Az oltonytartorol keszult esetleg szabasminta, amikor a tiedet keszitettek? Esetleg meg lehet tudni azt, hogy kivel csinaltattad? Sajnos az enyembol egy kis szovetdarabon kivul semmi nem maradt :(
Gondoltam írok a fórumra hátha valaki más is ide téved.
A Motorkuli színére lennék kíváncsi,illetve arra,hogy a feketén kívül más színben gyártottak vagy nem.
Úgy gondoltam,hogy az elkészült "fogatot" OT-vizsgára viszem,így megtartva az örök összetartozást(egymás utáni rendszám), de a sok kutakodás ellenére nem találok szakirodalmat meg semmit ami a Motorkuli színére utalna.
Ebben a témában is hallani sokféle variációt.Van aki azt mondja,hogy csak feketére adnak OT-t.
Van akinek van más színben is:
Muzeális minősítést az ország 16 pontján végeznek.Lehet,hogy Nyíregyházán máshogy tudják mint Sopronban,vagy mint Veszprémben...De a végső elbírálás és az OT-s rendszám kiadása Budapesten történik minden alkalommal.
Nem hinném,hogy ezeknek a csodaszép motorkerékpár utánfutóknak a gazdái minden 5 évente visszafestenék fekete színre ezeket.
Kérem aki tud segítsen a kérdésem megválaszolásával.
Ettől a sráctól vettem az enyémet. A 300 nyilván a motorral együtt van. Van forgalmijuk, gyakorlatilag hiánytalan a kuli, szerintem ezt meg fogják venni.
Szép lett a rozsdamarta kerekem csiszolása, horganyzása. Ez nem krómozás! A mélyebb kráterek direkt nem lettek eltűntetve. Nem maradt volna ott anyag, de így is meg vagyok vele elégedve.
Köszönöm szépen! Igazad van, tényleg mintha volna némi hasonlóság, de azért sok minden már eléggé más :) Hamarosan kerülnek rá a további apróságok, szépen lassan kicserélődik a végére.
A lenti gyulai kuli gyári száma 1147. Kérdés: milyen felirat lehetett rajta, öntvény vagy lemez (tippem: öntvény)? A prizmája osztott lehetett vagy kis háromszöges (tippem: osztott)? Ha osztott, az hogy nézett ki, van esetleg valakinek fotója?
Sajnos csak egy pót utánfutó prizmát kaptam hozzá.