"Ehhez képest a cég indítása elkapkodott/elkésett, előkészítetlen, amatőr."
Igen.
Érdekes, hogy az EU csatlakozás utáni napokban/hetekben is sokakban igen nagy meglepődés vot, hogy "Jé, milyen érdekes, hirtelenjében EU tagország lettünk".
"Kell készíteni"
Kell(ett volna). Úgy, hogy az 07.01.-től már hatályos és használható legyen.
A 80-as években egy xxxx sz gyorsvonat 3 óra 30 perc alatt ért Budapestre. Ugyanez a táv ma 4 óra 30 perc. az 1 óra + nem teljesen indokolható a gyorsabb villamos vontatással.
A tisztaságért nem csak a takarító vállalatok hanem a tisztelt utasok is felelnek csak ezt kevesen gondolják.
Sokan felelőssé teszik a "vízfejet" a régi MÁV vezetőket, holott a hozzáértők tudják, hogy éppen az a legnagyobb probléma a START nem megfelelő startolásával, hogy az elmúlt néhány évben sajnos a MÁV megvált a hozzáértő vasuti képzéssel bíró embereitől és helyettük lettek a tisztán polgári végzettségü + mindenféle manager tanfolyamot végzett urak akik hangos szóval hirdették, hogy néhány hónap irodai munka után elsajátították a vasutat. Nos közgazdaságilag valóban lehetséges az ilyesmi, de sajnos, mint ahogy látjuk az összefüggéseket nem sikerül ennyi idő alatt megismerni és ebből jócskán akad a MÁV nál. Tessék már elhinni, hogy kell a megújulás de ehhez igenis szükség van igazi vasúti szakértelemre is, ahhoz pedig nem, különböző civil felügyelő bizottságokban és ehhez hasonló Kft-k ben kell előtte dolgozni.
Ha olyan vezetőik vannak akik azt sem tudják melyik a vonat eleje és vége, akkor honnan tudnák, hogy mere kell menni ?
.....M41 2313..:..em vagyok közgazdász te érdekes hogy Pl DB-nél és a SNCF-nél is Cargo bevételéből potolják a hiányosságot ami a szeszábol kimaradt...
Ebből ugyan egy szó sem igaz, de írtál két sort, az idő telt, tehát foglalkoztatásod elérte a célját................:-)))
És július 1-én megnyílt a MÁV-START ZRt. honlapja is. A honlapot a szinte puritán egyszerűségű, letisztult design jellemzi. Forma- és színvilága átgondolt, egységes. Jól áttekinthető, bár információgazdagnak nem lehet nevezni. Mégis jelzi, hogy készítői nagy gondot fordítottak a konzisztens webes megjelenésre. A W3C érvényesítője egyetlen hibát talált a honlapon egy képnél hiányzik a gyengénlátók tájékoztatását szolgáló, kötelező alternatív szöveg.
én őszinte szkepticizmussal és apátiával fogadom a dolgot
most őszintén, mit várjunk el egy olyan cégtől ami úgy kezdi meg működését hogy nem/éppenhogy átcsúszik a rúd alatt.. a botrányos indulás pontosan jelzi hogy érdemi változás nem történik
nincs érdemi változás, mert a személyszállítást továbbra is mostohagyerekként kezelik; mert a tömegközlekedést általában mostohagyerekként kezelik és abnormális dolgokat várnak el tőle (legyen profitábilis pl.); mert ha több forrást szánnának rá akkor azt az eredeti struktúrában is lehetett volna
szerintem a lényeg hogy felpuhítsák a terepet, pár éven belül az IC/gyorsvonati/EC forgalmat privatizálják; személyvonati forgalmat megrítkítják, S-bahnról hallani sem akarnak; mellékvonalaknak zusammen annyi
lesz egy 3-4000 kilométeres gerinchálózat, állami monopólium, ami EU-s forrásból jut rá azt úgy-ahogy (botrányosan, pazarlóan, bármiféle felelősségre vonás terhe nélkül) felújítják; a többit isten áldja
egyik új motorvonat sem kerül START állagba legalább is azt mondták, mert nem látják a STARTNÁL azt, hogy a kedvező hitelfeltételeket tartani tudná e a jövőben!
Azóta se nagyon történt sok minden, csak pólót gyártottak... Ma meg az összes tévéhíradó azzal foglalkozik, hogy szegények reggel óta dolgoznak, mert még mindíg nincs engedély, a régi meg éjfélkor lejár ugye...