Sziaszto! Nem láttam olyan topicot, amin a Colt-ososkat gyüjtené össze.
másfél hónapja vettem 1 97-es 1,6 Coltot, szeretnék minnél több infót megtudni a Coltokról, tuningolhatósági lehetőségeket, ajánlott mitsu-s szervízek, megismerkedni más Coltos társakkal. Esetleg, ha a topic jobban belendül találkozót szervezni, stb.
Remélem minnél több Colt-os társam fogja lakni a topicot!
Most kicsit utanakerdeztem, es hat vegulis ki lehet csengetni egy vez.szij cseret, bar a gyertyaknak nem neztem utana. Viszont ahhoz azert draga, hogy csak ugy lecsereltessem.
Nem tud valaki egy jo modszert, hogy hazilag kiderithessem kell e cserelnem vezerlest, vagy jo allapotban van/le volt cserelve?
Az induláskor jelentkező zajok nekem nem tüntek fel, bár mostanában nem figyeltem kívülről az autót indulás után járatva.
Az én autóm is azonos évjáratú, és hasonlo km-es. Én azonban cseréltem szíjat, gyertyákat olyan 90E környékén. Nem olyan nagy összeg azért, hogy nyugodtabb legyél.
Hat ratapintottal a lenyegre, gazdasagi totalkaros lett egy kb. 10-20kmh-s utkozestol, de aztan megoldodott egy olcsobb szervizben :)
Viszont a hatso ajtot cserelni kellett, talaltam bontottat, es kapott egy szarnyast. Valamint a zar is beragadt, es belulrol sem lehetett nyitni, igy azzal is kellett kezdeni valamit.
Egyebkent hamar itt tartunk kerdeznem, hogy mi a velemenyetek arrol, hogy amikor elindulok a geppel, inditas utan meg egy jo darabig, mondjuk kb. negyed ora, eleg hangos zakatolast hallok a motorterbol. Tehat olyan mintha a gorgok iszonyatosan nyikorognanak, viszont a dolog 'bemelegszik' es elhalkul egy ido utan minden alkalommal. Lehet ezt valoban csak rahagyni a bemelegedesre, vagy elkepzelheto, hogy mar gaz kezd lenni a vezerlessel?
A coltunk amugy '97-es, es viszonylag megbizhato 105ezer km van csak benne. Azonban amelett, hogy az idoszakos szervizes pecsetek benne vannak a konyveben, 100%-ig azert nem vagyok biztos benne, hogy le lett cserelve a vezerles anno. Mivel konkret szoveg erre nem utal, csak az adott km-eknel van benne egy-egy pecset..
Nyugtassatok meg, hogy aggodalomra semmi ok, es nem kell csak ugy elmennem lecsereltetnem vezermuszijjat meg mindent csak ugy a biztonsag kedveert!
Van egy 2004-től gyártott Coltokra jó gyári tetőcsomagtartóm. Én eladtam a kocsit (most Lancer kombit hajtok) de az új tulajnak kellett és csak erre a típusra jó a tetőcsomagtartó. szóval ha valakit érdekel írjon. Újonnan 30 felett van az ára én ennek a töredékével beérném.
A 2003-as 1,3-as Colthoz nem volt szerencsém, de váltóolajat, meg gyertyákat cserélni 40000km-nél szerintem nem kell, ha normálisan volt használva. A Mitsubishi topicban itt, vagy a a Mitsubishiklub.hu-na fórumon kérdezd McElek16V-t ő mindent tud ami 1 micuhoz kell.
Érdeklődnék, hogy van-e valakinek tapasztala 2004 után gyártott Colt esetében (1.3 benzin) mennyire indokolt a 40.000-es szervíznél lecserélni a váltóolajat, illeteve a gyertyákat? Vagy csak túlbuzgóság a gyár részéről, mert más autóknál ezeket csak jóval később írják elő. Előre is köszi!
Sziasztok! A feleségem birtokában van egy jó állapotú, lejárt műszakis, biztosításos 1987-es Colt T 10-es utolsó darabok egyike, bármilyen cseretárgyért el lehet vinni! Vagyis majdnem ingyen! Már többször hirdettem itt ott, a kutyát sem érdekli trabanthang@citromail.hu
Sziasztok! Figyelmetekbe ajánlom a mitsubishicolt.lap.hu oldalt, mely jól áttekinthető módon összegyűjti a Colt-tal kapcsolatos információkat. Tesztek, adatok, háttérképek, videók, stb.
Sziasztok! Kellene nekem egy hivatalos szervízkönyv az 1984-1988 as coltokhoz! Nem a kék kötetes hanem ami német nyelvű és a borítón egy vonalrajzból rajzolt colt van! Ha valaki tud ilyen könyvről vagy be tudná szkennelni vagy netalántán el akarná adni szóljon! Igazából a karbi beállítás érdekelne! 3 coltom van egy 1984es egy 85 ös és egy 87 es! Elöre is köszönöm a segítséget!
Valamikor a család kedvence voltam. A gazdám unokája igy hivott: ANTÓ. Egy csillogó villogó ezüstszínűű 1.5-ös colt glx voltam, 22 évig szolgáltam, egy kicsit megkoptam,de mindig topp-on voltam faltam a kilómétereket szám szerint 200000-t. MOST BETEG VAGYOK. Elromlott a váltóm. a gazdám darabokra szedte, de nem talált semmi hibát .Összerakás után még körülbelül 2000 km-t mentem hibátlanul, de egyszer Sárvárról több mint 1oo km-t ötödikben kellett hazajönni mert más fokozatot nem találtak rajtam. Nagy kaland volt képzelhetitek. Nos, akkor az udvaron kötöttem ki, a helyemet a garázsban eygy puccos Citroen Xantia foglalta el.
SEGÍTENE VALAKI MEGYÓGYITANI, VAGY ÚJ GAZDÁT KERESNI?
Ha nem, felajánlom még hibátlan szerveimet sorstársaimnak egy jelképes adományért. antó.
Igen én is tavaszra gondoltam, de ahhoz, hogy jó legyen, ahhoz már most el kell kezdenem a szervezkedést! Írjatok az m.colt@freemail.hu e-mail címre, hogy meglegyenek az e-mail címek és tudjunk levelezni. Hamarosan honlapot is csinálok!!!! Minnél többen vagyunk annál jobb!!!!
Szeretnék rendezni egy mitsubishi colt találkozót! Aki benne lenne egy jó nagy találkozóban, programokban, gyorsulásban, stb, az írjon nekem a m.colt@freemail.hu - ra!
Kérdésem lenne. A szerelőm azt mondta, hogy elosztófejet kell szereznem, addig nem életképes a gép. ('94 Colt 1.3 glx) Ha esetleg valakinek lenne ötlete, hogy hol tudok beszerezni ilyet, az légyszíves írja meg, mert a szaki 30 körül tudna, ami sztem horror. Esetleg komplett motor is érdekelne, ha jó állapotban van, de kizárólag Magyar papíros.
Felrakattam egy direkt szurot, nagyobb fordulaton gazadasnal elegge durva hangja lett, egy kicsit meg is lepodtem rajta, bar tudtam hogy ez ilyen.
A kerdesem az mi baja lehet a mociank ettol?
Sportdob van rajta, meg egy nagy direkt szuro mas nincs mahinalva
(1.3 16v 2002-es).
A hondaknal (civic) olvastam, hogyha direkt szuro kerul ra rezonator feltoltot is cserelni kell.
Illetve nem e kene computerrel megnezetni, vagy allitani vmit rajta?
Alacsony fordulaton 2k kornyeken semmi extra, hangtalan, felette egyre durvabb, es nem is kozvetve a forulatszamtol fugg hanem hogy a gazt mennyire nyomom, de ha a motor meg nem is erte el a nagyobb fordualtot egy egy gazfroccsnel duborog rendesen, ha meg lassan erem el az a fordualtot akkor nincs ilyen hang, vagy joval szerenyebb.
(a gyári legszuro friss elvego beomloje ami az akkumulator mogott van ugye elegge le van szukitve, ehhez kepest a driekt szuro joval nagyobb feluleten engdi be a levegot)