Nem olyan rég még azért akartatok sztrájkolni, m a magánvasutak mv-i így meg úgy nem tartják be a szabályokat. Most meg kiderül, h a NAGY MÁV-nál sincs minden rendben?
Azért az elgondolkodtató, hogy még itt nálunk is hallottak a dologról. Ha azt mondod, nem Te voltál, elhiszem, nekem nem sokat számít se így, se úgy, alattam akkor is marad a Hernó, de szép lesz, mire bebizonyítod az ellenkezőjét.
Ez a baj,hogy tényként kezelik,és alaptalanúl gyanusítanak engem,és a "gurítós haverom".
Bár addig a pontig nem érdekel,ameddig 1 pénzt kap a tartalékos,és a vonalas mv!
Személy szerint egyik szemem sír,mert alaptalanúl gyanusítanak olyanok,akik csak pletykából hallották a dolgokat, a másik nevet.
Azért,mert nem is nagyon akarom elhagyni a "kényelmes"tartalékot,a vonalra.
És még mielött lehurrogna valaki,gyorsan megjegyzem.A tartalék fix 12 óra,fix kezdéssel.A volnal akár hajnai 1-es kezdéssel,és akár hajnali 3-as végzéssel,és van 6-8-10-órás szolgálat is,és akkor röviddel többször kell bemenni,hogy meglegyen az alapóra.
(Lehet tervezni a fix kezdés/végzés miatt,és több szabadidő a 12 órás szolik miatt)
És a tartalékon nem sokalok be soha...
És még oldalakon keresztűl sorolhatnám az előnyöket.
Tehát részemről az a kolega,aki azt terjeszti,hogy én voltam,csak megmosolyogni tudom,és gratulálnék neki,hogy "elintézte"azt,hogy ott maradjak tartalékon.
De azért lenne 1-2 keresetlen szavam is hozzá,amiért "ilyen módon intézte el"...
Senkinek semmi gondja nem lesz. Ja, csak "nem hagytam, hogy szivassanak dízel gyakorlaton" kolléga, meg a kis gurítós haverja még 2075-ben is tolatni fog, mert vonalra biztos nem kerülnek! Pedig itt is többen szóltak nekik időben, hogy vegyenek vissza. Erre egy mozdulattal taccsra tették magukat!
Az "északi" vagy ahogy nálunk egyre gyakrabban hívják, Gányolda tényleg nem a régi és a 151-es sem volt mindig jó gép sem főjavítása után, sem elötte! Emlékszem, amikor egy évben minden revízió után a süllyesztőben kötött ki vmelyik tc-je miatt.
Örüljünk, hogy egyáltalán megy még az a gép. Amióta tavaly karácsonykor kiadták az északiból azóta nem egy teljesértékű gép. Nagyon sok a baj vele. Össze kellett volna rendesen rakni. Az északi sem a régi.
Ma ment egy vezérigazgatósági menet Bécsbe. Gondolom a Máv-Cargo eladása miatt. Az őket húzó mozdony a 1047 005-2 es volt és 16:10-kor indultak a Keletiből. A tartalék mozdony a V63 151 volt. Rendesen elő kellett készíteni őket!
A 420-as bobó épül fel lassan, talán a jövőhéten már futhat. A 022-es csöpi is feláll, mert a 023-as abroncsozott forgóvázait ő kapja meg. A 036-os csöpi, úgy néz ki, hogy jövő év elején bemegy az északiba V5-re. A 1344-es Szili hétfőn FVCS lesz az északiban. A 265-ös Szergej is épülget lassan...
Tegnap Ferencvárosban átfogó ellenőrzést tartott a Közlekedési Hatóság és a Vezérigazgatóság. Megállapították, hogy hamis típus és vonalismereteket irattak be a fiatal dolgozókkal. El is vették tőlük a szergej és a remot bobo típust. Kíváncsi leszek milyen következményei lesznek a dolognak. Megítélésem szerint minden marad a régi módon. Senkinek semmi gondja nem lesz. (vezénylő, reszortos, mv. stb.)
Hát pont azért mert megszegte az utasításokat. Legalábbis "gyorsan" ment ha minden igaz. De úgy tudom, hogy amúgy sem sokáig tervezik Fardiban foglalkozatni mert eddig több 100 milliós kár okozott.
Kezdjük ott hogy miért is akarta a srác a bizottságot átverni a szalaggal? Aki meg nem tartja a legalapabb biztonsági szabályokat miért van a vasútnál?