Keresés

Részletes keresés

Joejoe1974 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 3822

Ma ide is ért.

 

 

Előzmény: Joejoe1974 (3821)
Joejoe1974 Creative Commons License 2014.07.18 0 0 3821
Sikerült szerezni olcsón egy vas krosszkormányt,Etz kuplung és fék konzollal, gázkarral, markolatgumival.Szinte a fékkar és kuplungkár áráért :)
Joejoe1974 Creative Commons License 2014.07.18 0 0 3820
Nézd csak :

http://www.kepesmotor.hu/jawa-segedmotor/p880579

Ez milyen megoldású gép, egy közeli mester ötlete és építése. Az ő segítségével került anno az én piros gyorsasági Mustangomra is Babetta henger :)
Előzmény: MECSI (3819)
MECSI Creative Commons License 2014.07.17 0 0 3819

és hogy oldanád meg a babeta rövidebb lökete miatti időzitesi gondokat? van rá recept?

Előzmény: Joejoe1974 (3818)
Joejoe1974 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 3818
A váz,a kerekek, tank, blokk maradna.Előre menne az Rd villa, kapna egy tirisztoros gyújtást,Babetta 210 hengert és fejet,Simson kuplungot, Simson karbit,terepgumikat.
Előzmény: MECSI (3817)
MECSI Creative Commons License 2014.07.16 0 0 3817

van SK-ban és CZ-ben szubkultúra ahol tuningolt pincsik meg mustangokkal krosszaznak. állítólag léteznek 5 sebességesek is. akivel beszéltem állítja hogy jó móka. őmaga is egy honda krosszvázat árult amibe ilyen motort akart rakni aztán eldöntötte hogy inkább a gokartját fogja tuningolni...

Előzmény: Joejoe1974 (3816)
Joejoe1974 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 3816
Nem irtam még amíg nem biztos, de sikerült aprópénzért venni egy tárcsafékes kereket az Rd- be, úgyhogy elöl és hátul is tárcsafék lesz a kis Rd alatt :) Mivel az első villa vékony (27mm) és hosszú is meg keskeny a villahíd, terveztem hogy másikat veszek bele. Ma lemértem hogy 13centivel hosszabb az Rd első villa mint a Mustangé, így az új hely és projekt adott. Mustang enduro építés :)
plzltn Creative Commons License 2014.07.14 0 0 3815

Na, és azt kérdem, ez mennyi volt, vagyis mennyi a tisztán építés része? Onnantól, hogy elkezded a tejes ládákból az első darabok kézbevételét.

Előzmény: Törölt nick (3812)
Joejoe1974 Creative Commons License 2014.07.14 0 0 3814
Nagyon kellemes látvány!
Előzmény: MECSI (3810)
Joejoe1974 Creative Commons License 2014.07.14 0 0 3813
A srác úgy tűnik eladja a sajátját,így az egész megmarad nekem. A sorsa még bizonytalan, lehet megmarad nekem,egy mindennapi használatra alkalmas gépnek pár módosítással (tirisztoros gyújtás stb) vagy továbbadom némi haszonnal.
Előzmény: MECSI (3802)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.14 0 0 3812

Ez az érkezéskori állapot:

 

 

4 tejesláda motoralkatrész + a váz.

A blokk csavarra bontva,de azt addigra már félig összeraktam.

A felesleget később eladtam a Zolinak,az Izs mágusnak.

Előzmény: plzltn (3809)
sutamsteve Creative Commons License 2014.07.14 0 0 3811

Köszi szépen!

Előzmény: MECSI (3805)
MECSI Creative Commons License 2014.07.13 0 0 3810

van ott pár építés ez konkrétan nagyon tetszik!

Előzmény: Törölt nick (3808)
plzltn Creative Commons License 2014.07.13 0 0 3809

Ebből mennyi az induló "roncs", az alap, amit első képeken láthattunk?

Előzmény: Törölt nick (3807)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.13 0 0 3808

Még az oroszok is megdicsértek:

 

 

http://vk.com/club17705191

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.13 0 0 3807

Kb 250 e forint,okmányok és műszaki nélkül.

Szokta is mondani a feleségem,hogy nem vagyok normális,ennyi pénzért már motort lehet venni.

:)

Én meg azt mondtam neki,hogy venni bárki tud,én építeni akartam magamnak.

:)

Előzmény: plzltn (3806)
plzltn Creative Commons License 2014.07.13 0 0 3806

Meg szabad e tudnunk, mennyibe került ez az átalakítás, talpraállítás? (ha nem, azt a választ is elfogadjuk!)

Előzmény: Törölt nick (3803)
MECSI Creative Commons License 2014.07.12 0 0 3805

sacc! a gyári nyomaték 1, 5 szörösénél ne számolj többel.  ha rágebbi típus több mint 20 éves akkor esetleg a duplájával. Abból indultam ki hogy turbósítanak motorokat ahol nem a fordulatszám növekedésével érik el a teljesítményt, ott biztosan erősebb rugókat raknak be meg szinterbetétet meg ilyesmik...

Előzmény: sutamsteve (3804)
sutamsteve Creative Commons License 2014.07.12 0 0 3804

Egy érdekes kérdéssel kereslek meg titeket. Egy kb. 500 ccm egyhengeres 4 ütemű motor kuplungján az átvihető maximális nyomatékra lenne szükségem egy nagyságrendi adatra. Ez egy olajos kuplung, kb. 10 lamellával (majd megnézem pontosan is). Hasonló kaliberű motorokhoz alkalmazott kuplungról van mérése, esetleg adata valamelyikőtöknek amit megoszthat? Kb. nagyságrendi becslés is érdekel, bár konkrét adat hasznosabb. Egyenlőre nagyságrendi tájékozódásként keresek adatot, mert most még pontos mérést nem tudok elvégezni, azonban saccolnom kell valamivel. A későbbiekben már lehet hogy lesz mérési adatom.

 

Egy egyetemi járműépítő csapat tagja vagyok, és az általunk épített járműhöz szükséges az adat.

 

Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.12 0 0 3803

Én is remélem.

:)

Csak nem kötnek bele hogy itt-ott belenyúkásztam kissé.

:)

Mikor az NSU chopperemet vittem műszakira,kijött egy fiatal vizsgabiztos,és megkérdezte mi ez?

Mondomneki,hogy egy NSU.

Megnézte a papírokat,és kiderítette hogy tényleg egy NSU.

Erre aszongya,hogy ő nemcsak hogy nem látott még ilyet,de még csak nem is hallott róla hogy ilyen motor létezik.

Megnézte a vázszámot meg a motorszámot és kitöltötte a papírokat.

Abban reménykedem,hogy most is így lesz.

:)

 

Előzmény: MECSI (3801)
MECSI Creative Commons License 2014.07.12 0 0 3802

ismerős az érzés :-) ugyan így voltam a 350essel. addig nem nyugodtam míg nem indult. most várja, hogy történjen valami...

Előzmény: Joejoe1974 (3798)
MECSI Creative Commons License 2014.07.12 0 0 3801

egy ilyen pikk-pakk mocira nem adni műszakit az elég durva lenne.

Előzmény: Törölt nick (3800)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.11 0 0 3800

Nakéremszépen,Május 29.-én az ocsmányirodába beadott szürke forgalmira több mint 1 hónapos nyűglődés után ma rábólintottak,és végre hajlandóak voltak kiadni az új forgalmit.

:)

Most már csak a műszaki vizsga és az eredetvizsga szükséges,és célegyenesbe érek.

:)

(azé a műszaki az még egy külön műsorszám lesz)

:)

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (3703)
Joejoe1974 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 3799
http://youtu.be/79WI60Oz7p0
Joejoe1974 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 3798
Bár nem volt tervben,de indult egy új projekt. Haver talált olcsón egy Jawa Mustangot.Olyan olcsón hogy még bontásra is megéri elhozni. Úgy beszéltük hogy fele-fele fizetjük. 5ezerért adták. Képen látszott hogy rozsdás a tank meg szakadt az ülés. Elmentem megnézni. Gumik jók,km óra szép, kormány és szerelvényei szépek.Az első kerékben nem volt belső, így vittem a sajátom hogy el tudjam tolni. Ahogy elindultam vele a város másik feléből (3és fél km) esni majd szakadni kezdett az eső. Hazavittem, beraktam a garázsba.Másnap átnéztem jobban.Saválló láncvédő, elöl szép felni, villa nem lóg, van utólag felrakott féklámpa stb.Blokk polirozva volt,henger és fej homokfújva, kipufogó csak felületi rozsdás.Egy éve lett rendberakva, azóta a tank rozsdás mivolta miatt állt. Hengerfúrás, új dugó, saválló csavarok stb.Mivel nem akartam kárt okozni így először levettem a hengerfejet. A dugó felső holtponton állt, és látszott hogy megkapta a rozsda. Óvatosan elkezdtem lazítani,akkor láttam hogy a hengertalp alól barnás lé csorog!Sikerült lehúzni a hengert és a lé csak folyt tovább. Sajnos felújítás után nem rakta helyére a légszűrő csövet, és be sem dugta egy darab ronggyal. Egy éven át ment a nedvesség bele. Alaposan kicsorgattam a vizet belőle, majd másnap bőven kapott olajat. Ránéztem a gyújtásri is. Riga trafó, szikra semmi. Dekni le, egy lógó drót. Akkor látom hogy a kondi hiányzik! Kerestem egyet,beszereltem. Szikra még mindig semmi. A traóra menő vezetéket áthidaltam,egyből lett hatalmas szikra! Ezen felbuzdulva tömitést vágtam és felraktam a hengert meg a fejet. Kis féktisztító a karbi torkába, és két három rugásra indult is! Ma rá kötöttem a Babi tankot, szépen indult is vele. Csak láttam hogy folyik a benzin a motor alá.Levettem az úszóház fedelet, úszó beragadva, meg a fúvókák is teljesen eldugulva. Takarítás után abbahagytam az eső miatt.
Gyula-bá Creative Commons License 2014.07.11 0 0 3797

"... Nem rázott még meg?" - Mitől "rázott" volna? Két darab krokodil csipesszel csatlakoztatott próba lámpa és nem kell semmit megbontani (kikötni, szétszedni).

Nem véletlen, hogy a gyártók is ezt a módszert ajánlják.

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.11 0 0 3796

Hát,megint csak nem értem.

Nekem meg az nem jutott eszembe,hogy bekötött trafóval állítgassak a gyújtáson.

Nem rázott még meg?

Előzmény: Gyula-bá (3792)
MECSI Creative Commons License 2014.07.08 0 0 3795

ide is felírom...

a következő motoslalom időpont 2014 július 26. Dunaszerdahelyen (Dunajská Streda, Szlovákia, a Slovakiaringtől kb. 6km)

 

délelőtt edzések, 8 as pályán és a gymkhana pályán párhuzamosan

délután verseny, először a 8 as pályán utána a gymkhana pályán

 

minden érdeklődőt szeretettel várnak a szervezők

Gyula-bá Creative Commons License 2014.07.08 0 0 3794

"... ismertem fel ezt a lehetőséget. (és működik is!) ..."

Igazad van, fizikailag lehetséges mint ahogy lehet fejjel ülni a bilire csak valamilyen okból nem szokás. :D)

A multiméter jó megoldás annak akinek van, én is ezt használom.

Előzmény: plzltn (3793)
plzltn Creative Commons License 2014.07.08 0 0 3793

Én se! Csak most a párbeszédetekből ismertem fel ezt a lehetőséget. (és működik is!)

Ha én életemben egyszer-kétszer gyújtást állítok (bár inkább ne is kelljen), akkor a multiméterem rövidzár sípolóját rakom rá, (akku nélkül...) így oda se nézve tudom detektálni az állapotváltozást.

Előzmény: Gyula-bá (3792)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!