Eladóvá vált a Opel Vectra B caraván 2.0DTI autóm, nagyobbra cseréltem C-re.
Irányár 360.000ft
Az autó napi használatban van, a mociban kb 110.000km ,adagoló cserélve egy 2000-es autóból. a futómű is átépítve. Téli , nyári garnitura gumi. Tempomat utólag beépítve. Egr kiiktatva. A klímában nincs gáz.
Valaki nem tudja Vectra B-ben bármilyen módon lehetséges a kormány távolságán állítani? Azaz hogy hozzám közelebb legyen, nem pedig fel vagy le. Akár úgy, hogy veszek rá valami adaptert?
. Üdv mindenkinek, vki megtudna mondani mire való a képen látható alkatrész? Vettem egy autót donornak 2.0 dti 101le vekit az én autóm ugyanaz az évjárat motor meg minden, de az én autómban csak a helye van meg, a csatlakozó is ott van a helyén, tehát gondolom utólag beszerelheto, a kérdés hogy mi a szerepe és hogy megeri-e vele vesződni vagy sem. Vizcsovek mennek rá meg egy vékony cső ami a gázolaj csővebe csatlakozik bele közvetlen a gázolaj szűrő előtt.
Valaki távirányító témában tudna linkelni valami útmutatót? A Vectrám központi zára egyik nap gondolt egyet, és azóta nem nyílik távirányítóval. Kicseréltem az elemet, de úgy se. Lehet mikor lemerült, akkor keletkezett a probléma, és újra kellene tanítani? Kulcsra nyílik együtt mindegyik ajtó. Valami videó vagy leírás van ennek megoldására online?
Ha valakit érdekfeszít az alábbi garnitúra akkor érdi személyes átvétellel várom jelentkezését. Kavicsfelverődés, apróbb karcok vannak, de nem volt újrafényezve és javítva.
Sziasztok!
Valaki tudna tanácsot adni, hogy Vectra b2 2.0 DTI esetében a váltó leszedesehez mindenképpen muszáj-e leszedni az bolcsot? Mert ahogy én látom máshogy nem fér se le se oldalra se fel 😂 ebből a típusból még nem volt szerencsém váltót kiszedni, ha valaki tud biztosat mondani akkor kérem ne tartsa magában.
Köszönöm!!!
Örököltem egy Vectra B-t, ami kb. 5-6 éve állt egy helyben egy udvarban szabad ég alatt. Annyit tudok róla, 1.6-os benzines motor van benne és amikor leállították, még működött mindene. Nyilván a papírmunka még jelentős időt fog igénybe venni, de gondoltam addig is felmérem, hogy egyáltalán érdemes-e foglalkozni vele vagy bontó (egyébként a kaszni egyben van, nincs nagy rohadás rajta). Olyan második/harmadik/talán "gyereknek" autó lehetne. Ahogy itt olvastam alapvetően megbízható autóról van szó. Mivel sokáig állt, egy jelentősebb szerviz biztosan kell: minden folyadék, szűrő, vezérműszíj, vízpumpa (?), gyertyák cseréje + fáradt gumi alkatrészek stb. És itt jönnek a kérdések, a véleményetek érdekel:
- Érdemes lehet ezzel foglalkozni?
- Lehet olyan tétel a szervizelés közben,ami miatt totál értelmetlenné válik a beleölt munka/pénz?
- Tudtok ajánlani olyan szerelőt/szervizt Budapesten (délkelet előnyben), aki/ami megbízható, lelkiismeretes és megvan a szaktudása ehhez a munkához?
Hátul nem dobféked van esetleg? Nem fog magasan a kézifék? Mert akkor lehet hogy nem állít utána az automata. De azért meg kéne próbálni egy légtelenítést is mielőtt elkezded cserélgetni a cuccost. Nem kell látványosan folyni a fékolajnak hogy levegős legyen. És lehet hogy csak a hátsó fékkör levegős.
Üdv. Problémával állok szemben,amivel kapcsolatban a tapasztalatotokat kérném segítségül!
x16xel gépjárműtípusról van szó. Nos a gondom az,hogy besüpped a fékpedál aztán kb a kétharmadánál felkeményszik és fog a fék rendesen. Fékolaj nem ment el,nem is csepeg,nem szivárog sehol. Fater szerint fékrásegítővel lesz gond. Mi a teendő?
hibát tárol csak néhány indítás után törli ha nem kritikus, rá kell dugni ahogy mások is mondják egy kiolvasót, jó az elm327 is SacnMaster progival ha nincs op-com, és menet közben nézni