Sziasztok, ma elképesztő szíváson mentem keresztül a 2008-as RP13 gépemmel.
Művelet: hátsó lengőkar kiszedése és minden tűgörgő átzsírzása.
Szépen is ment a dolog a kardán szétszedése és a lengőkar kiszedéséig. Utána kutyacsontok elengedése, majd jött a hidegzuhany: a kutyafej(vagy nem biztos hogy ez a neve:) ) 3 pontjából az egyikből csak úgy lehet kihúzi a csavart(tengelyt) és kivenni a perselyt hogy átzsírozd a tűgörgőket, ha leveszed a középsztendert. Ott viszont mindkét oldalon úgy van bent 1-1 csavar, hogy a kipufogótól nem lehet kiszedni. Természetesen nem lehet rajta akkorát feszíteni meglazítva sem, hogy ki tudd húzni.
Olvastam neten megoldásokat, elvágják a csavar fejét, fúrnak plusz lyukat a konzolon, hogy kiférjen stb stb.
Ez a srác pl levágja a csavar fejét 31:30-tól orrfűrésszel:
https://youtu.be/uxM083YoWR4?t=1864
Természetesen flexel nem fértünk hozzá, orrfűrész nem volt a környéken sem, valamint a kipufogót sem akartuk az összes idomzattal leszedni a blokkról.
Így ez az egy tűgörgős rész kimaradt, minden mást eltakarítva és átzsírozva összeraktunk.
Csinált már ilyet valaki? Van rá valami tuti módszer, hogy csavar vágás és kipufogó leömlősor levétel nélkül kijöjjön a középsztender?
Quattroman, hogy szoktad ezt megoldani? :)