lenne egy 84-es 126-osom gyárilag 280se de egy 24es 2.5 TD motor van benne, a lakatos munka és az üregvédelem kész van, futómű fel van újítva, az alvázvédőzés még nincs meg a de aminkell hozzá az megvan, a gyári belseje kicist lelakott de Van hozzá egy jó állapotú szürke plüss belsőm, a fa betéttel foglalkozni kell, az autó jelenleg darabokban van. Eladásra kínálnám vagy csere is érdekelhet, árat nem tudok mondani mert fogalmam sincs mennyit lehetne érte elkérni ilyen állapotba. Ha valakit érdekelne kistardi@icloud.com email címen tud érdeklődni
Nem kell sok kapcsolat, internet, facebook, jófogás, hahu, ez a fórum, bontók felkeresése. Ebay-n persze vannak elszállt emberek, de igazából oda akkor fordulok, ha valami ritka dolog kell, viszont általános dolgok, mint fék, futómű, hajtáslánc, stb, minden kapható akár egy bárdiba, sőt nem rég első lámpákat is vettünk bárdiból. És ha a laikus user veszi a fáradságot, és felkeres fórumokat, akkor már van is kapcsolata, mert ha egy embernek van, akkor már mindenkinek van. Persze vannak nehezen beszerezhető dolgok, pl másod szériás lökösök, vagy SEC lökös, esetleg bele való krómok, de ezek esetében sem kell vért izzadni mire találsz, max nem 24 óra alatt van meg. Jelenleg pl igen kevés az a dolog, amit ne tudnék 126-hoz beszerezni.
Azt azért vedd figyelembe, hogy egy átlag user feltehetően nem rendelkezik azokkal a lehetőségekkel és kapcsolatokkal, mint te. Nekem is huszonsok éve vannak 26-osaim, tudom mit hol találok és ennek ellenére nem látom olyan rózsásnak a helyzetet. De ez a normális, ahogy múlnak az évek, úgy fogynak a bontások (amit bontanak, az is egyre inkább lepusztult hulladék) és emelkednek az árak minden modellnél. Az meg nyilván nézőpont kérdése, hogy kinek mi olcsó vagy drága, de ebay az én tapasztalataim alapján nem az olcsóságáról híres.
Azért akad még bőven, nekem ez a tapasztalatom. Egy full restaurálás végén vagyok, nem kellett vakarjam a fejem soha mikor kellett alkatrész, legyen az szerkezeti, kárpit jellegű, vagy karosszéria. Csak ismerni kell a megfelelő pontokat, és nyitott szemmel járni. Amúgy ebay is tele van vele, és nem is rossz árban, szinte bármi ami kelhet. Arról nem is beszélve, hogy rengeteg dolog csereszavatos pl 124 alkatrészzel ha másodszériást vesz az ember.
Bontott már nagyrészt felejtős. Itthon eleve alig van és ami még felbukkan, az is nagyrészt szemét. Külföldi oldalakon még vannak érdekességek, de az meg nagyon nem olcsó.
Új utángyártott és gyári még szinte minden van, de azért ezekből is kifogyott már pár dolog az utóbbi években. Speciális dolgok (mint például színazonos műanyag elemek a beltérbe) jó eséllyel újban nem rendelhetőek, kivéve talán a feketét.
Ahogy múlnak az évek, a 126-hoz is egyre drágább és ritkább minden. Ne vegyél olcsó szart, amihez sok alkatrészre lesz szükség.
Hahun az S hirdetések között nemrég még fennt volt egy fehér 280 SE W126 , méter alatt. (szerintem Szabi volt autója) ,ha az akkor szerintem az jó vétel .
Gyenge a V8-hoz, és az étvágyához lépest, valamint régi K-jetronic rendszer, mára kivétel nélkül betegágy mind, és alkatrész ehhez a motorhoz kevés, vagy 0.
A második szériás amúgy nem csak abban más, hogy más a spoilerezés, még millió más dologban is. A klíma soha senkinek nem szempont, egészen egy jó nyári autópályás, vagy városi dugóig, vagy csak egy forró napig, amikor beülsz, és még 20 perc mire az áthevült bódét a kereszthuzat kissé lehűti :)
Köszönöm! Ezekre látod nem gondoltam valóban.Mondjuk a felni és a klima nekem a legutolsó szempont,azért nem figyeltem.A 380-as motorral mi egyébként a baj?
Alapból jobb állapotú, szebb a kiállása, és ez nem arra vonatkozik, hogy mondjuk egy telioldalt meg kell igazítani.... Továbbá a felnik sem elhanyagolandóak, aztán az sem, hogy diesel, és a kolléga azt keres, valamint, hogy ez már másod szériás, és klíma is van benne, HD képeket megnézve a 380 kissé leélt, és kendácsolások is fellelhetőek rajta. A régi 380-as motorra ki sem térek.... És és föld a kettő közt a különbség.....
Ez képekről egész korrektnek tűnik, szép a kiállása. Persze biztos van mit csinálgatni rajta, de ez egy 89-es darab, és elég egybenlévőnek látom. Mivel biztos, hogy a papírjai szerint is diesel, a lehetőségek korlátlanok :)
Nem! De ebben az összegben a 126 is felejtős, 6-700-ért nagyon lehracolt, szétgányolt darabok vannak csak, ritka, hogy ennyiért kifogj egy vállalhatót. A 126 és a 140 is 1.2-től vállalható.