Mi a véleményetek arról, hogy a tegnap megjelent Neckermann-katalógusból bőven vannak olyan utak, amiket már NEM lehet foglalni.
A webes foglalást ajánlják, hogy kényelmes, meg gyors, stb. de egy "bötű" nincs fent az új katalógusból, és mégis szinte minden "kellemes" árú út elfogyott! (És ez már nem az első eset).
Értitek ezt? Nekem valahogy gyanús. Nem lehet, hogy valami csókosoknak tartják fent ezeket az utakat? Valahogy hihetetlen, hogy egy délután mindenki előszezont foglalt, még akkor is, ha már a "First Minute"-val is hirdettek meg utakat. Nem is juthatott még mindenkihez el a katalógus. Valahogy nem tiszta ez!
A Neckermann web oldal hibásan kalkulálja a nyári apartman (Egyéni szállásfoglalás) árakat (legalábbis Olaszországba, mivel csak azt néztem). Az apartman árát még felszorozza a résztvevők számával is, így egészen meglepő összegek jönnek ki.
Próbáltam jelezni a hibát a Neckermann felé, de egyszerüen lehetetlen kontaktot találni. A kontakt link nem műxik, az üzenet küldés nem müxik, hát akkor innen üzenem............
Nem hiszem hogy kimondottan rád pikkelnek.Én is rendszeresen megrendelem, de még sosem kaptam meg. Igaz, még nem is utaztam velük. De akkor miért van a honlapukon az ingyenes katalógus rendelés?
8 napot voltunk Máltán a Neckermann-nal a Baystreet hotelben. Minden megfelelő volt, semmi gondunk nem volt az irodával. Bár mi tavaly Tunéziában a Karthago-val is ugyanígy elégedettek voltunk.
Most jöttünk haza Kos szigetéről Neckermann Tigaki Beach Hotel . 4* az ára is az.
A magyarokat következetesen a 3. emeletre teszik, nincs légkondi, (vagyis van csak némi nyöszörgésen és meleg levegőn kívül nem jön belőle semmi) éjjel 30 fok a szobában. A szoba - legutóbb ilyenben akkor voltam amikor 25 éve Veszprémben laktam munkás szállón egy hónapot, egyszerűen borzasztó.
Ha valaki a Last Minute katalógusben esetleg kiválasztotta, de még nem fizetett be, gyorsan keressen másikat!!!!
Később kiderült, hogy tényleg van 4*-os szárny, de a Neckermann nem oda foglalt szállást, de napi 30Eur befizetésével akár át is költözhetünk. Aztán amikor tényleg akartam akkor meg nem volt hely.
Egyedül a sziget szépsége feledteti a kidobottnak tűnő sok pénzt.
Tavaly Chersonissosban voltunk mi is a neckermannal a hotel sergiosba. Ezt a hotelt nem ajánlom senkinek. 3*-os szotüdülő jellegű, tele ndk-s némettel, akik minden nap hajnal 4-ig üvültöztek és csapkodták az ajtókat, aludni nem lehetett. És a kaja volt a legrosszabb, 3 kg-t fogytam, minden este csak a salátát ettem meg mert a többi ehetetlen volt. Ilyen németek számára kifejlesztett tömény zacskós kaják voltak. Ami előző napról megmaradt, felhasználták a másnapi vacsiba.
Egyébként Chersonissos nagyon jó hely, de bulizós, csak az menjen aki ezt szereti. Nem mondhatnám, hogy csendes.
De többet nem megyünk a Neckermannal!!!!!! Csak a szart adják el, borsos áron.
hát igen, egyre inkább igazolódni látszik, hogy a neckermann a magyar utasokat "tölteléknek" használja, a nyugati turisták megkapják a tuti helyeket, és a maradék sza.... helyre beteszik a magyarokat, hogy meglegyen a kihasználtság.
Megértem a felháborodásodat! Remélem mi nem járunk így a márciusban lefoglalt utunkkal. Egyébként másik topicokban is olvastam, hogy pont azokkal csesznek ki az utazási irodák, akik jó előre befizetik az előleget, aki last minute fizeti, az oda kerül, ahová kéri, aki meg hónapokkal előtte, azt van, hogy betelt címszóval máshová passzolják. A fene se érti az egészet.
nagyon megértelek, tavaly hasonló tapasztalataink voltak krétán a neckermannal. ugyhogy idén már teljesen önálló szervezésben voltunk/megyünk nyaralni, abból nem lehet nagy gond.
A feketelistás topikba már leírtam, most átmásolom ide is. Gumimacy: eddig mi is mindig meg voltunk elégedve a Neckermannal, és azt hittem, velünk nem történhet semmi rossz. A Neckermannban az eddig hallott rosszak ellenére is megbíztam. Eddig. Szeretem, ha jó előre minden el van rendezve, és hogy biztos legyen a kiválasztott szállás, már februárban lefoglaltam náluk. Neo Poriban egy négy csillagos szállodát. Nem mintha túl sok jót hallottam volna a környékről (turistagyár), de a Meteorákat és az Olümposzt mindenképp meg szerettem volna nézni, és ez jó kiindulási pontnak tűnt. Mindamellett finom homokos a strandja, és esténként lehet sétálni, nézelődni. Mikor odaértünk, kiderült, hogy túlfoglalás történt, de ne aggódjunk, 20 km-re kapunk egy 5 csillagos szállodát. Kérdeztem, hogy ott is van-e némi élet esténként, mert erről a helyről még soha nem hallottam. Persze, mondta az idegenvezető, ott is van város, élet, minden. Mikor megérkeztünk, még egyszer megkérdeztem, mivel nem láttam semmit, hol a központ, mutatta, hogy arra másfél percre. Hát a környéken elhanyagolt viskókon, egy bolton és két étteremen kívül semmi nem volt!! Egy préri közepére raktak minket. 10 km-re volt az első település, ahová esténként be lehetett menni. És a finomhomokos part helyett egy elhanyagolt, köves tengerpart fogadott. Mikor ezek kiderültek, hívtuk telefonon, hogy ez nem felel meg az elvárásainknak, értetlenségének adott hangot, hogy ez egy 5 *-os szálló (maga a hotel tényleg elég jó volt), 4 medencével. De ha én medencében akarnék fürdeni, minek elutazni egy tengerpartra? ( mellesleg rajtunk kívül mindenki AI volt, amitől eleve viszolygok, elnézést az ezt kedvelőktől) Már abba is belementünk, hogy apartmanba költöznénk, csak Neo Poriban. Két napig hitegetett, hogy talán sikerülni fog, de aztán semmi. Úgyhogy naponta 40 km-t kellett autóznunk a strandra. Igaz kaptunk kárpótlásul egy görög estet, amit disco és némi kacsatánc fűszerezett. Brr... Szerintem nem is kéne katalógust kiadniuk, minek válogasson a sok hülye, mi a megfelelő neki, legyenek csak Joker szállások! Én becsapva érzem magam, mert nem véletlenszerűen böktem rá egy hotelre, hanem azt szerettem volna. Tavaly Koson voltunk velük, nagyon jól éreztük magunkat nem kis részben a szállás és szállásadónk kedvessége miatt. Fontolgattuk, hogy visszamennénk, de ezek után ki garantálja, hogy tényleg ugyanoda mehetnénk?
Mi küldtünk egy e-mailt az ügyfélszolgálatnak nyaralás után pár nappal, hogy milyen problémák adódtak. Azt válaszolták, hogy Krétán sajnos nem lehet aludni, mert nagy a nyüzsgés! Ezek normálisak?????????
Tavaly mi is úgyanígy jártunk Kos szigetén. A szálloda nem volt az igazi (Lambi, Hotel Athina Beach), elhanyagolt kert, ocsmány kaja, mindez egy 3*-os, félpanziós, svédasztalos csomagban. A szálloda a görög besorolás szerint amúgy csak 2*-os volt.
A kajával kapcsolatban jeleztünk az idegenvezetőnek, pofákat vágott, de megígérte, hogy jelzi a problémát a szálloda vezetése felé. Jegyzőkönyvet - utólag sajnálom - nem vettünk fel, így panaszunknak semmi eredménye nem volt. Hazaérkezés után levél megy a Neckermannhoz, a válasz ugyanaz, eddig senki sem panaszkodott, a kert nem is elhanyagolt, visszatéríteni nem tudnak. Ez utóbbit nem is kértük, inkább csak jelezni szerettük volna, jóindulatból, hogy az említett helyett tanácsos kihagyni a következő évi kínálatból.
Mi is ugyanott voltunk tavaly szeptember utsó 2 hetében. Nekünk bejött, hogy a szálloda távol volt a nyüzsitől és nem kellett túl sokat bóklászni a központig (max. 20 perc séta).
Agia Pelagia nekünk nagyon bejött, üdítő kivételként az északi parton, még nem egy turista gyár.
A Capsis melletti főstrand emlékeim szerint egyébként aprókavicsos és nem homokos, ott a környéken igazán homokos nincs is, ami nekünk szintén jobban bejön.
Azért van, aki nagyon jó élményekkel tért haza Ródoszról - az ottani Neckermann képviselőnek írták ezt (feltételezm, hogy nem maga írta magának):
" Szóval én is csak csupa jó élménnyel jöttem el Rodoszról, s ez köszönhető Neked és munkatársaidnak. A kirándulásokkal kapcsolatosan csak azért javasoltam(tunk) itt alternatív lehetőségeket, mert senki sem a saját pénzének az ellensége.(Nyilván ha tud egyedül boldogulni) De ettől függetlenül a Neckermann egy profi cég, profi képviselőkkel, profi szervezéssel. Mégegyszer köszönjük a gondtalan nyaralásunkat."
Egyébként mi is már 3x utaztunk velük és mindig minden jó volt, ezért megyünk a Neckermann-nal az idén is.
Mi tavaly voltunk Agia Pelagiában, a Neckermannal. A Capsis melletti főstrand homokos. Van több, eldugott kis strandja, többségében kavicsosak. Tudomásom szerint a Capsisnak saját strandja is van (ugyanitt).
Kicsi falu, némi élet csak a főstrandnál van. Autókölcsönzőt többet is láttam, mi nem béreltünk, ezért erről közelebbit nem tudok, de mindenképpen érdemes, mert sokfelé el lehet innen jutni, maga a hely önmagában unalmas. Mi a falu másik végén voltunk a Blue Bay-ben, ez azért eléggé kiesett a "központ"-tól, ahová ti mentek, jobb helyen van. Elég sokat írtam 2005 júliusában erről a "Kréta" topicban, de azok a beírások inkább magát a szállodát, illetve a Neckermann szállodára vonatkozó információ elhallgatását érintették.
Hát - azt hiszem - túl sokat nem segítettem, de azért több, mint a semmi...
Edi6 Sok szerencsét. Ha problémátok van, azt javaslom még kint vetessetek fel jegyzőkönyvet a helyi Neckermann képviselővel, mert utána elhajtanak ha utólag akarsz reklamálni.
Sajnos én is a Neckermann irodát választottam az idei nyaraláshoz. Befizettünk egy krétai útra, de a katalógusban leírtaknak tényleg nem sok közük volt a valósághoz! Azt figyeltem meg, hogy nagyon sokan panaszkodnak rájuk, de ők azt állítják, hogy senkitől nem érkezett negatív visszajelzés. Szerencsére van még pár száz utazási iroda az országban, legközelebb máshol próbálkozunk. Szerintem csak jobb lehet.
Idén nyáron senki sem utazik a neckermannal? Napok óta nincs hozzászóló. Mi mindenesetre megyünk. Ha tudtok segíteni előző hozzászolásomba leírtakhoz, megköszönném!