Normál körülmenyek közt azt is illik cserélni. Ha a letört darab előkerült,akkor nincs baj. Persze ha nem okozott egyéb sérüléseket.Egy javaslat (ha még a szerelőnél van az autó): olajteknőt,olajpumpa szűrőjét érdemes kitisztíttatni.
Nekem nem volt más lehetőségem, a sok sülthalra, autóvillamosságikra nem számíthattam mert csak hímeltek-hámoltak, húzogatták a vállukat, a hiba meg nem múlt el magától.
Telefon szakszervízbe...bejelent...időpontra autó elvisz...ők megcsinálták......kassza....fizet...autó megcsinálva elhoz....ennyi.
Anno mivel nekem senki nem tudott a témához itthon hozzászólni ezért márkaszervízbe vittem az autót, ott legalább nem húzogatták a vállukat, hogy ezt így + úgy+ f.ngom sincs róla, mittomén.....és stb....
Persze a márkaszervíznek ára van, de ők legalább tudják mit kell csinálni/cserélni, és azóta sem volt semmi bajom a PDC-vel.
Végre volt egy kis időm szétszedni, jobb első külső PDC zárlatos (persze, hogy a nyolcadiknak kivett a hibás) Az eredetin mérve tényleg rövidzár van. Van egy utángyári Noname, mérve nincs rövidzár, viszont helyére dugva ismét "rövidzárt" jelez. Még a hibás bene van, bármelyik csatira mérek, rövidzár van, ha kiveszem megvan a +12 volt mindegyikben.
Kényes lehet, hogy milyet teszek bele? Van valakinek javaslata, mit kell venni ami jó is lesz?
Sziasztok :) Az Alany A6 4f 2.7 TDI.mostanàban az lett a szokàsa hogy probàlom beindìtani es kijelez nagyon sok hibàt ès az auto nem indul csak megtekeri a motrot egy 2 masodpercig ..fèkkel beindìtàs ès anèlkül is lett probàlva majd aztàn gondol eggyet semmi hibàt nem jelentve ès beindul,majd megindultam vele D-be 3 ik sebbessègik felgyorsultam majd fèkeznem kellet de nem vàltott vissza ès 3 ikbol indult meg aztàn ezt eddig egyszer csinàlta 2007 es èvj 246.000 km köszönöm a segitőkèsz vàlaszokat :)
Kivételesen nem örülök,hogy igazam lett.(a rád váró kiadások miatt) Vígasztaljon,hogy ha minőségi alkatrészekkel lesz megjavítva,további pár szazezer km-ig nem lesz vele gond. Köszönöm a visszajelzésed!
Szia! Ígértem írok a fejleményekről! Végig neked volt igazad! Elől szíj hajtja! De a szelepfedél alatt van lánc ami ugye a vezérműtengelyt hajtja! Ennek a láncnak a feszítő ne szarrá kopott de még időbe észrevettük így mást nem vert szét benne! Így is 250-300 ezer között lesz az egész munkadíjjal együtt!!
Ha esetleg automata váltós és optimalizálva van az ECU az is tud ilyen hibát okozni. A váltó vezérlője nem tudja jól értelmezni a motorvezérlőből érkező jeleket.
Szép egy darab motor az 5.2 v10 és ritka mint a fehér holló. Pláne s6-ban. (4f?) Én is csak olvasgattam ezrkről a motorokról,de igazából annyit tudtam meg amit te is. Es persze a kokszosodás mint minden közvetlen befecskendezéses motornál. Itt németben is nagy becsben tartják már ezeket az autókat és sokan éves szinten is keveset mennek vele és inkább az állapotmegóvásta törekszenek.
Itt egy kis szaftos video a mégritkább rs6 biturbo-ról. (500gb készült belőle)
Sziasztok. Valakinek van tapasztalata az 5.2 V10 S6-os Audiról ? Igazából a motor gyenge pontjaira lennék kíváncsi. Külföldi oldalakon az olajfogyasztást, dugattyú lötyögést/kopogást írták.
És még egy valamit elfelejtettem. Főtengely szimeringek cseréje. Ha már kint van a motor azt is érdemes kicserélni(a hátsót a lánc csere miatt muszáj lesz) az első meg a gyenge pontjuk egyes v6 v8 motoroknak.
Tegnap kicsit gyorsan válszoltam,mert útközben voltam és rosszul írtam az itteni árat. 30 euro az itteni ár a Swag alkatrésznek ami kb. 10.000 ft. Mint minden láncos autónál,amiben bármilyen lánc is előfordul,célszerű és erősen ajánlott gyári minőségű vagy ami jobb gyári alkatrészt beépíteni. Lánc esetében trw,swag, ina. Feszítő szintén,pl Ina. Ezeknél az autóknál,v6 v8 motorok,sajnos semmi ek sem egyszerú a cseréje. Még az önindítóé sem. Ha nyugodtan szeretnél aludni hosszú távon,érdemes ezeket az alkatrészeket is bevizsgáltatni (persze ha a pénztárca engedi): Önindító,generátor, klíma kompresszor,szervo szivattyú. Ezek cseréje,kiszerelése a sokszor nehéz vagy szinte lehetetlen a motor kiszerelése nélkül. Vezérlésre contitech szíjat ajánlom, skf feszítőket (gyári beszállítók), lánc trw,swag, vagy gyári,feszítő gyári vagy ina. Persze ez csak ajánlás. Febi motor alkatrészeket nem ajánlom,személy szerint nekem nem váltak be,bár az áruk csábító,de nem annyival,hogy megérje rizikózni.
Szerencse hogy nem láncos hanem színpad mert a lánc + feszítő mind két oldalra 200 ezer lét volna de abba a szerelés nincs benne! Az olajpumpa lánc 8000 Ft! De nem tudom kell e hozzá még valami majd kiderül! Persze ha tényleg az a baja, mert ezt telefonon keresztül mondta a szerelő meg hogy ez betegségük... Majd meglátjuk mi lesz!! Ugye amit te is mondtál hideg indításánal lánc csörren és hallatszik plusz szar az alapjárat!
Szia! Képzeld el ez a motor ami nekünk van nem is láncos hanem szíjas és az is kiderült hogy az olajpumpa lánc csörög! A kérdésem az lenne hogy ennek a cseréjéhez tényleg ki kell venni a motort?? ( A szerelő azt állítja)