgalmat generálna ha lenne megálló de nincs így értelmetlen még erről vitázni. Az a baj a vasúttal hogy nrm alternatíva a helyi közlekedésnek mert a várost megkerülve jut el az északi városrészbe. Nomeg szerintem a vonal mentén élők a megnövekedett vasúti zajt sem kultiválnák. Igen. Jó lenne egy buszjárat a Hajdúhegyre x útvonalon. Ja de ne a mi utcánkba mert az bűz meg zaj... ott a belváros. Kúltúrális élet is alig van mert a belvárosban élők puffognak már azért is ha 22kor kicsit hangosabb a program. Szóval kb esélytelen itt bármiféle fejlesztés.
Előzmény: Ashi Valkoinen (9241)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2019.06.04 0 0 9241

Mi akadálya van annak, hogy a Füzesabony-Eger személyvonatok 1 óra 5 perces egri ácsorgás helyett akár a rendezőn át közlekedve, akár egri irányváltással Füzesabony - Eger - Egervár - Felnémet viszonylaton közlekedjenek? Idő lenne rá, utazási igény pedig mind Eger északi része és a vasútállomás, mind Egertől délre fekvő települések és az ipari park között van...

robcso1361 Creative Commons License 2019.06.03 0 0 9240

Tegnap a 35513 Almár megállóhelyen gépkocsit gázolt, ma reggel Almár megállóhely után fakidőlés miatt a 35512 nem közlekedett...

Votom Creative Commons License 2019.05.01 0 4 9239

Megkönnyítem a dolgot,

Varga Ádám Levente fotója:

Előzmény: Törölt nick (9238)
Törölt nick Creative Commons License 2019.04.27 -1 7 9238

Kedves Topiktársak!

 

Hosszú csend után, ami itt a topikon volt, végre egy jó hírről is be lehet számolni. Bélapátfalván pénteken délelőtt a cementgyári vasúti megállóban remélhetőleg végleges helyére került a 377,265 psz. egykori cementgyári gőzmozdony. A külső helyreállítása még hátra van, de végre már történt valami. Képek a Miskolc Környéki Vasútvonalak facebook oldalán.

Jozsef Csank Creative Commons License 2019.03.17 0 0 9237

Ez jellemző Szarvasko polgármesterere többek között O sem utazik vonattal de hát mások igen!

Törölt nick Creative Commons License 2019.03.16 -1 0 9236

Kedves umea!

 

A könyvem szerencsére fogy, arra nem panaszkodom.

A vonal mentén lévő önkormányzatok/polgármesterek nagy részének érdektelenségéről és így róluk van meg a véleményem. Nem tudom mi érdekelné őket, mert ez valahol egy ingyen reklám nekik is. Abba már bele sem merek gondolni, az vajon mennyire érdekelné őket ha például a településük történetét dolgozná fel valaki egy könyvben, vagy régi képeslapokat, képeket bemutató könyvet jelentetne meg valaki a településükről.

 

Előzmény: umea... (9233)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.16 -1 0 9235

Kedves interpici400!

 

Kérlek nézd meg lentebb a 9214 számú hozzászólásomat.

 

Üdv. Péter

 

Előzmény: interpici400 (9234)
interpici400 Creative Commons License 2019.03.16 0 0 9234

Kedves Péter!

Engem érdekel a könyv, szívesen vennék belőle. Hool lehet hozzájutni?

Előzmény: Törölt nick (9230)
umea... Creative Commons License 2019.03.16 0 1 9233

Kedves Boros Péter!Sajnálom, hogy nem nagyon fogy a könyved erről a szép vonalról .Én a Dunántúl egyik nagyvárosában lakom, ahol a Rába is folyik. Én is írtam egy könyvet "Vasútorvos voltam" címmel, Az internet világában az emberek nem nagyon olvasnak könyveket. (Még a szakmabelieket sem érdekli). Szeretettel gondolok vissza Heves megyére, hajdanában Egerben voltam szigorló orvos és Parádfürdőn a kórházban kezdtem dolgozni. Sok sikert kívánok munkádhoz.

Előzmény: Törölt nick (9230)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.16 -1 0 9232

Kedves József!

 

A legjobban azon lepődtem meg, hogy ahol Te laksz, onnan sem kaptam semmilyen választ. Pedig a képek jelentős része ott készült!

Előzmény: Jozsef Csank (9231)
Jozsef Csank Creative Commons License 2019.03.16 0 0 9231

Nem tudom hogy ezeket a polgármestereket tenyleg ennyire nem érdekli a vonal sorsa Vegeredmenyben Ok nem utaznak vonattal de hát mások pedig szívesen mennének ha megfelelő számu és minőségu vonatok lennenek lásd a Bakony vasúton júniustól Jsnbacherek is fognak közlekedni Tovább kell lépni az országos szervek fele!

Törölt nick Creative Commons License 2019.03.15 -2 2 9230

Kedves Topiktársak!

 

Szerencsére azért szépen fogy az Eger-Putnok vasútvonal című könyvem. Egy dolog mellett azonban nem tudok elmenni szó nélkül.

 

Füzesabonytól Putnokig 16 önkormányzatnak/polgármesternek jeleztem emailben a könyv megjelenését még januárban. Közülük 3-4 válaszolt, illetve vásárolt könyvet. A többi még csak válaszra sem méltatott. Még azok sem, amelyek azóta is rossz néven veszik, hogy megszűnt náluk a vasúti közlekedés. Akkor tudtak tiltakozni meg ide-oda szaladgálni, de úgy látszik, ez csak egy színjáték volt részükről. Neveket természetesen nem írok. Amelyik települést ennyire nem érdekli a saját vasúttörténete, arról megvan a véleményem. Mert egy ilyen könyv nem valószínű, hogy megjelenik még egyszer.

 

Szóval ennyit a Füzesabony-Eger-Putnok vasútvonal mentén fekvő települések önkormányzatainak/polgármestereinek háromnegyedéről.

 

Boros Péter

 

Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2019.03.07 0 1 9229

https://www.kapella2.hu/vaganyzar/vaganyzarkarbantarto/megtekintes/kM0NJc?hh=lista

 

Nem sok ideje van hátra a füzesabonyi volt fűtőház felvigyázói épületének.

Dudari Creative Commons License 2019.02.26 0 1 9228

http://eger.hu/public/uploads/kgy20190221_010.zip

 

Érdemes elolvasni a mellékleteket, ZF a Máv és az önkormányzat 3 oldalú megállapodását, 10 éven belül egy új deltavágány is létesülhet...

Dudari Creative Commons License 2019.02.12 0 2 9227

8-ik képen 1975-ben a Várnál levő ma AS39 átjáró a háttérben bakterházzal, a vasúti átjárón átkelő Roburral a vasút mellett távírópóznákkal..

https://www.heol.hu/kozelet/helyi-kozelet/10-kepben-eger-igy-nezett-ki-a-hetvenes-evekben-931399/

Dudari Creative Commons License 2019.02.12 0 0 9226
robcso1361 Creative Commons License 2019.02.05 0 0 9225

Ez lenne a legjobb, gondolom vonatonként egy-egy flört. Engem csak a reggeli és esti órák érdekelnek majd. Remélem kitolják az üzemet, most fájdalmasan korán megy el az utolsó vonat.

Előzmény: Dudari (9224)
Dudari Creative Commons License 2019.02.04 -1 0 9224
robcso1361 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 9223

Jó lenne egy mecénás , egy nagy hangú ember aki kiáll a vonalért, jó lenne meggyőzni a zöldeket is a vonal jövőjéről.

Előzmény: Jozsef Csank (9222)
Jozsef Csank Creative Commons License 2019.02.03 0 0 9222

Elnézést nem akartalak cikizni,Egyetértek Veled csak Homolya úr hevesi kötődésű és talán tudna tenni a vonal érdekében. Habis polgármestert úgy látszik nem érdekli a város közlekedése a putnoki polg.mestert szintén nem nagyon de én bizom benne hogy minnél többet emlegetjük talán veszik a lapot az illetékesek!

robcso1361 Creative Commons License 2019.02.01 0 0 9221

Sajnálom , hogy így jött le. Hidd el , nagyon szeretem a vonalat. Már lassan tizenöt éve itt dolgozom, látom a toldozgatást, foldozzgatást aminek nem nagy értelme van. Pl: minden évben kicserélnek 300 db talpfát, de olyan silány a minősége, hogy tíz évet sem élnek meg, nem értem a belonalj olcsóbb és tartósabb, használtan pláne... A 80-asból kikerült síneket feldarabolták Gyöngyösön úgy egy hónapja. A megagerek csak számadatokat látják semmi mást, nem is bizonyítja jobban mint az Örömedtető ahol a mai napig C sínek vannak a pályában, szégyen. Minimális ráfordítással, új megállóhelyek létesítésével, ütemes menetrendel , nagy dolgokra lehetne képes a felső rész is. Aztán el lehetne gondolkodni egy tram-train rendszeren. De ez nem érdeke Eger város vezetésének...

Előzmény: Jozsef Csank (9220)
Jozsef Csank Creative Commons License 2019.01.31 -2 0 9220

Kösz az együtérző szavaid úgy látom Téged nem érdekel a vonal sorsa pedig ez a fórum is azt mutatja hogy az országot igenis érdekli mi lesz az ország egyik legszebb vonalával nem véletlen hogy majdnem 400-oldalon ezzel foglalkoznak!!!

robcso1361 Creative Commons License 2019.01.30 0 1 9219

Isaszeg és Pécel között 60kg/fm sínek vannak, az a 120a vonalba fog újjáéledni. Szilvásvárad huszadrangú vonal, a MÁV második leglassabb vonala, senkit nem érdekel... Álmodozni lehet, de amíg nem találja ki valamelyik főmufti, hogy legyen Egerben Tramtrain addig itt egy kapavágás annyi nem lesz!

Előzmény: Jozsef Csank (9218)
Jozsef Csank Creative Commons License 2019.01.29 0 0 9218

Azt hiszem hogy erre az évre betettek az Eger-putnoki vonalnak mivel a 80-ast épitik. Ezért nem lesz semmi felújítás persze a kibontott vágánymezőt akár Isaszegről akár Sárospatakról eszükbe sem jutna ide készletezni ld vbetonalj 54-es sin pedig 24m-es db-okban Platov géppel szedik fel és vagonba rakják inkább és szétszedik és Ludason tárolják Legalább a Bélapátfalva-Szilvásvárad szakaszt hoznák fel belőle az idén...

bodrostomi Creative Commons License 2018.12.18 0 1 9217
Előzmény: Törölt nick (9215)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!