Páran érdeklödtek már nálam Enzo karosszéria felöl és mivel magyarországon nem gyárt senki ilyet, felvettem a kapcsolatot egy kanadai replika gyártóval. Töle tudok jó minöségü Enzo karosszériát rendelni 6900 kanadai dollárért, ami jelenleg kb 1,3M ft.
Pár héten belül frissítem a honlapomat, addig elkészül a komplett 430-as kaszni. Felteszem azt is, elkészül az angol verzió és lesz egy meglepetés rajta, aminek nem fog örülni egy emberke... :-)
Erröl a replika-motor témáról jutott eszembe, mesélte az egyik barátom, hogy érdeklödött Ottónál a Murcielago paródiáról. Kérdezte töle, hogy milyen motor van benne, Kolnyik Ottó egyböl mondta a frankót, hogy Audi V8. Erre a barátom mondta neki, hogy küldjön már képet, erre kapott olyan képet, amin egy fiero motor volt és a blokk tetejére rá volt téve az Audi V8-as fél méter x fél méteres légszüröháza meg a két gumiharmonika, amin a levegöt szívja... :-) Erre a barátom mondta, hogy most viccelsz? Ott vigyorog a fiero motor a légszürö alatt! Kolnyik Ottó azt mondta, eltévesztette, rossz képet küldött, mindjárt küldi a jót... Az a mai napig nem érkezett meg...
Nincs ebben semmi meglepö. Már nem egy autógyár gyárt sportos autót diesel motorral. Na jó, a Lamborghini még nem. Csak meg kell nézni, mit müveltek Le Mansban a diesel Audik és Peugeot-ok, megették az egész benzines mezönyt.
Áááááááá, ez lesz a kedvenc oldalam... Tiszta Mónika show. :-) Mik születnek, ha a butaság szorgalommal párosul... " nekünk minden esetre az a ww bogárra épített forma+fantázia és a lefényezett szegecsek nem nyerték el a tetszésünket egy bádog lemezböl összetákolt valaminek tünik ami méltán lehetne Oz a csodák csodája bádog ember autója. Szóval nagyon ronda. Az építmény csúcspontja a ww bogárban hagyott eredeti hátsólámpák látványa." - na vegyük sorra, nem tetszik a lefényezett szegecs, meg a bádog lemezböl összetákolt valami... Hm, tehát a gyári kb 15 millió dollárt érö eredeti Ferrari is gagyi Ottó szerint, mert a képen az van, 12 hengeres Ferrari motorral, 450 Le-vel. Lehet azért vannak rajta szegecsek, mert alu kasznis. -a másik, ww bogár? biztos? nem www.bogár? :-) VolksWagen, azaz népautó, VW. -a harmadik, ha a "ww bogárban" hagyták a hátsó lámpát, akkor nem a bogárban van még mindíg? Ha egyszer ott hagyták? :-)
Elgurult a gyógyszere megint Ottónak... :-) Aki irogatni szokott ide néha, diablósgyerek, meg ferrarifun néven. Eredetileg Kovács Ottónak hívták, de már szerintem ö sem tudja mi az igazi neve, mert volt már Kovács Miklós, söt Kolnyik Dimitrij is. Most elkészítette a 5, vagy 6.-ik honlapját. Ezen végigfikázza a hazai replika gyártókat, annyira lendületbe jött, hogy még magát is. :-) A vicc az egészben, hogy felrakot 2 képet amin egy Toyotára épített replika van és egy eredeti Modena. Odaírta a "szakértö", hogy Fieróra készült replikák, xar minöségben... Ha elmondom a Modena tulajának, hogy lefierózták az autóját, amit vagy 25 millkáért vett, szerintem kinyírja, mint egy papírkutyát... :-) www.autoepites.eoldal.hu
Feltehetően az illető is ezért hagyta itt, kiszedte, ami neki kellett, és kész, agyő.
Közel is volt, lehet, hogy a földön húzta fel.
Bár a környékbeli hulladéktelepen le lehet ingyen adni évente egyszer szemetet, ahhoz el kell menni igazolásért a helyi szemétkezelőhöz, hogy fizeti a lét, és még nem vette igénybe, stb. így inkább kidobta a prérire, nem telt 5 percébe megszabadulni tőle.
Csak kiskorom óta sajnálok minden roncsot, amíg van annyi belőle, hogy autóformája van, és addig az autót látom benne, nem az értéktelen szemetet.