jöszönöm szépen de munden gyári jel leírása meg van de azok csak pajzs levételkor látszódnak én viszont nem szeretném levenni,most 1órás ékállássnál indul
Üdvözlök minden fórumozót!2.5 bmw motoros omegám van ,abban szeretnék segítséget kérni ha az 1. henger holtponton van a lendkerékbe bent a stift a vezérmű tengelyen rajtra a kaloda 4.6mm el eltolva hol kell pontosan állni az adagoló éknek a szíjfeszítő furaton nézve.kérek szépen mindenkit csak olyan írjon aki biztos tudja.előre is köszönöm!!!
Úgy nézem a 3. fokozattól nagyon hasonlít a 16i és a 18tds váltó. Annyira, hogy az 5. mindkettőnél 1:0. De a tds difi sokkal hosszabb 2,65:1, a 16i 3,38:1-hez képest. Így majdnem 1000-rel forog kevesebbet 120 km/h-nál. Kérdés a 16i nyomatékszegény teljesítménye mit szól ehez. Igazi overdrive lenne.
Ne már! Sosem volt tds-em, de az 524td-nek nagyon rövid volt a vége. Pont kb. mint a kis tds-nek.
Ahhoz volt gyári hosszú sperrem is, sajnos kidobtam költözéskor - bár nem biztos, hogy beférne a kompótba... :)
A 316i váltója biztosan maradhat, mert nagyon, szinte értelmetlenül rövid az egyes.
Több áttétel-módosítást csináltam már, de általában akkor nem sikerül, ha a váltóban hosszú az egyes és közel vannak egymáshoz a 4-5-6 fokozatok. Akkor nem változik eléggé a vége, cserében jól nem lehet vele elindulni. Itt szerintem ezzel nem lesz gond. Ha 2.8-ast találnék, az elvben pont 4 felé osztaná a jelenlegi 5 fokozatot és lenne egy pihentető 5. a végén 120-as utazóhoz (számításaim szerint 2800-as fordulat mellett).
Ezen az oldalon megtalálsz minden adatot. De ha számításokba kezdesz ne felejtsd ki a váltóáttételt sem a képletből. Mert pl. az e34 524td difije rövidebb mint az 525tds-é, de viszont a váltó pont fordítva van. Ezért van az, hogy 100km/h-nál majdnem ugyanannyit forognak.
Tudja valaki, hogy az 1.65 tds kompótokban milyen diffi(k) volt(ak)?
316-ra szeretnék hosszabb végáttételt, és logikusnak tűnik a dízelé, amennyiben max 2.8 körüli (ha nem bírja, majd veszek hozzá nagyobb motort is :P ).
Mennyire nehéz beszerezni, és kb. mennyi lehet az ára (így simán hirdetni még nem láttam)
Esetleg felmerült még bennem a szívódé 324 E30-é - ha rövidebb egy fokkal - de gondolom az eléggé drága lehet...
A sima E36-é ha jól tudom nem passzol a kompótba.
A sebesség jeladó ha jól rémlik a diff házban van, szóval ha jól gondolom az órával nem lesz gond.
Hülye kérdés. E34 manuálról automatára alakítás. Van olyan aki már csinált ilyet? Szeretnék belevágni egy ilyenbe. Ha esetleg van valakinek donorja, vagy komplett automata "szettje" az is érdekel.
Az adagolón lévő mágneskapcsoló (ami a porlasztókhoz induló csöveknél van) csatlakozóján a szigetelés el van olvadva, szinte nincs is. Ez okozhat gondot?
A solenoid egy mágnesszelep. A leállítószelep is az. De van egy az adagoló alján is, hidegen előtöltést állít. A jeladós porlasztóról ha lehúzod a csatit akkor sem produkál semmi különöset. Kicsit keményebb lesz a hangja durvább a járása. Állítólag mert még nem próbáltam. De leállásról még nem hallottam. Írtad, hogy cseréltél fejet, nem próbáltál több anyagot adni?