Kormánykapcsoló egység (com2000) hiba gyanús a dolog.
Diaggal lehet, hogy látható, ha jelet küld a BSI-nek, miközben nem kellene neki. Ha az a rossz, szokták javítani a kart, mert amúgy csak egyben árulják a kapcsolóegységet. (Kivéve Kínát ;-) )
Sziasztok! Kettő hónapja vettem,egy 1.1-es méregzsákot..kb.kettő hete elkezdte,hogy menet közben gondol egyet és magától törli a hátsó ablakot,nyomja a vizet is! Fedélzeti komputer inaktív.
Pedig elég jól mennek azok a gépek. :-) Már ha jók.
Ha nincsen otthon diagod, ami valószínű a beírásból, akkor túl sokat nem tudsz tenni. Próbaképpen húzd le a légmennyiségmérő csatlakozóját (természetesen ne legyen gyújtáson ilyenkor!!) és menjél úgy egy kört ! Ha semmi változás, akkor dugd vissza és keríts valakit akinek van Lexia-ja és diagoljátok le !
Sziasztok ! Nem rég lettem c3 tulajdonos . Az enyém 1.4 HDI 2005 évjáratú . Az autó szépén indul hidegen melegen nem füstöl , de valamiért lusta és nehezen veszi vagyis reagál a gázadásra oLyon mint egy szivó disel , tudom nem egy erő gépek de ez valóban nem akar menni , csak 2400/fordulaton kezd jobban húzni . a turbó jó nem lóg semmije de mégsem az igazi mi lehet a gond valakinek valami vélemény jah és nincs hiba kód ! Üdv És előre is köszönöm.
Mivel már megvan a cikkszáma is, nem értem a problémádat. Besétálsz bármelyik márkakereskedésbe és rendelsz egyet. Ha mázlid van, még polcon is lesz belőle.
Amúgy meg a rezonátorral a kezedben besétálsz egy tisztességes o-gyűrű boltba és méret alapján veszel olajálló (pl. viton) o-gyűrűt oda.
Hello köszi a válaszod. Nem a turbó és a katalizátor közé hanem a turbó és a rezonátor közé szeretnék tömítést. Mellékeltem képet is az előző hozászolásomhoz, csak valamiért nem jelenítette meg.
Az a problémám akadt, hogy a 2003-as évjáratú c3-as 1.4 HDI motoros (8HX) a turbó és a rezonátor között szivárog az olaj. Próbáltam keresni hozzá gyári tömítést, de nem találtam. Esetleg valaki nem tudja, hogy hol lehet beszerezni, vagy olyan cikkszámot amin rá lehet lelni, mert ami program van nekem és cikkszám az alapján nem adja be se a Google se a kovácsautós kereső. Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok! Remélem valaki tud segíteni nekem. Egy 2004 C3 van cseréltem autórádiót. A gyárit kivettem és az újba bepattintottam a csatlakozókat és működik rendesen, de elvesznek a rádió beállítások és az óra leállításkor. Elvileg ez azt jelenti hogy rosszul van bekötve, de a dugók egyesélyesek. Esetleg van ötletetek h mi a gond?
A matricán a gyári méretek vannak. Elvileg csak azzal használhatnád a gépet anélkül, hogy be ne íratnád a forgalmiba a változásokat. Viszont ez nem jelenti azt, hogy adott esetben ne tudnál feltenni nagyobb felnit, legfeljebb nem lenne szabad. ;-) Ha nem látványosan más méretet szerelsz fel, akkor szerintem átlag rendőr nem fog foglalkozni vele, legfeljebb ha NKH ellenőrzésbe futsz bele, akkor van szopacs. A lényeg, hogy a (komplett) kerék mérete kb. ugyanakkora legyen, mint a gyári, tehát váltóméretű gumit kell rá keresni. Ha most mondjuk 185/65 R15 van rajta, annak a váltómérete 16"-os felninél 185/60 vagy esetleg 195/55, tehát ilyen gumit kellene rá választani. Az ET szám is fontos és a felni szélessége is. Ha ugyanolyan széles felnit vennél rá, akkor ugyanolyan ET számút is kéne keresni hozzá. Szélesebb felninél változhat az ET szám, de azt most meg nem mondom, hogy melyik fér el az autón.
Szia. Köszönöm már nem zavartak el . Meg is rendeltem.18 pénz oldala de a biztonság mindent megér. Ha már ott tartunk lett gátlók is cserélve meg toronycsapágy,plussz e.féktárcsák betétek. Köszönöm a segítséged! László.
Szia! Nekem ugyan ezt csinálta a c2 1.4hdi. Szívtam vele több mint 1évet mire valaki rájött!!! A főtengely és a vezérműtengely jeladoja nem volt egy síkban! mind a kettőt kicserélték és azóta jó!
A C3-nak nincsen külön rugótányérja, a gátló része a tányér. Amit annak néztek, az volt a biztonsági rugótányér. Gyengébbek kedvéért oda is írták magyarul. (a 12-es az, a gyári cikkszámok is ott vannak)
Segítségnek küldök képet, hogy a raktáros nehogy megint elzavarhasson:
A gátló meg látszik is ott a képen, hogy hogy néz ki az egybe tányérral.
Szia. Most hívtam pár citrom szervíz alkatrészesét. Csak az a rugó tányér van ami az autóban is van gyárilag. Tudnál segíteni,hogy hol keressem esetleg rajz fénykép. Köszönöm .
Szia. Kérdésem ! " vesz rá 1-1 biztonsági rugótányért." hogy néz ki? Hol keressem ? Volt rugótörés otthon állva. Meg sem lehetett mozdítani az autót. Elképzelem ezt pályán 130 km/órával. Azóta kicsit f@sok vele menni. Köszönöm.
C3 1,4 hdi motoros autó menet közben rendben megy nem rángat jól húz nem fogyaszt sokat, viszont ha sebváltás, vagy lassítás közben alapjkáraton az autó időnként leáll. azonnal újra indítható és újra zökkenőmentesen üzemel.
Nem csináljamindíg, csak időnként jelentkezik a hiba. Hidegen, melegen könnyen indul.