Felvetettem ma egy 460 fontos Morris Minor lehetőségét. A nejem csak azért nem szállt ki azonnal mellőlem, és hagyott ott örökre, mert az övé a kocsi, amiben ültünk. :-)
Végül nem ezek az ülések lettek, mert az eladó megpróbált átvágni, és nem odaadni a szállítónak az üléseket, de Paypalon vissza tudtam vonni az utalást. Viszont lett pont olyan, 1964-1967. közötti, amilyen kellett, újszerű:
Köszi, de kiderült, hogy nem kell. Végigvettük az összes lehetőséget, és mind olyan horror lett volna, hogy ennél a futásteljesítménynél egyszerűbb hidegben szívatóval járni. Egész egyszerűen ha a fejed tetejére állsz, akkor sem fér oda rendesen a karbi, hát még kettő.
Hát, van egy SU karburátorom szívócsonkkal együtt... Elvileg kint a garázsban, ha nem, akkor az egyik MGB csomagtartójában. Ha oda jutok, lefényképezem. Érdekelne?
Nekem meg Martonvsárban dekkol Tökömtuggya, felújítják a lengéscsillapítóit, meg egy füst alatt megnézik a Zenith karbiját, hogy lehetne kicsérlni valami SU-ra, és főleg, hogy melyik, és hogy férne oda. Most van egy marha nagy alu tömb a karburátor, meg a szívócsonk közt, ami remek hűtőként funkcionál, az egyszer már karburált keverék szépen lecsapódik, aztán csorog a motorba. Amikor kifelé vittem, volt vagy 5 fok (ráfagyott a mosoly az arcomra), végig szívatóval kellett mennem, annyira szar volt. Utána megy Fixi átnézésre, hogy lehetne rá vizsgát szerkeszteni, aztán kiderül, mi marad a malacperselyben.
Ja, és a hétvége termése. Kis munka nekem, nagy ugrás az autónak. :-)
Most már csak a lengéscsillapító felújítás van hátra, és irány Horány! (Bár két éve így használom, ennél a sebességnél még sosem akart lepattogni az útról. :-) )
Az a baj, hogy még elképzelni sem szeretném, mennyiért érne ez haza. :-) (1 font/kg-os szállítást tudok, de lehet, hogyazóta az is drágább lett, ahogy az olaj megdrágult.) A másik, hogy halvány dunsztom nincs, milyen magas egy Herald ülés. Ebbe is nyilván azért került a Lancia, mert az elég "lapos" volt. Szóval félek, hogy megveszem, oszt úgy érzem, mint aki alá belöktek egy sámlit. És akkor még sín is kéne hozzá, mert ugye most Lancia van. Szóval lehet, hogy egyszerűbb itthon keresgélni valamit. Akár Kispókot, Ladát...
Ismerős, én az ülésekkel vagyok így. Van benne két -talán- Lancia ülés, fekete plüss huzattal, fejtámlával. Hááát... sok mindent el tudok képzelni bele, de ezt nehezen. (Persze lehetne Recaro, négy pontos övvel, és az még rosszabb lenne. :-) ) Szóval kéne bele valami alacsony, de jó tartású, tűrhető állapotú bézs, vagy konyak huzattal, vagy egy olsó kárpitos címével, aki megcsinálná "hurkásra", hogy legalább korhűnek nézzen ki. Aztán hátsó ülés, aztán oldal kárpitok. De símaszkom már van, beugorhatok a bankba egy gyors kp felvételre.
Már én is sokat nézegettem, de ugye szűk a büdzsé, kell 5 kerék, a 2+2 db. kerékagy és a 4 db. központi csavar, ez újban üti az 1000 fontot + szálítás. A héten lemaradtam pár jó vételről, mert később értem haza: