Jaja, ismerek közülük néhányat, szlalomversenyen kűzdök is ellenük keményen, de a Károly pl. elég kemény dió...:( (Zöld X1/9)
MG-F vagy MG-TF fórumról én sem tudok, Elise sem lett volna, ha egymagam el nem kezdem, pedig még néhány Elise van még Magyarországon, csak őket nem érdekli sem a versenyzés, sem az internet, vagy hát egyenlőre még nem, na.:(
Jelenleg Angliában dolgozom. Láttam TVR, MG és természetesen egy-két Elise-t is. Olvasom a hírdetéseket az oldtimer magazinokban és sírok, annyira olcsón lehet csodálatos kocsikat venni. pl. 4 M Ft-ért már beszállhatsz egy jag E type-ba ... hihetetlen.
Ja, volt a TV-ben egy filmecske este a rendőrökről. Az egyik rosszalkodó , akit meggyőztek, hogy ne hajtson gyorsan term. ELise-zel üldözte a motoros haverjait ...
Még nagyon sok van hátra az alakítgatásból, vagy már látod az alagút végén a "fényt". Ha kész leszel, akkor esetleg megint összefuthatnánk...Kiváncsi vagyok, hogy mi lett a vége...:)
Ja, és ha a mobile.de -be beírod, hogy Jaguar, és csak azt állítod be rajta, hogy kombi, na akkor már kijön még a 4,2-es óriás kombi is, az asszem egy ex. halottaskocsi volt.
bocs. máshova is irtam és ott tényleg pihi van. mármint a forumon. de tudom magamról is hogy otthon azért megy a meló. mivelhogy most kezdtem csak fórumozni, már egy kicsi reflektálás a levelemre is óriási dolog nekem.ezt ti is biztos igy éreztétek anno. szóval sorry. jó lenne ha megirnátok hol mikor lesz verseny a közeljövőben. vagy helyet ahol utána lehet nézni. vmit láttam a korábbi levelekben majd megnézem. ne hidd hogy nem vagyok oda a gyári formákért. annyira harmónikus mint kevés efféle gép.megishagynám így ha lenne kettőre zseton. de kell egy donor ami korrekt,és nem akarok elszúrni egy csomó időt meg pénzt. az angol sajna kimaradt az életemből, igy még bajos eligazodni a kinti lapokon. de 2 hónapja járok suliba,és gyűrőm magam rendesen. köszi és üdv.
Mail megjött, csak az idővel nem álltam még eddig úgy!
Amúgy az Elise azért nem tökéletes, és ezt most a technikai oldalra értem. Én inkább azzal foglalkozom, mert maga a design nekem teljesen megfelel.
Még olyasmin sem gondolkodtam, hogy a lamellás légbeömlőket átépítsem rácsosra, amit sokan csinálnak már, mert nekem abból is a gyári tetszik jobban.
Létezik amúgy szerényen átépített verzió, nekem azb se jön be.
A régi Elise egy gyárilag durván átépített versenyverziója a GT1, de azzal utcára soha. Széles, mint állat.
Szerintem Google ---> Lotus Elise GT1, vagy egyszerűen Lotus Elise, és garantáltan órákon át a net előtt leszel!:)
Ja, hétköznapi használatra eléggé trükkös bír lenni a középmotor, tipikusan az az eset, ahol már jól meg kell gondolni a gázpedál lenyomását, de hát ez az X1/9-nél sem volt sokkal másképp.
Nézzél be a TVR fórumba is, azok is nagyon szép gépek, szintén angol gyártmányúak, csak a nyugati partról, nem a keletiről!:)
Amúgy meg nem alszik itt senki, én spec. a sajátomat faragom, nemsokára fontos versenyek kezdődnek, úgyhogy készülődöm!:)
Az angol fórumban jobban megtalálni, onnan kapom szinte az összes infót arról, hogy ha elakadok valamivel, mit hogyan!:)
hát ez a lény mindenhova odapötyög? persze mert érdekel amit írtok ,meg hát az a fránya vágy hogy én is részese legyek ennek a közösségnek. vagy 3 ó volt míg végig olvastam az összes hozzászólást. hát elég rendesen összement a mellényem mondhatom! gratula mindenkinek mert szuper a tudásotok, és az összetartásotok.találtam néhány eléggé pocskondiázó forumot is (hogyan lettem autódesigner) . engem a lotusban a funkcionitás (vagy hogy a túróba irják) és a klasszikus sportautó épités tökélye vonzott. de,és itt kéretik a köveket háromra dobni, a pofiját igencsak átszabnám. nem mintha nem lenne gyönyörű de ez az aludoboz kinálja magát a szobrászkodásra. apropopsi tud vki esetleg átépitett eliseről? ne haljon má ki ez a forum lécci! vagy ti má kiirogatátok magatokból ami odabenn feszült!? juteszembe még télvan és netán alszik az álmodozós versenyvéretek??????? ÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐ!!!!! üdv.:adren
Colin Chapman kitalálta, aztán egy darabig a Lotus gyártotta, majd mások is megvették a licencet. Az első cég a Caterham volt, aztán van a Westfield és mint írtam , lehet készletben is kapni.
Ez egy Rush, és én még mindig nem tudom pontosan, hogy mi is a pontos külömbség a Caterham, az eredeti Lotus seven, a HKT, a Westfield, meg a kitudjamelyik verzió közt. Asszem a HKT a legnagyobb, de mást nem tudok.
A szöveget olvastátok, amit odaírt a csávó?
Durva!
Faterom vette, amikor megtudta, hogy rákos lett. (gondolta beteljesül 1 régi álma) betegsége miatt nem tudta sokat használni.
Miután meghalt, anyám megtartotta emléknek.
Most, hogy anyám is meghalt, el szeretném adni, hogy ne emlékeztessen ezekre a dolgokra.
...szép múltja van a gépnek...
A Caterhamos dolog tényleg nagyon jó, Angliában nagyon finom cuccokat lehet hozzá kapni.
Lotus Elise:
Itt meg egy példa, hogy lehet elb.szni a belső terét az alu erőltetett felhasználásával:
Én is úgy tudom, hogy csővázas autót engedélyeztetni gyakorlatilag pokoli nehéz. Régen láttam BONTEX honlapján, hogy ők építenek Seven replikát. nem tudom, hogyan tudták engedélyeztetni.
De ha már erről beszélgetünk, a Discovery csatorán van egy sorozat, A racing car is born - versenyautó születik c. , ahol egy seven replikát raknak össze egy KIT -ből. Ha tudom, megnézem és nyáldazom .
Másik lehetőség behozni, az autoscout.de szoktam nézegetni. A reg adó kb 700 E -re saccolom, így kb. 1,5-2M -ből meg van egy pöpec járgány ...