Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.03.15 0 0 1188
Képzeld, vissza tudtam olvasni, plusz szövegértelmezési problémákkal sem küzdök, kicsit összemosva ment a téma.
De látom a személyeskedés az ami a legjobban megy neked.
Előzmény: Törölt nick (1187)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.15 0 0 1187

Szerintem te tényleg nem tudsz vissza olvasni, ezért nem érted, hogy mihez kapcsolodott a válasz, de az is lehet, hogy értelmezési gondokkal küzdesz.

Előzmény: Törölt nick (1186)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.15 0 0 1186
Érdekes, hogy nem egyedül én értelmeztem úgy az írásodat, ahogy, szóval talán pontosabban kellene fogalmazni.
Előzmény: Törölt nick (1183)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.15 0 0 1185
Annyit pontosítanék magamon, hogy a Fűzesi kasznis járműveket az acélvázasítások időszakában Szombathely számára Budapesten, a Dózsa főműhelyben gyártották!
Előzmény: Törölt nick (1183)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.15 0 0 1184
Ne haragudj, de hogy honnéd veszed ezt a badarságot? Kicsit jobban kéne ismerni az 1000-es típus félépítését.
Előzmény: Zolcsi67 (1182)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.15 0 0 1183
Ki írt ilyet? Ha reagálsz, nézd már vissza, hogy miről van szó, és ne csak zsigerből reagálj. De a gyengébbek kedviért pontosabban leírom, jó?
A kolléga írta, hogy a Fűzesi műhelyben készültek öt ablakos, meg négy ablakos acélvázas kasznik, és erre írtam, hogy készült három ablakos kaszni is. Azt sajnálom, hogy valamit nem tudsz értelmezni, de van ilyen! én mindig tudtam, hogy az ezres sorozat az öt ablakos, és a 2500, 2700, favázas kapott négy ablakos kasznit, tehát ne írj hülyeséget nekem válaszként, ha megkérhetlek a jövőben. Azt meg illene tudni, hogy Szombathelyen közlekedek ikerkocsik háromablakos kocsiszekrénnyel, tehát a te szavaddal élve, "ne kevered a szezont a fazonnal"!!!
Előzmény: Törölt nick (1180)
Zolcsi67 Creative Commons License 2009.03.14 0 0 1182

Ja bocsánat, más kérdésre reagáltam.

Szóval nem építették vissza az 1074-est gyártáskori favázasra, az acélvázas szerkezet megmaradt. A lemezelését szedték le, és az eredetihez hasonló faburkolatot tettek fel.

Előzmény: Törölt nick (1177)
Zolcsi67 Creative Commons License 2009.03.14 0 0 1181

Az 1000-es típus ötablakos karosszériát kapott. Rövidebb tengelytávú kocsik négyablakosat.

Szóval négyablakos ezrest nem láthattál.

És mivel az 1000-esek voltak sínfékkel felszerelve, az 58-ason az járt. Előtte közlekedett ugyan BKVT eredetű Q kocsi is, az meg nem volt acélvázas.

Előzmény: Törölt nick (1177)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.14 0 0 1180
A budapesti 1000-es sorozat (ex BKVT V típus) kocsik soha nem készültek három ablakkal, és a vasvázasra átépítéskor sem készült három ablakos verzió.
Szombathelyre meg pláne nem, kevered a szezont a fazonnal de nagyon.

Szombathely gyárilag háromablakos kocsija a BSZKRT benzinmotoros kocsijai voltak, amik át lettek alakítva villamos motorkocsiknak.


Szombathellyel kapcsolatos információk itt :
http://villamosok.hu/nza/szombathely/index.html
Előzmény: Törölt nick (1179)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.14 0 0 1179
Készült három ablakos kivitel is, Szombathely részére is.
Előzmény: Zolcsi67 (1176)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.14 0 0 1178
Sok apróbb eltérés volt az acélvázas ezreseken,de a jármű paraméterei megegyeztek, így az őt ablakos felépítés is.
Előzmény: tehtube (1175)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.14 0 0 1177
Akkor pontosíts, de a reagálásod értelmetlen az adott témához. Azt nem tudod, hogy az 1031, 1049-es sörvillamoson üdítőt is lehetett kapni? Kb ez a kategória.
Előzmény: Zolcsi67 (1174)
Zolcsi67 Creative Commons License 2009.03.14 0 0 1176

A Füzesi Főműhely acélvázasított villamosokat négy- illetve ötablakos karosszériával, a tengelytávtól függően. Az 1000-es ötablakos volt.

Előzmény: tehtube (1175)
tehtube Creative Commons License 2009.03.14 0 0 1175
Lehet hogy az emlékezetem csal, de mintha "kétféle" ezresre emlékeznék ebből a modernizált külsővel. Az egyik négyablakos volt amit mint 58-ason láttam, a másik ötablakos amit inkább az 56-oson láttam. De lehet hogy tévedek.
Előzmény: Zolcsi67 (1174)
Zolcsi67 Creative Commons License 2009.03.12 0 0 1174

"1074. selejtezve, 1984. szeptember 1. Favázasra visszaalakítva múzeumi céllal"

 

Akkor pontosítsunk: vasváz, az eredetihez hasonló faburkolattal.

Előzmény: Törölt nick (1155)
Ep128 Creative Commons License 2009.03.12 -1 0 1173
Igen, kb. én is így saccolnám...
Előzmény: tehtube (1172)
tehtube Creative Commons License 2009.03.12 0 0 1172
Ismerősnek tűnik a hely. Esetleg a díszesebb kerítés a volt kanadai követség, szemben vele a Szarvas Gábor úti megálló?
Előzmény: jázminapja (1168)
tehtube Creative Commons License 2009.03.12 0 0 1171
Valóban, megnézve a fotógyűjteményedet. Ott a 81-esek mind balrahajtsban közlekednek. Itt az áramszedő alapján jobbrahajts van, ami 1941 októberétől létezik. Meg a bunker is sejteti a '41-55 közötti időszakot.
Előzmény: Ep128 (1170)
Ep128 Creative Commons License 2009.03.11 -1 0 1170
Pont ez a kép "így" nem, csak hasonló! (Megkaphatnám nagy(ob)ban...? :-) )
Előzmény: tehtube (1167)
Ep128 Creative Commons License 2009.03.11 -1 0 1169
Hűűű... Ezeket megkaphatnám "nagyban"? :-)
Előzmény: jázminapja (1168)
jázminapja Creative Commons License 2009.03.11 0 0 1168

 

Előzmény: tehtube (1167)
tehtube Creative Commons License 2009.03.11 0 0 1167
Nem tudom volt-e ez a kép?
**BPO-700** Creative Commons License 2009.03.03 0 0 1166
Ez a kép jobban lejön nekem is! :)
Előzmény: Sinbiciklis1 (1165)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2009.03.03 0 0 1165
Nekem nagyon ez j5t le belőle.
Előzmény: **BPO-700** (1163)
Zolcsi67 Creative Commons License 2009.03.03 0 0 1164
Esetleg ezt is figyelmetekbe ajánlanám.
Előzmény: division by zero (1162)
**BPO-700** Creative Commons License 2009.03.02 0 0 1163

Azt én is észrevettem, hogy rövid idő után már meg is szűnt.

Akkor azt akarod mondani, hogy bizonyos szakaszon, a rossz pálya miatt nem volt biztonságos a közlekedés? És ezt a "58A/58B" állapotot 2 hétig tartották fent és busszal pótólták tovább?

Előzmény: Sinbiciklis1 (1161)
division by zero Creative Commons License 2009.03.02 0 0 1162
Villamosok.hu-t nem árt néha olvasni :-)
Ott a válasz:
"A BSzKRt megtartotta a kocsik pályaszámait, egyedül a legutolsó 1080-as kocsit számozták át kerek 1000-esre. "

Meg arra is, hogy mikor jártak utoljára:
"A nappali forgalomban utoljára a 41-es vonalon közlekedtek, valamint a 47É jelzésű éjszakai járaton 1984. szeptember 1-ig lehetett velük találkozni. "
Előzmény: Ep128 (1159)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2009.03.02 0 0 1161
Vissza olvasva a pályahiba és az 1 vágányú közlekedés stimmel, de ha figyelmesen olvasod a magad által belinkelt oldalt, ez kb. 2 hétig tart6ott.
Előzmény: Sinbiciklis1 (1160)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2009.03.02 0 0 1160
Az 58-as vonal volt ketté vágva, nem a Zugligeti úti sínek!!! Ennek valszeg pályahiba lehetett az oka. Tehát rendszeres közlekedésre, pláne utasokkal, nem volt alkalmas, de ez nem jelenti azt, hogy 1 kocsi, ne tudna rajta esetleg végigmenni! Bár abban az időben, ott laktam a remizzel szemben, én erről a kettévágásról sosem hallottam. Ettől persze még lehetett, de biztos, hogy minden kocsi saját kerekén hagyta el Szépilonát. Itt már rég elfelejtettük őket, amikor csodálkozva tapasztaltam, hogy máshol még járnak.
Előzmény: **BPO-700** (1156)
Ep128 Creative Commons License 2009.03.02 -1 0 1159
Igen! Kösz! :-) (De az már a múlt homályába vész, miért lett 1000. Mert -ezek szerint- még üzemelt, amikor ezzel a pályaszámmal élt, tehát nem a múzeum kedvéért lett kerek 1000. Gondolom valami pályaszámokkal történt "kirakós" állhat a háttérben. :-P )
Előzmény: jázminapja (1158)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!