Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ördögtudja Creative Commons License 2021.10.21 0 0 32821

Normál körülmenyek közt azt is illik cserélni. Ha a letört darab előkerült,akkor nincs baj. Persze ha nem okozott egyéb sérüléseket.Egy javaslat (ha még a szerelőnél van az autó): olajteknőt,olajpumpa szűrőjét érdemes kitisztíttatni.

Előzmény: Gréta Kocka (32820)
Gréta Kocka Creative Commons License 2021.10.20 0 0 32820

A további rossz hír még ezek mellé, hogy a vezérműtengelyen lévő fogaskerék ből a bal oldalon letört egy fog úgyhogy még azt is cserélni kellett! 

Előzmény: Ördögtudja (32811)
Stetten Creative Commons License 2021.10.20 0 0 32819

Szia

 

Vidd szerelöhöz, és olvastasd ki a hibatárolót. Jó esetben onnan a szerelö tudni fogja mi a gond.

Előzmény: 19951128 dani (32812)
saválló Creative Commons License 2021.10.18 0 0 32818

Nekem nem volt más lehetőségem, a sok sülthalra, autóvillamosságikra nem számíthattam mert csak hímeltek-hámoltak, húzogatták a vállukat, a hiba meg nem múlt el magától.

 

Telefon szakszervízbe...bejelent...időpontra autó elvisz...ők megcsinálták......kassza....fizet...autó megcsinálva elhoz....ennyi.

Előzmény: kocka775 (32817)
kocka775 Creative Commons License 2021.10.18 0 0 32817

Na ezt szerettem volna elkerülni, a legközelebbi márkaszervizben nem bízom, elég rendesen le akartak húzni egy kormány alaphelyzetállítás miatt.

Előzmény: saválló (32816)
saválló Creative Commons License 2021.10.18 0 0 32816

Anno mivel nekem senki nem tudott a témához itthon hozzászólni ezért márkaszervízbe vittem az autót, ott legalább nem húzogatták a vállukat, hogy ezt így + úgy+ f.ngom sincs róla, mittomén.....és stb....

 

Persze a márkaszervíznek ára van, de ők legalább tudják mit kell csinálni/cserélni, és azóta sem volt semmi bajom a PDC-vel.

 

Előzmény: kocka775 (32815)
kocka775 Creative Commons License 2021.10.18 0 0 32815

Nekem ugyan ezt két éve cserélték ... szervizben, nem gyárira, ennyit bírt, pedig nem a legolcsóbb volt.

Gyárit honnan érdemes venni? 7H0919275C (A6 4F)

Előzmény: saválló (32814)
saválló Creative Commons License 2021.10.18 0 0 32814

Én anno tettem bele nem gyárit, e-bayről cikkszám szerint belevalót.

Jó is volt, csak a nem gyári tönkretette a PDC-vezérlőt, így új gyári szenzor mellé kellett még vezérlőt is cserélni....stb.

 

Ennyit az "utángyártott" szenzorról.

Előzmény: kocka775 (32813)
kocka775 Creative Commons License 2021.10.18 0 0 32813

PDC

Végre volt egy kis időm szétszedni, jobb első külső PDC zárlatos (persze, hogy a nyolcadiknak kivett a hibás) Az eredetin mérve tényleg rövidzár van. Van egy utángyári Noname, mérve nincs rövidzár, viszont helyére dugva ismét "rövidzárt" jelez. Még a hibás bene van, bármelyik csatira mérek, rövidzár van, ha kiveszem megvan a +12 volt mindegyikben.

Kényes lehet, hogy milyet teszek bele? Van valakinek javaslata, mit kell venni ami jó is lesz?

Köszönöm

Előzmény: kocka775 (32777)
19951128 dani Creative Commons License 2021.10.18 0 0 32812

Sziasztok :)  Az Alany A6 4f 2.7 TDI.mostanàban az lett a szokàsa hogy probàlom beindìtani es kijelez nagyon sok hibàt  ès az auto nem indul csak megtekeri a motrot egy 2 masodpercig ..fèkkel beindìtàs ès anèlkül is lett probàlva majd aztàn gondol eggyet semmi hibàt nem jelentve ès beindul,majd megindultam vele D-be 3 ik sebbessègik felgyorsultam majd fèkeznem kellet de nem vàltott vissza ès 3 ikbol indult meg aztàn ezt eddig egyszer csinàlta  2007 es èvj 246.000 km köszönöm a segitőkèsz vàlaszokat :) 

Ördögtudja Creative Commons License 2021.10.16 0 0 32811

Kivételesen nem örülök,hogy igazam lett.(a rád váró kiadások miatt) Vígasztaljon,hogy ha minőségi alkatrészekkel lesz megjavítva,további pár szazezer km-ig nem lesz vele gond. Köszönöm a visszajelzésed!

Előzmény: Gréta Kocka (32810)
Gréta Kocka Creative Commons License 2021.10.14 0 0 32810

Szia! Ígértem írok a fejleményekről! Végig neked volt igazad! Elől szíj hajtja! De a szelepfedél alatt van lánc ami ugye a vezérműtengelyt hajtja! Ennek a láncnak a feszítő ne szarrá kopott de még időbe észrevettük így mást nem vert szét benne! Így is 250-300 ezer között lesz az egész munkadíjjal együtt!! 

Előzmény: Ördögtudja (32801)
lauda71 Creative Commons License 2021.10.10 0 0 32809

Szevasztok!

Szeretnék egy A6 2,5 Allroad - öt!

Tudjáátok nagyon olcsón nagyon jót! 😁 Az sem baj ha egy kicsit foglalkozós!

Köszönöm a segítségeteket!

zozo6666 Creative Commons License 2021.10.07 0 0 32808

Igen automata. Köszönöm válaszod! 

 

Előzmény: Ördögtudja (32807)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.10.07 0 0 32807

Ha esetleg automata váltós és optimalizálva van az ECU az is tud ilyen hibát okozni. A váltó vezérlője nem tudja jól értelmezni a motorvezérlőből érkező jeleket.

Előzmény: zozo6666 (32803)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.10.07 0 0 32806

A minimum értékek átlépése általában akksi vagy generátor problémák miatt jöhetnek elő. (Nem minden esetben)

Előzmény: zozo6666 (32803)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.10.07 0 0 32805

Szép egy darab motor az 5.2 v10 és ritka mint a fehér holló. Pláne s6-ban. (4f?) Én is csak olvasgattam ezrkről a motorokról,de igazából annyit tudtam meg amit te is. Es persze a kokszosodás mint minden közvetlen befecskendezéses motornál. Itt németben is nagy becsben tartják már ezeket az autókat és sokan éves szinten is keveset mennek vele és inkább az állapotmegóvásta törekszenek.

 

Itt egy kis szaftos video a mégritkább rs6 biturbo-ról. (500gb készült belőle)

 

https://youtu.be/HMAbxSetohs

Előzmény: 1.7Zsugor (32804)
1.7Zsugor Creative Commons License 2021.10.06 0 0 32804

Sziasztok.
Valakinek van tapasztalata az 5.2 V10 S6-os Audiról ?
Igazából a motor gyenge pontjaira lennék kíváncsi. Külföldi oldalakon az olajfogyasztást, dugattyú lötyögést/kopogást írták.

Válaszokat köszönöm.

zozo6666 Creative Commons License 2021.10.04 0 0 32803

Üdv:

"P1719 Működés korlátozása a motor vezérlőegységgel. Min. érték átlépés." hibakód mond valakinek valamit? Tudna segíteni valaki hozzávetőleg mi lehet?

2009-es A6 3.0 benzines.

Gréta Kocka Creative Commons License 2021.10.04 0 0 32802

Köszi a sok infót! De majd még megírom mi lett a vége! :)

Előzmény: Ördögtudja (32801)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.10.03 0 0 32801

És még egy valamit elfelejtettem. Főtengely szimeringek cseréje. Ha már kint van a motor azt is érdemes kicserélni(a hátsót a lánc csere miatt muszáj lesz)  az első meg a gyenge pontjuk egyes v6 v8 motoroknak.

Előzmény: Gréta Kocka (32799)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.10.03 0 0 32800

Tegnap kicsit gyorsan válszoltam,mert útközben voltam és rosszul írtam az itteni árat. 30 euro az itteni ár a Swag alkatrésznek ami kb. 10.000 ft. Mint minden láncos autónál,amiben bármilyen lánc is előfordul,célszerű és erősen ajánlott gyári minőségű vagy ami jobb gyári alkatrészt beépíteni. Lánc esetében trw,swag, ina. Feszítő szintén,pl Ina. Ezeknél az autóknál,v6 v8 motorok,sajnos semmi ek sem egyszerú a cseréje. Még az önindítóé sem. Ha nyugodtan szeretnél aludni hosszú távon,érdemes ezeket az alkatrészeket is bevizsgáltatni (persze ha a pénztárca engedi): Önindító,generátor, klíma kompresszor,szervo szivattyú. Ezek cseréje,kiszerelése a sokszor nehéz vagy szinte lehetetlen a motor kiszerelése nélkül. Vezérlésre contitech szíjat ajánlom, skf feszítőket (gyári beszállítók), lánc trw,swag, vagy gyári,feszítő gyári vagy ina. Persze ez csak ajánlás. Febi motor alkatrészeket nem ajánlom,személy szerint nekem nem váltak be,bár az áruk csábító,de nem annyival,hogy megérje rizikózni.

Előzmény: Gréta Kocka (32799)
Gréta Kocka Creative Commons License 2021.10.02 0 0 32799

Szerencse hogy nem láncos hanem színpad mert a lánc + feszítő mind két oldalra 200 ezer lét volna de abba a szerelés nincs benne! Az olajpumpa lánc 8000 Ft! De nem tudom kell e hozzá még valami majd kiderül! Persze ha tényleg az a baja, mert ezt telefonon keresztül mondta a szerelő meg hogy ez betegségük... Majd meglátjuk mi lesz!! Ugye amit te is mondtál hideg indításánal lánc csörren és hallatszik plusz szar az alapjárat!

Előzmény: Ördögtudja (32798)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.10.02 0 0 32798

Nalunk (németo.) a swag lánc es feszítő max 30.000 az nem olyan vészes ár.Otthon nem tudom mennyibe kerül.

 

Előzmény: Gréta Kocka (32797)
Gréta Kocka Creative Commons License 2021.10.02 0 0 32797

Valószínű! Ebbe minden rohadt drága!! 

Előzmény: Ördögtudja (32796)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.10.02 0 0 32796

Úgy nézem,hogy ki kell venni hozzá a motort. Valószínűleg a munkadíj többe fog kerülni,mint a lánc és a feszítő.

Előzmény: Gréta Kocka (32795)
Gréta Kocka Creative Commons License 2021.10.01 0 0 32795

AGA

Előzmény: Ördögtudja (32794)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.10.01 0 0 32794

szia! Mi a motor kódja?

 

Előzmény: Gréta Kocka (32793)
Gréta Kocka Creative Commons License 2021.09.30 0 0 32793

Szia! Képzeld el ez a motor ami nekünk van nem is láncos hanem szíjas és az is kiderült hogy az olajpumpa lánc csörög! A kérdésem az lenne hogy ennek a cseréjéhez tényleg ki kell venni a motort?? ( A szerelő azt állítja)

Előzmény: Ördögtudja (32790)
dobi74 Creative Commons License 2021.09.28 0 0 32792

Jó napot! 

Olyan problémával küzdünk adott egy audi 2.5 163le 

A gép szerin túl alacsony a turbó nyomás de a turbot elvittem turboshoz kipucolta azt mondta minden rendben geo is 

az autó letilt de nem kell leállítani ,pár perc és újra megy es mikor 1 perc van hogy 5perc

minden csövet egr druclabdát áttnéztunk és már nincs ötletünk mi lehet esetleg valakinek ilyen jelenség 

köszönöm  

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!