Keresés

Részletes keresés

v431185 Creative Commons License 2008.01.07 0 0 612
Nem olyan rég még azért akartatok sztrájkolni, m a magánvasutak mv-i így meg úgy nem tartják be a szabályokat.
Most meg kiderül, h a NAGY MÁV-nál sincs minden rendben?

Végre jött vki, aki azt merte mondani, h NEM!
Előzmény: Laent (611)
Laent Creative Commons License 2008.01.05 0 0 611
Azért az elgondolkodtató, hogy még itt nálunk is hallottak a dologról. Ha azt mondod, nem Te voltál, elhiszem, nekem nem sokat számít se így, se úgy, alattam akkor is marad a Hernó, de szép lesz, mire bebizonyítod az ellenkezőjét.
Előzmény: tsy28 (610)
tsy28 Creative Commons License 2008.01.05 0 0 610

Ez a baj,hogy tényként kezelik,és alaptalanúl gyanusítanak engem,és a "gurítós haverom".

 

Bár addig a pontig nem érdekel,ameddig 1 pénzt kap a tartalékos,és a vonalas mv!

 

Személy szerint egyik szemem sír,mert alaptalanúl gyanusítanak olyanok,akik csak pletykából hallották a dolgokat, a másik nevet.

Azért,mert nem is nagyon akarom elhagyni a "kényelmes"tartalékot,a vonalra.

 

És még mielött lehurrogna valaki,gyorsan megjegyzem.A tartalék fix 12 óra,fix kezdéssel.A volnal akár hajnai 1-es kezdéssel,és akár hajnali 3-as végzéssel,és van 6-8-10-órás szolgálat is,és akkor röviddel többször kell bemenni,hogy meglegyen az alapóra.

(Lehet tervezni a fix kezdés/végzés miatt,és több szabadidő a 12 órás szolik miatt)

 

És a tartalékon nem sokalok be soha...

És még oldalakon keresztűl sorolhatnám az előnyöket.

 

Tehát részemről az a kolega,aki azt terjeszti,hogy én voltam,csak megmosolyogni tudom,és gratulálnék neki,hogy "elintézte"azt,hogy ott maradjak tartalékon.

De azért lenne 1-2 keresetlen szavam is hozzá,amiért "ilyen módon intézte el"...

 

Guritós haverom nevébe,meg nem tudok nyilatkozni.

Előzmény: Laent (609)
Laent Creative Commons License 2008.01.05 0 0 609
Tudod, lehet, hogy nem is az számít, hogy én mit gondolok, elég, hogy fradiban tényént kezelik! Ahogy hallottam áll is a bál belőle nálatok!
Előzmény: tsy28 (608)
tsy28 Creative Commons License 2008.01.05 0 0 608

Szia!

1:Miből gondolod,hogy én voltam?

2:Miből gondolod,hogy a "gurítós haverom"volt?

3:Miből gondolod,hogy vonalazni szeretnék?

Előzmény: Laent (607)
Laent Creative Commons License 2008.01.05 0 0 607
Senkinek semmi gondja nem lesz.
Ja, csak "nem hagytam, hogy szivassanak dízel gyakorlaton" kolléga, meg a kis gurítós haverja még 2075-ben is tolatni fog, mert vonalra biztos nem kerülnek! Pedig itt is többen szóltak nekik időben, hogy vegyenek vissza. Erre egy mozdulattal taccsra tették magukat!
Előzmény: - fc - (599)
gigantos Creative Commons License 2007.12.23 0 0 606
"...egyre gyakrabban hívják, Gányolda..."

egyre inkább az...
Előzmény: Vendégsín (605)
Vendégsín Creative Commons License 2007.12.18 0 0 605
...egyre gyakrabban hívják, Gányolda...

In memoriam Vincze Erzsébet.
Budapesti Ig. GO. dízeles ügyintézőjeként majd 20 éve e "megtisztelő" elnevezést Ő taláta ki e jeles cégre.
Előzmény: atidas (604)
atidas Creative Commons License 2007.12.18 0 0 604

Az "északi" vagy ahogy nálunk egyre gyakrabban hívják, Gányolda tényleg nem a régi és a 151-es sem volt mindig jó gép sem főjavítása után, sem elötte!
Emlékszem, amikor egy évben minden revízió után a süllyesztőben kötött ki vmelyik tc-je miatt.
Előzmény: - fc - (603)
- fc - Creative Commons License 2007.12.03 0 0 603
Örüljünk, hogy egyáltalán megy még az a gép. Amióta tavaly karácsonykor kiadták az északiból azóta nem egy teljesértékű gép. Nagyon sok a baj vele. Össze kellett volna rendesen rakni. Az északi sem a régi.
Előzmény: gigantos (601)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.03 0 0 602
Ááá,ők mindent tökéletesen csinálnak.
Előzmény: gigantos (601)
gigantos Creative Commons License 2007.12.01 0 0 601
A K-menet az osztrák kancellár miatt volt.

A tartalékba kiállított V63-151 mellesleg másnap a 944 sz. vonaton (Gerulata) Kelenföld bejáraton fekvemaradt (rendesen felkészítve???)
Előzmény: atidas (600)
atidas Creative Commons License 2007.11.29 0 0 600
Helló!

Ma ment egy vezérigazgatósági menet Bécsbe. Gondolom a Máv-Cargo eladása miatt. Az őket húzó mozdony a 1047 005-2 es volt és 16:10-kor indultak a Keletiből. A tartalék mozdony a V63 151 volt. Rendesen elő kellett készíteni őket!

A 420-as bobó épül fel lassan, talán a jövőhéten már futhat.
A 022-es csöpi is feláll, mert a 023-as abroncsozott forgóvázait ő kapja meg.
A 036-os csöpi, úgy néz ki, hogy jövő év elején bemegy az északiba V5-re.
A 1344-es Szili hétfőn FVCS lesz az északiban.
A 265-ös Szergej is épülget lassan...

- fc - Creative Commons License 2007.11.29 0 0 599
Tegnap Ferencvárosban átfogó ellenőrzést tartott a Közlekedési Hatóság és a Vezérigazgatóság. Megállapították, hogy hamis típus és vonalismereteket irattak be a fiatal dolgozókkal. El is vették tőlük a szergej és a remot bobo típust. Kíváncsi leszek milyen következményei lesznek a dolognak. Megítélésem szerint minden marad a régi módon. Senkinek semmi gondja nem lesz. (vezénylő, reszortos, mv. stb.)
M63FUN Creative Commons License 2007.11.08 0 0 598
http://www.videoplayer.hu/videos/play/102500
ha már fradi........
atidas Creative Commons License 2007.11.04 0 0 597

Én is remélem. Fura lesz az új otthonában látni majd.....

 

Villanyoknál semmi extra...

Nohabf Creative Commons License 2007.10.27 0 0 596
Remélem hogy vigyáznak rájuk.
Előzmény: atidas (593)
M62-255 Creative Commons License 2007.10.26 0 0 595

224 február -március -ban megy  (fél év gari)  d az még messze van,hátha mégis marad.

230-at lemosták, nagyon beindultak  e téren ....

Előzmény: atidas (593)
M62-255 Creative Commons License 2007.10.26 0 0 594
Ne is mondd:-(((  33 és fél év után  megy el....   Úgy tudtam,h Sv-re megy. Sm-en jobb helye lesz....
Előzmény: atidas (593)
atidas Creative Commons License 2007.10.26 0 0 593

A 228-as Szergej hamarosan elhagyja Ferencvárost... Szhelyre megy. A 224-es mihelyt lejár a forgóváz-garanciája új otthonába távozik....

 

Robbanto mester Creative Commons License 2007.10.15 0 0 592

Hy!!!

basszus ez jó hir:)

És milyen szerelönek van felvétel??

Egy szegedi nagyfesz kamrásnak  :)???????

Hát ha fradiba nyugodtabb az élet :) :):):):):):):)!!!!!!

Üdv

Előzmény: atidas (591)
atidas Creative Commons License 2007.10.09 0 0 591

Lehet jönni Fc-be dolgozni! Van felvétel szerelőnek!

Hajrá!

 

gigantos Creative Commons License 2007.09.21 0 0 590
A csapágyak valóban jól bírják, a módosított szimeringek/tömítések viszont nem: három tengelynél is átfolyik. Tegnap ezért ment be az Északiba.
Előzmény: atidas (589)
atidas Creative Commons License 2007.08.22 0 0 589

Hali!

Képet láthatsz a módosított Csapágyazásról, ill. TC ről a V63 topik  sz hozzászólásában.

A csapágyak egyébként jók, jól bírják. A kenőanyag (zsír) az egyes és az ötös tengelynél megfolyósodott a garanciazáró vizsgálat szerint.

Amúgy tökéletes.

Előzmény: daniel81 (572)
Nohabf Creative Commons License 2007.08.17 0 0 588
Sokat nem érsz velük!:-)
Előzmény: Elhárítás (586)
fc-s vezér Creative Commons License 2007.08.17 0 0 587
Nemis baj. Új vagyok itt a fórumon. Eddig csak olvasgattam de mostanában kezd betelni a pohár. Hány bőrt akarnak még rólunk lehúzni a vezetők?
Előzmény: Elhárítás (586)
Elhárítás Creative Commons License 2007.08.17 0 0 586
Fincsi infók, nyam-nyam!:-)

Az utóbbi időben laposak voltak a fórumok, de végre valami izgi:-)

Tisztelettel:
(-Elhárítás-)
Előzmény: fc-s vezér (582)
dozex Creative Commons License 2007.08.17 0 0 585
Na ez már csak nem forgalmi utasítási vétség... Ráadásul mi érdeke a vasútnak egy "kártevőt" megtartani?
Előzmény: fc-s vezér (584)
fc-s vezér Creative Commons License 2007.08.17 0 0 584
Hát pont azért mert megszegte az utasításokat. Legalábbis "gyorsan" ment ha minden igaz. De úgy tudom, hogy amúgy sem sokáig tervezik Fardiban foglalkozatni mert eddig több 100 milliós kár okozott.
Előzmény: dozex (583)
dozex Creative Commons License 2007.08.17 0 0 583
Kezdjük ott hogy miért is akarta a srác a bizottságot átverni a szalaggal?
Aki meg nem tartja a legalapabb biztonsági szabályokat miért van a vasútnál?
Előzmény: fc-s vezér (582)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!