Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni a következővel kapcsolatban. Az irányjelző kapcsolóm nem kattan vissza a helyére. Kapcsoló csere sajnos nem oldotta meg a problémát. Mi lehet a következő lépés?
Szia. Érdemes megnézni az üzemanyag pumpát, nekünk volt rá példa hogy visszaengedte az üzemanyagot. A pumpából csak a gyári jó az után gyártott gumi csövek nem. Én egy diagnosztikás vizsgálatot először végrehajtanák az üzemanyagrendszeren, azaz megnézném alapjáraton mennyit nyom a magasnyomású (kb. 250 bar v a felett) valamint a porlasztók korrekcióját kellene megvizsgálni, annak 0-0.5 höz kell közelítenie (ez csak új autóknál van), de a 0,6-0,9 körüli értékek még jónak mondhatók, ha ettől lényegesen eltér valószínűleg rossz a porlasztó. A porlasztót műszer nélkül is meg tudod vizsgálni ha megnézed a résolajveszteséget. Ezt úgy tudod megtenni, hogy a porlasztók visszafolyó csövei helyett kis csöveket raksz fel majd egy üvegbe bele engeded az üzemanyagot a magasnyomású visszafolyóját pedig ledugaszolod, ha valamelyik porlasztó kiemelkedően több ütemanyagot enged vissza (vagy úgymond "folyamatosan" folyik) akkor az a porlasztó cserés. Erről sok videót lehet találni youtubeon.
Szia! lehet h lelevegősödik a rendszer, inditás elött ha rápumpálsz a kézi "vérnyomásmérővel" ugyan az marad a helyzet?? buborékok nem vándorolnak a szűrő és a nagynyomású között? Nekem is hasonló a problémám,de hogy hol jut be a levegő az egyenlőre homály...üzemanyagszűrő csere volt mostanában?
Sziasztok. Vivaro 1.9 tdi 2003-as Renault motoros. 101 le. Az lenne a problémám hogy hidegen,melegen egyaránt sokat kell hajtatnom mire elindúl. Utánna teszi a dolgát megy ahogy kell. De nem értem miért indúl nehezen. Cseréltem nyomástartó szelepet, mapszenzort, légtömegmérőt és turbónyomás szabájzót is. Kérlek segítsetek egy tippel vagy véleménnyel. Köszönöm.
Kérdésem lenne: Trafic busz (120 e km, 10 év) első tengelye felől rugózó nyikorgás hallatszik, amikor pl fekvőrendőrön megyek át. (olyan mintha egy ülés lenne, ami rugózva nyikorog) Ha állva lengetem-rugóztatom nem csinálja, lengéscsillaptó jónak látszik, most volt vizsgán is. Nem tudom álló helyzetben reprodukálni... és így a szerelőnek sem bemutatni:-) Mi lehet, van ötlet? köszi
N1 kategória: Áruszállító gépkocsik, legfeljebb 3,5 t műszakilag megengedett legnagyobb össztömeggel. N2 kategória: Áruszállító gépkocsik, több mint 3,5 t, de legfeljebb 12 t műszakilag megengedett legnagyobb össztömeggel. N3 kategória: Áruszállító gépkocsik, több mint 12 t műszakilag megengedett legnagyobb össztöm
Renault Trafic 2.0 dci 2011-es váltó 6-ban búg, enyhén hallhatóan 5-ben is. 170e km, garantáltan. Gondolom váltó hiba, mit lehet kezdeni vele, hova érdemes vinni? Köszi.
Az volna a kérdés, hogy milyen kategória lesz ez a forgalmiban ( pályamatrica, súlyadó... szempontból ) ill. a kgfb-nél lehet érvényesíteni rá bónusz fokozatot? köszönöm
Köszönöm a választ. Egyszer már egy injektor volt cserélve, de akkor egyértelműen kijött az injektor hibája. Most viszont (ugyanaz a csapat) átnézte, mérte tesztelte és azt mondták, hogy nem injektor hiba. A szenzor még nem volt cserélve (15 éves) rendeltem egyet, ma kicserélem. Ha marad a hiba akkor viszont lehet, hogy Neked lesz igazad. Akkor már csak azt nem tudom hova menjek, aki kiméri nekem rendesen az injektorokat.:(
Ugyan ezzel szívtam én is. Ki is cseréltem a szenzort, természetesen nem lett jó. Sajnos a 4 porlasztó cseréje oldotta meg a problémát. Az újakat nem kellett felprogramozni az ECU-ban, beszerelés után simán működött. Szerencsémre egyik sem volt berohadva.
2005 évjáratú 2,5, 135 LE Vivarónál a "P0191 Rail nyomás szenzor 1 Nem elfogadható jel" hibakódot ír ki a műszer.
A hibajelenség az, hogy 4. és 5. fokozatban kis fordulatszámnál padlógázt nyomva leáll a motor (befecskendezés), gyújtás levesz-visszaad, utána minden megy tovább. (Olyan windowsos élmény, csak előzés közben kicsit kellemetlen...)
Volt már valakinek ilyen tapasztalata? Valóban ez a szenzorhiba okozza a hibajelenséget? Ez a szenzor helyileg hol van (a közös csövön a motornál fent, vagy a nagynyomású szivattyúnál) ?
Sziasztok! Van egy 2009 es vivarom 2.0 cdti busz . Olajcsere után, a szerviz lámpát szeretném kiütni, már több variáciot is probáltam amit a neten találtam (gázpedál lenyom, fék 3x stb.. ) de nem sikerült kiszedni. Valaki le tudná irni pontosan hogy kell? Köszönöm :)
Szeretnék segítséget kérni, hátha valaki találkozott már ilyesmivel.
1.9-es, 2003-as Vivaro. Időről időre lelevegősödik az üzemanyag rendszer. Szépen megy, dinamikus a motor, semmi baj, aztán egyszer csak nem indul be hidegen. Ezekben az esetekben mindig teljesen kiürül az üzemanyag szűrő. Légtelenítem, feltöltöm, nagynehezen beindul, aztán megint szépen teszi a dolgát. És egyszer csak újra...
Az új Renault Trafic Space Class-ban álló helyzetben néhány másodperc elteltével kikapcsol a rádió ("alap", MP3, Bluetooth, navigáció nélkül). Be lehet valahol állítani, hogy álló helyzetben is lehessen hallgatni a rádiót?
Üdv. Renault trafic 1.9 dci hullámzóan húz. Egr, legtomeg mérő, turbó nyomás szabályzó, turbó nyomás érzékelő, magasnyomású szabályozó szelep, cserélve tank tiszta hibakod nincs. Van valakinek tapasztalata vagy valaki járt már így.