Émmeg egyszer a Csernobilnál lévő point of no return bejáattól visszamentem spec feladatokat teljesíteni, és találtam ilyeneket (de mondom, csak másodjára) az X16-Lab bejáratát rejtő épületben. A Borov-félével átellenesben.
Viszont törpét nem láttam soha, sehol. Találkozott vele valaki?
Nakéremszépen, találtam eleven Rodenteket a játékban! Tán Mr_Fusion kérdezte, hogy hol lehetnek. Sz'al a pripjatyi stadion északi tribünépületében vannak nagy számban, abban, amelyikből kilépve rögvest beadja a CSAESZ-pályát. Úgy morognak, mint a snorkok, csak halkabban.
Köszi a válaszokat. A könyvet amúgy olvastam, de harminc vagy hány éve volt (tényleg ilyen régi lenne?), bizony nem emlékszem már rá. Hétvégén előkeresem, valahol meg kell legyen még :)
Amúgy a gazdagság és a kívánságteljesítő a Stalker c film illetve regény fő motívuma.
Az arról szól, hogy a Földön itt-ott kialakultak ilyen zónák (atomhoz semmi köze, mutánsok se nagyon vannak, ellenben folyamatosan változik bennük a környezet, és az anomáliák meg az artefactok léteznek bennük). Az egyikbe egy újságíró és egy tudós mennek be egy sztalker kiséretében, hogy megkeresség a kívánságteljesítő szobát.
A legenda szerint egy sztalker (a Magányos Farkas) megtalálta. Azért kereste, mert egy útján az öccsét küldte be a húsdarálónak nevezett anomáliába, aki természetesen meg is halt. Szerette volna visszahozni. Megtalálta a szobát de csak egy halom pénzt kapott. Mert a szoba nem egy kívánságot teljesít, hanem A kívánságodat. Azt a vágyadat, ami az életedet irányítja, akár tudatosult benned, akár nem. Aki az öccsét a biztos halálba küldi, hogy egy kis pénzhez jusson, annak ez jár...
Vagy ha gyári minőségben akarja megnézni, akkor le lehet kapni a www.magyaritasok.hu -ról a magyarítást, benne a videolejátszó modunkkal, vagy a stalker.filefront.com -ról a VideoCC néven külön kiadott videolejátszó (és feliratozó) modunkat.
(A jelenlegi verzió csak 1.0001-es vagy újabb játékkal működik.)
A rosszak közül a legjobb: "Tünjön el a zóna". Eltűnik, de csak előled, mert megvakít a kő. Ezt akkor kapod, ha a reputációd jó, mindenkinek azokat a küldetéseket csináltad meg, amik segítenek, de nem kell hozzájuk gyilkolni és nincs egy halom pénzed...
Ha mindkét frakció főnökék kiiktattam akkor jön az "uralni kell az emberiséget"
A maradék 2 feltételeit már nem tudom, bár valahol a neten találkotam velük. Az egyik a "korrupt az emberiség" ezért el kell pusztítani, a másik a "halhatatlanság". Ez utóbbiban te magad is valamiféle kristályszoborrá válsz.
A youtube-on keress rá a stalkerre és mindegyiket meg tudod nézni több verzióban is...
Csak egyet próbáltam ki, a leggazdagabb-opciót. Minden máshoz el kellett volna vernem a pénzt, és nem akartam órákat szánni erre :) Elárulod, mi a másik négy?
Most nekem is kifagy egy helyen, amikor kijövök a yantari bunkerből és ott vannak stlakerek vagy 6-an. Amint elhagyom a kerítés vonalát, asztalra dob ki...
Úgy tűnik, hogy az 1.0003-as patchbe bekerült pár ordas bug, azok egyike ez a "Pripjatyban megdöglik a játék ha egy bizonyos módon akarod bejárni" effektus. Vagy tíz körüli számú egyéb dolog van még, ami korábban rendesen működött, most meg nem, van már rá nem hivatalos fix is, de a címet így fejből nem tudom.
Ezt nálam is eljátszotta. igazából nem jöttem rá, mitől. Két gyanum van. Vagy a dekóder megszerzése, vagy a stadion meglátogatása után, az aluljáró bejáratának vonalában mindig kilép a program. Ha ezt a két dolgot nem sináltam meg, szabadon be tudtam járni a területet oda-vissza...
sziasztok telepítettem a játékot és hibásnak írja az"xrsound.dll "fájlt honnan lehetne leszedni ezt a fájlt? ha egyáltalán az megoldás lenne. előre is köszönöm
Pontosan mit nem ír ki szöveggel? Az ide tartozó szövegek az ún. "dialogs" készletben vannak, ami azt jelenti, hogy a szokásos párbeszédpanelen kellene megjelenniük, mint amin keresztül az összes többi NPC-vel is lehet beszélgetni. Azok pedig le vannak fordítva, és más hangfájlt ahhoz a pályához nem találtam. Van egy üdvözlés, 8 kérdés/válasz, meg a végső kérdés; összesen 10 hangfájl, amikben egyszerűen elmondják azokat a szövegeket, amik válaszként olvashatók a párbeszédpanelen, mikor felteszed a kérdéseket a C-Tudatnak.
(Mivel én még csak egyszer játszottam végig, és akkor épp egy hamis befejezést sikerült összehozni, nem láttam, hogy ez konkrétan hogy néz ki a játékban, de így kellene működnie. Ha valami számomra felfoghatatlan okból ezt tényleg nem írná ki, akkor a szövegek a \gamedata\config\text\hun\stable_dialogs_aes.xml-ben vannak, már ha jól rémlik, és használod a magyarításunkat.)
A videokat már megoldottuk, és nagyon jó tömörítési arányunk van, a kb 480 megányi videoanyag feliratozva belefért egy 1 megás csomagba... :) Nyilván nem maguk a videofájlok vannak feliratozva; egy hónap vergődésbe került, mire sikerült összekalapálni rá egy működő megoldást, mert a játék ott tett keresztbe, ahol csak tudott. Ha minden jól megy, a napokban ki is kerül.
Az egyetlen probléma az a bizonyos Doktoros jelenet, mert az nem video, hanem a játékmotorral van elbáboztatva, annak ebben a release-ben még (valszeg) nem lesz felirata, mert az sajnos a nagyobb munkaigényű móka (bár még nem kizárt, hogy azt mégis beletesszük most, csak az újabb idő).
Most már tényleg kíváncsi vagyok, mit mond még a C-Tudat azon kívül, ami az ottani írott szövegekben van, estére meghallgatom.
Meg rá lehet gyúrni olyan ruhákra, amiben van Night Vision. Ebből a szempontból is a legjobb amit a prof ad Yantar-ban, ha felveszed a "Ghost ruhája" feladatot. Annak jó az nv-ja, rendesen lehet látni, nem az a zöld szellemkép, mint a stalker suit-é vagy az átlagos harciruháké...
Szerintem a legegyszerűbb a pda-ba beletenni, csak gondolom a triggerelés (mikor is jelenjen meg) megoldása nem annyira könnyű, esetleg scriptet kell hozzá írni vagy módosítani. Vagy feliratozni a videokat. Abból viszont gigamod lesz, mert több átvezető video is van, azok mindegyikét bele kellene csomagolni...
Igazából két fontos "beszélgetés" van, az egyik a doki, lent a búvóhelyen, a másik a végén a közös tudat képviselője a titkos laborban. A többi nem ad túl sok infót a játékhoz...
A lényeg benne van a párbeszédben, amit lehet vele folytatni. Nem tudom, az elmondott szöveg mennyivel több/másabb ennél, alkalomadtán bele tudok hallgatni, úgyis ki van bontva nálam az egész, meg kell majd csinálnom a transcriptet hozzá némi feliratozás-előkészítési munkálatokból kifolyólag.
Tényleg, kb. mekkora igény volna arra, hogy a játékban elhangzó angol szövegek nagyja (a lényegtelenek kivételével) megjelenjen a képernyőn valahol feliratként (mondjuk mint a legelején a mini-tutorial az alapvető tudnivalókról), esetleg bekerüljön a PDA message history-jába is?
Meg tudjuk csinálni olyan mod-féleként, csak rohadt nagy meló, a fél játékot szét kell dúrni hozzá, egyelőre még gondolkodunk azon, megérne-e egyáltalán ennyi munkát.
Nahhhh...megvan :)) Nem csoda, hogy nem tűnt fel a lejárat abban a rohadt sötétben, így is 100%-ra kell vennem a monitor kontrasztját, hogy lássak valamit... :) Szabadégalatt rulez :) A csöveknél kerestem a bejárattal szemben, az volt a baj :) Köszi!
Igen igen, jártam korábban Borovnál, fel is tűnt, hogy csak kiírta, hogy megvan a kulcs de a háizsákban nem jelent meg semmi új tárgy... ezen túl vagyok, de az alagsorban továbbra sem találok semmilyen bejáratot :( Mondj valami közelebbit légyszi.. :} Addig tovább keresgélek... miért kell ezt ennyire eldugni...